Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-hajoamisprosentti (Huom! Slim-malleille oma ketju, lue myös FAQit ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Torstaina 17. pvä sain 60gb konsolin hajonneen tilalle :)
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

28.9 hankittu ja hyvin on pelittänyt.

Tänään iski YLOD 60GB:een, joten loppui pelittäminen. Mukaansa kone otti upouuden Madventures 1 dvd:n. :(

Toivottavasti reklamaatiolomake+kuitti pelastaa köyhän opiskelijan.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Hei!

Kysyisin vielä, kun Nordiskillä voi valita ottaako konsolinsa tilalle Slimin tai 60Gb/80Gb/Mikä se malli sitten lopulta onkaan, niin jos valitsee Slimin niin tuleeko Slimin koko paketti mukana (ohjain + konsoli + johdot sun muut tilpehöörit vai pelkkä Slimi? Tuleeko Slimistä 120gb vai 250gb malli?

(Viimeksi kun soitin Nordiskille joskus pari kuukautta sitten, kun PS3 hajosi he antoivat sellaisen käsityksen, että saisin itse valita jopa sen konsolipaketin jonka otan ja tämä kuulostaa niin tyhmän hienolta, että ajattelin kysyä tätä vielä täällä)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tämä on kyllä vähän niinkö piruja seinille maalais. Mutta ilmoitanpa oman masiinanikin tänne. Eli kone on ostettu armon vuonna 2007 ja marraskuun 19.päivä. Ja käytössä on edelleen.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Hei!

Kysyisin vielä, kun Nordiskillä voi valita ottaako konsolinsa tilalle Slimin tai 60Gb/80Gb/Mikä se malli sitten lopulta onkaan, niin jos valitsee Slimin niin tuleeko Slimin koko paketti mukana (ohjain + konsoli + johdot sun muut tilpehöörit vai pelkkä Slimi? Tuleeko Slimistä 120gb vai 250gb malli?

(Viimeksi kun soitin Nordiskille joskus pari kuukautta sitten, kun PS3 hajosi he antoivat sellaisen käsityksen, että saisin itse valita jopa sen konsolipaketin jonka otan ja tämä kuulostaa niin tyhmän hienolta, että ajattelin kysyä tätä vielä täällä)

Niin, tuntuu kyllä oudolta jos toiminta on muuttunut. Ennen (maaliskuussa 2010) oli vielä vallalla se, että jos kone vaihdetaan saat samanlaisen koneen kuin sen minkä sinne lähetit.

Takuuvaihdoissa vaihdetaan vain se hajonnut asia, eli yleensä itse konsoli, mitään muuta ei lähetetä (ei johtoja ei ohjaimia) eikä mitään muuta saada kuin korjattu/vaihdettu tilalle (yleensä siis pelkkä konsoli). Joten hyvin todennäköisesti olet saanut väärän käsityksen, ei pakettia vain itse laite tulee.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

23.4.2007 Ostettu 60GB Playstation 3.
Edelleen toimii...
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

22. päivä eli ensi viikon tiistaina.

Jaahas tässä olen soitellut tänään ja eilen, mutta eivät vastaa...Onkohan numero oikea -> 0600-411-911? Ainakin tuo on fi.ps.com sivulla..
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Jaahas tässä olen soitellut tänään ja eilen, mutta eivät vastaa...Onkohan numero oikea -> 0600-411-911?
Numero on oikea. Asiakastuki on paikalla arkisin klo 12-18.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mulla meni äsken PS3 rikki, koitin soittaa, ei vastattu. Tein reklamaatiolomakkeen sähköpostilla, vastaus:

Hei,

Tuotetuki on tällä hetkellä lomilla, vastaamme teille mahdollisimman pian.
....

On muuten ostettu viikko julkkarin jälkeen, toivottavasti vaihdetaan : D
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

On muuten ostettu viikko julkkarin jälkeen, toivottavasti vaihdetaan : D
Tästä tuleekin jännä ennakkotapaus, koska laitteella on ikää jo yli 3 vuotta. Tähän asti vanhimmatkin vaihdetut ovat olleet hieman alle 3-vuotiaita.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mulla meni äsken PS3 rikki

Oletan, että YLOD hajoitti koneen, eikä esim joku ihminen? Nimittäin ihan kaikkea ei kannata reklamaation piikkiin laittaa. Noh odotellaan miten käy.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Oletan, että YLOD hajoitti koneen, eikä esim joku ihminen? Nimittäin ihan kaikkea ei kannata reklamaation piikkiin laittaa. Noh odotellaan miten käy.
Tiputin vahingossa lattialle, eikö virhevastuu korjaa? :cool:

En tiedä onko toi edes YLOD, se käynnistyy, avaa sen missä valitaan käyttäjät, sitten vilkahtaa keltanen ja punanen jää vilkkumaan..

Odottelen mielenkiinnolla minkälainen vastaus tulee, jos eivät vaihda vetoan siihen että oon vaan pelannu harvemmin kun muut, siksi vasta nyt rikki :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Itsekkin olen tekemässä julkaisumallista, joka on ostettu 22.03.2007, niin reklamaatiota tuonne Nordiskille. Laitteeni hajosi vissiin 15.3, mutta jostain syystä en ole tehnyt reklamaatiota tai vastaavaa.

