Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ksa
Onko täällä yhtään onnellista PS2:n omistajaa, jolla olisi CUBE (vuokra/ostettu) toiminut? Itselläni kyseinen elokuva on ainoa, jolla olen saanut Disc Read Errorin aikaiseksi. Muilla elokuvilla on sitten ollut pienempiä ongelmia...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TPK
Minun Pleikkari2:nen lopetti vähän aikaa sitten DVD-leffojen sekä DVD-pelien lukemisen. Pleikka ilmottaa DVD-levyjen kohdalla vaan aina että "disc read error". Cd-pelit toimivat kunnolla. Takuu ei ole enää voimassa. Tietäisikö joku mihin pleikkari kannattaisi viedä huoltoon ja mitä huolto maksaisi? Asun Tampereella.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TPK
Mulla oli tommonen ongelma. Vein Gamehouseen Tampereella ja vika oli ollut lukijassa. Ne vaihto sen ja nyt toimii DVD:t ja cd:t.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Paljonko huollolle tuli hintaa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PETRI
toimii scph-3000r mallissa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan toivanos
silläkin uhalla että tätä on jo käsitelty kysyisin: voinko lähettää ps2:seni hobby halliin josta sen tilasin ja takuu on voimassa.
esim. pearl harborin bonus dvd ei toimi kokonaan ja replicant-tappajan kopio pätkii layerin vaihdoss ja vertical limitin kaikki bonukset ei toiminu. missä versiossa on 6 ruuvia pohjassa?
vai kannattaako mun lähettää se egmontille vai mihin? tää on tärkeetä. btw. siitä kuuluu välillä vähän outoo ääntä sellasta klonketta ladatessa,normaalia?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ryu
Lisäksi 3004 mallinumeron perään oli ilmestynyt joku uusi kirjain (eri kuin R, muistaakseni). Onko muille sattunut tällaista?
Laitan nuo versiotiedot tänne kun pääsen kotia.