Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ps3 action replay ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ps3 action replay ?

Ei ainakaan Code junkiessissa ole mitään asiasta sanottu kun äsken tarkistin eikä googlekaan mitään löytänyt niin eipä taida.

Asia on todennäköisesti heillä työn alla mutta mitään virallista ei näytä olevan sanottu.

Mitä järkeä tolla huijauslaitteella edes on?
eikö pelit osteta sitä vasten, että se pelataan OMIN avuin läpi, eikä silleen että katson alkutekstit ja huijaan loppuun asit...kappas, olipas helppo peli! aivan paska siis!
EI noi, pelaa taidolla älä huijaamalla!

Timppa78 sanoi:
Mitä järkeä tolla huijauslaitteella edes on?
eikö pelit osteta sitä vasten, että se pelataan OMIN avuin läpi, eikä silleen että katson alkutekstit ja huijaan loppuun asit...kappas, olipas helppo peli! aivan paska siis!
EI noi, pelaa taidolla älä huijaamalla!
Joo-o, joku kysyy demolevyä niin aina joku tulee saarnaamaan...
1) Mitä se sun elämään vaikuttaa xiittaako odb vai ei?
2) Ja esim. mulla pelin ikä pidentyy huomattavasti, kun ensin sen pelaan kooditta, ja sitten pidän hauskaa loputtomalla ammolla ja muilla

Underi sanoi:
Tällä kertaa Wigge, minä yhdyn sinuun;)
Pervo. :eek:

Sen verran online-puolella ollut harmia kyseisistä vehkeistä, että kanta pysyy jyrkkänä vaikka kuinka olisi hauskaa offlinessakin. PS2-puolella ainut asia, minkä myönsin olevan plussaa kyseisissä laitteissa, oli että muiden aluekoodien alla olevat pelit toimivat. Nykyään ei sitäkään ominaisuutta tarvitse.

Nojoo tosiaan, aina on niitä mulkeroita jotka xiittaavat nettipeleissä. Ne on kyllä jotain säälittävää, ja pilaa peli-ilon täysin ja totaalisesti. Mutta silti toivon ARMAXia PS3:llekkin, koska xiitit vain tuovat intoa (yksin)peleihin :D

Mihin tarviit fyysistä laitetta kusettamaan jos kerran on keksitty ne yksinkertaiset X,X,O jutut...(Offline)
Online peleihin kusettamaan tulevat saisi omasta puolesta vaikka pelata keskeenään ja itse todeta
onko järkeä... Ne jotka pelaavat rehellisesti, pelaavat kait vain siksi koska fiilis on juuri oikea, niinkuin suunnittelijat ovat sen halunneet olevan. Mitäs sitten käy kun tulee "xiittari" mukaan , jokainen päätelkööt itse..
Jos itsesi mielestä huijaaminen on "hauskaa muiden kustannuksella" ja tunnet olevasi ylivoimainen tai voittamaton, KASVA ISOKSI.:p

Muntu sanoi:
Nojoo tosiaan, aina on niitä mulkeroita jotka xiittaavat nettipeleissä. Ne on kyllä jotain säälittävää, ja pilaa peli-ilon täysin ja totaalisesti. Mutta silti toivon ARMAXia PS3:llekkin, koska xiitit vain tuovat intoa (yksin)peleihin :D
Sinulle ne tuovat iloa yksinpeleihin. Valitettava totuus kuitenkin on, että jos kyseinen laite PS3:lle joskus tulee niin se tuottaa suurta harmia online yhteisöön. Veikkaisin kuitenkin että aika suuri osa myytävistä laitteista menee online käyttöön... ikävä kyllä:(

Underi sanoi:
Sinulle ne tuovat iloa yksinpeleihin. Valitettava totuus kuitenkin on, että jos kyseinen laite PS3:lle joskus tulee niin se tuottaa suurta harmia online yhteisöön. Veikkaisin kuitenkin että aika suuri osa myytävistä laitteista menee online käyttöön... ikävä kyllä:(
Diih, paitsi veikkaan että Sony pystyy "suht" helposti jälijittämään xiitterit, ja antaa vaikka IP-bännit laakista.

Jep onlinessa noiden takia mennyt liian monesti pelihalut. Offline huijaus ihan hauskaa mutta siihen mulle kyllä riittä ihan ne näppäinyhdistelmät mitkä voi luntata netistä

Muntu sanoi:
Diih, paitsi veikkaan että Sony pystyy "suht" helposti jälijittämään xiitterit, ja antaa vaikka IP-bännit laakista.
ei oo paljon jäljitelly...ei niit kiinnosta, ainakaan euroopan touhut.

Kyllä minusta moinen saisi tulla, en tietenkään sitä itse käyttäsi (paitsi jos se omaisi eri dvd region softan kuten Ps2:lla joka oli hienoa) mutta joillekin pelaaminen ilman koodeja vaan on niin vaikeaa ja en minä näiltäkään sitä täysin haluaisi pois ottaa.

näitähän käytetään pelien vaikeentamiseenkin välillä eikä pelkästään helpottamiseen.

Mutta verkkopuolelle nämä ei saisi levitä, ei innosta nähdä populaa räiskimässä kuolemattomana loputtomilla kudeilla ilman latauksia ympäri kenttää. Useimmiten nykyisellä pakkaus metodilla näiden käyttö netissä on kuitenkin suhteellisen hyvin suojattu mutta ei täydellisesti.

Ylös Bottom