Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nisupulla sanoi:
Nisupulla sanoi:
TommiR sanoi:Hohoijaa NetAnttila lupaa mitä lupaa.... Ensiksi luvataan maanantai-tiistaille ja nyt sitten sanotaan että se tuleekin tämän viikon lopussa, mutta todennäköisesti ensi viikon alussa....
Onko joku tilannut hobbyhall ja saanut koneen?
TommiR sanoi:Hohoijaa NetAnttila lupaa mitä lupaa.... Ensiksi luvataan maanantai-tiistaille ja nyt sitten sanotaan että se tuleekin tämän viikon lopussa, mutta todennäköisesti ensi viikon alussa....
Kannattee seurannalla katsoa. Sen saa seurantanumerolla ennemmin jos sattuu tulemaan postin jaon jälkeen postiin. Viime perjantaina itsellä kävi juuri näin. Wlan härpäke oli tullut, mutta lappu tuli vasta maanantaina. Paketin hain kuitenkin jo perjantaina.mikko.b sanoi:mulle ei ainakaan hobbyhallista oo tullu vieläkään
toivottavasti huomenna tulisi.
Lynx sanoi:Ei ole tännekään vielä tullut hobbyhallista mitään. Lähettääkö ne mailin, kun ovat postittaneet sen paketin? Entäs seurantakoodit, toimittaako hobbyhall niitä asiakkailleen mailin kautta?
Ooh mahtavaa!!! Itse kyllä seurasin tota tilaus seurantaa mutta ei näkyny kun nytten...samuel6 sanoi:Oletko seurannut postin ilmoituksia Netanttilasta?Mulla on paketti jo liikenteessä, huomenna voi noutaa neljän jälkeen. Toivoin että jo tänään saisi mutta päivän joutuu vielä odottelemaan.
Laitas PC:n kautta.resistance sanoi:minulla on tuo ps3 ennakkotilaajan dvd, se ei uostu käynnistymään. yritin ensin normaalilla dvd soittimella ennen julkaisua ja sitte ps3:lla kummallakaa ei käynnistyny!! auttakaa