Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 Ennakkotilaus ym

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja groove
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 Ennakkotilaus ym

Pelejä on ainakin pyritty painamaan tarpeeksi ja toivottavasti niitä saadaan kauppoihinkin kohtuullisen tasaisesti.
Lisävarusteista tulee kyllä aika varmasti pientä pulaa.
 
Vastaus: PS3 tilaus ym

Hohoijaa NetAnttila lupaa mitä lupaa.... Ensiksi luvataan maanantai-tiistaille ja nyt sitten sanotaan että se tuleekin tämän viikon lopussa, mutta todennäköisesti ensi viikon alussa....
Onko joku tilannut hobbyhall ja saanut koneen?
 
Vastaus: PS3 tilaus ym

TommiR sanoi:
Hohoijaa NetAnttila lupaa mitä lupaa.... Ensiksi luvataan maanantai-tiistaille ja nyt sitten sanotaan että se tuleekin tämän viikon lopussa, mutta todennäköisesti ensi viikon alussa....
Onko joku tilannut hobbyhall ja saanut koneen?

Oletko seurannut postin ilmoituksia Netanttilasta?Mulla on paketti jo liikenteessä, huomenna voi noutaa neljän jälkeen. Toivoin että jo tänään saisi mutta päivän joutuu vielä odottelemaan.
 
Vastaus: PS3 tilaus ym

TommiR sanoi:
Hohoijaa NetAnttila lupaa mitä lupaa.... Ensiksi luvataan maanantai-tiistaille ja nyt sitten sanotaan että se tuleekin tämän viikon lopussa, mutta todennäköisesti ensi viikon alussa....
Onko joku tilannut hobbyhall ja saanut koneen?

mulle ei ainakaan hobbyhallista oo tullu vieläkään:mad:
toivottavasti huomenna tulisi.
 
Vastaus: PS3 tilaus ym

mikko.b sanoi:
mulle ei ainakaan hobbyhallista oo tullu vieläkään:mad:
toivottavasti huomenna tulisi.
Kannattee seurannalla katsoa. Sen saa seurantanumerolla ennemmin jos sattuu tulemaan postin jaon jälkeen postiin. Viime perjantaina itsellä kävi juuri näin. Wlan härpäke oli tullut, mutta lappu tuli vasta maanantaina. Paketin hain kuitenkin jo perjantaina. :)
 
Vastaus: PS3 tilaus ym

Ei ole tännekään vielä tullut hobbyhallista mitään. Lähettääkö ne mailin, kun ovat postittaneet sen paketin? Entäs seurantakoodit, toimittaako hobbyhall niitä asiakkailleen mailin kautta?
 
Vastaus: PS3 tilaus ym

Lynx sanoi:
Ei ole tännekään vielä tullut hobbyhallista mitään. Lähettääkö ne mailin, kun ovat postittaneet sen paketin? Entäs seurantakoodit, toimittaako hobbyhall niitä asiakkailleen mailin kautta?

Ei,ellet pyydä.Soita as.palveluun,niin saat heti tiedon.
 
Vastaus: PS3 tilaus ym

samuel6 sanoi:
Oletko seurannut postin ilmoituksia Netanttilasta?Mulla on paketti jo liikenteessä, huomenna voi noutaa neljän jälkeen. Toivoin että jo tänään saisi mutta päivän joutuu vielä odottelemaan.
Ooh mahtavaa!!! Itse kyllä seurasin tota tilaus seurantaa mutta ei näkyny kun nytten...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 tilaus ym

TommiR sanoi:
Hohoijaa NetAnttila lupaa mitä lupaa.... Ensiksi luvataan maanantai-tiistaille ja nyt sitten sanotaan että se tuleekin tämän viikon lopussa, mutta todennäköisesti ensi viikon alussa....
Onko joku tilannut hobbyhall ja saanut koneen?

Tänään tuli lappu postin mukana. Haettavissa siis on:D .
Kumma juttu kylläkin, että meni näin myöhään, koska tilasin myös psp:n hobbarista ja se tuli julkaisupäivänä.
Eipä nää myöhästymiset pitkässä juoksussa haittaa, eli kuka tämän vuoden kuluttua muistaa, mutta kyllähän se akuutisti harmittaa...
 
Vastaus: PS3 Ennakkotilaus ym

Oma kone tilattu hobbarista, äsken sain soitettua siihen JJFI koodin aspasta...

26.03.2007, klo 12:09 Lähetys on lajiteltu 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS

Eilen lähtenyt, toivo vielä elää, että tänään olisi perillä, mutta kun aspa pelotteli loppuviikolla... Tiedä sitten miten nuo hobbarin paketit postissa liikkuu...

EDIT: Tuli tänään, ekan tunnin aikana saanu päivitettyä 1.60 ja rekisteröinti on siinä tilassa, missä valitaan avatar, ollut viimeiset 10min??? :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Ennakkotilaus ym

minulla on tuo ps3 ennakkotilaajan dvd, se ei uostu käynnistymään. yritin ensin normaalilla dvd soittimella ennen julkaisua ja sitte ps3:lla kummallakaa ei käynnistyny!! auttakaa
 
Vastaus: PS3 Ennakkotilaus ym

resistance sanoi:
minulla on tuo ps3 ennakkotilaajan dvd, se ei uostu käynnistymään. yritin ensin normaalilla dvd soittimella ennen julkaisua ja sitte ps3:lla kummallakaa ei käynnistyny!! auttakaa
Laitas PC:n kautta.
 
Ylös Bottom