Odee lähetit siis reklamaation suoraan sähköpostiin. Oon kuullut jostain, että Nordiskiltä se "reklamaatio e-mail -osoite" pitäisi kysyä ja se ei olisi tuo sama mikä tuolla fi.ps.comissa on. Voin toki olla väärässä. Eli voiko reklamaation sähköpostilla lähettää tuonne osoitteeseen vai onko NF:llä oma "reklamaatio emaili?"
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Oon kuullut jostain, että Nordiskiltä se "reklamaatio e-mail -osoite" pitäisi kysyä ja se ei olisi tuo sama mikä tuolla fi.ps.comissa on. Voin toki olla väärässä. Eli voiko reklamaation sähköpostilla lähettää tuonne osoitteeseen vai onko NF:llä oma "reklamaatio emaili?"
En tiedä mistään tuollaisesta "reklamaatiomailista", mutta ihan varmasti toimii siten, että laittaa printatun reklamaation mukaan, kun laitteen lähettää viimeiselle matkalleen.

iJonttu: Jos laitteen hajoamisesta on jo yli kolme kuukautta, sen ilmainen takuuvaihto reklamaation kanssakaan ei välttämättä onnistu. Luulisin, että asiaan olisi pitänyt reagoida omatoimisesti "kohtuullisessa ajassa".
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Itsekkin olen tekemässä julkaisumallista, joka on ostettu 22.03.2007, niin reklamaatiota tuonne Nordiskille. Laitteeni hajosi vissiin 15.3, mutta jostain syystä en ole tehnyt reklamaatiota tai vastaavaa.

Odee lähetit siis reklamaation suoraan sähköpostiin. Oon kuullut jostain, että Nordiskiltä se "reklamaatio e-mail -osoite" pitäisi kysyä ja se ei olisi tuo sama mikä tuolla fi.ps.comissa on. Voin toki olla väärässä. Eli voiko reklamaation sähköpostilla lähettää tuonne osoitteeseen vai onko NF:llä oma "reklamaatio emaili?"
Pistin fi-hotline at nordiskfilm.com osoitteeseen pistin. Reklamaatio-lomake FAQista (kuluttajansuojaviraston sivuilta) liitteenä, ja kuvaus ongelmista.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Itseasiassa Nordiskilla on oma mailiosoite noita reklamaatiovaatimuksia varten. Oman pleikkarin hajottua otin myös ensin yhteyttä tuonne tuotetukeen maililla (ei vastattu) ja myöhemmin puhelimitse, jolloin ohjeistivat lähettämään virallisen reklamaation ja kopiot osto- ja takuukuiteista kyseiseeen sähköpostiosoitteeseen. Osoite näyttäisi olevan yksittäisen henkilön, joten en viitsi sitä tänne yleisesti nähtäville laittaa, mutta jos joku ei sitä edes Nordiskille soittamalla saa selville, niin multa voi tiedustella privaviestillä.

Oma 40-giganen malli oli hajotessaan n. 2 vuotta 8 kuukautta vanha, ja ilmaiseen huoltoon meni heittämällä.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tästä tuleekin jännä ennakkotapaus, koska laitteella on ikää jo yli 3 vuotta. Tähän asti vanhimmatkin vaihdetut ovat olleet hieman alle 3-vuotiaita.
Se vaihdetaan ihan normaalisti. Eli 3v ikä ei ole mikään este esim. YLOD-tapauksissa.

(3v 3kk ikä nyt)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

En tiiä meneekö oikeaan aiheeseen, mutta..

Mikä on Nordisk Filmin PS3 asioihin (huoltoihin sun muihin) liittyvä numero, kun ei tuolla 0600-411 911:ssä vastata? Onko heillä jokin oma lakko menossa vai onko numero muuttunut ta jotain? Olen yrittänyt soittaa jo 6 kertaa tuonne, muttei kukaan vastaa. : /

Itse en saanut heitä kiinni tuosta numerosta tänään vaan soitin Nordisk Film tuolta löytyvään numeroon ja he pyysivät sieltä ps3 asiantuntijan.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Hei!

Olin yhteydessä Nordisk Filmiin ja lähetin heille reklaamation. Viime perjantaina vastasivat, että koneen voi lähettää heille tarkistettavaksi ja jos ulkoisia vikoja (auottu sun muitta juttuja) ei ole niin konsoli menee virhevastuuseen.

PS3 ostettu 22.03.2007 ja kuoli samoihin aikoihin tänä vuonna eli ikää on nyt yli 3 vuotta ja tällä viikolla jännitän meneekö läpi vai ei. Viestitän tänne sitten, jos menee läpi tai ei mene!

Rohkeasti muutkin YLOD uhrit tekemään reklaamatiota ja kuittia lähettämään Nordiskille ja kattomaan mitä käy. Ei se ole kuin viikon prosessi ja tulos voi olla hyvä! : )
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Hei!

Olin yhteydessä Nordisk Filmiin ja lähetin heille reklaamation. Viime perjantaina vastasivat, että koneen voi lähettää heille tarkistettavaksi ja jos ulkoisia vikoja (auottu sun muitta juttuja) ei ole niin konsoli menee virhevastuuseen.

PS3 ostettu 22.03.2007 ja kuoli samoihin aikoihin tänä vuonna eli ikää on nyt yli 3 vuotta ja tällä viikolla jännitän meneekö läpi vai ei. Viestitän tänne sitten, jos menee läpi tai ei mene!

Rohkeasti muutkin YLOD uhrit tekemään reklaamatiota ja kuittia lähettämään Nordiskille ja kattomaan mitä käy. Ei se ole kuin viikon prosessi ja tulos voi olla hyvä! : )

Mun oma ostettu pari päivää sun oman jälkeen, meni 2 viikkoa sitten rikki.

5.7 lähetin PS3:n NordiskFilmille, 9.7 uusi oli postissa.

That's what i call kunnon asiakaspalvelu :)
 
Ylös Bottom