Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-hajoamisprosentti (Huom! Slim-malleille oma ketju, lue myös FAQit ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mun oma ostettu pari päivää sun oman jälkeen, meni 2 viikkoa sitten rikki.

5.7 lähetin PS3:n NordiskFilmille, 9.7 uusi oli postissa.

That's what i call kunnon asiakaspalvelu :)
Lol.

7.4.2007 ostettu eka, hajosi 26.6.2010.

Toinen käyttöönotettu 16.7.2010, ylod 16.7.2010..:cool:
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Neljäs pleikkari hajosi lauantaina..
Pitää tästä varmaan soitella Nordisk Filmille.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

6.7 hurahti PS3 slim 250gb käyntiin ensimmäistä kertaa.:rolleyes:
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Löytyykö kellään se email osoite mihin piti noi reklamaatiot lähettää NF:lle? Soitin kyl sinne, mutta en oo ollenkaan varma jos kuulin oikein, ja ei oikein tekisi mieli taas soittaa sinne. YV:nä voisi sen emailin laittaa mulle sit, kiitos. :)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

17.7.2007 ostettu 60gb-malli rouskuttaa edelleen, muutamia kertoja on vaan jumahdellut.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ps3 slim ostettu julkaisu päivänä hajosi marraskuussa,sain uuden tilalle ja sekin hajosi 3 päivää sitten :(.
Onneksi vielä on noin 3 viikkoa takuuta.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ensimmäinen PS3 ostettu 23.3.2007
sanoi itsensä irti 17.11.2008
Huollosta "uusi" 20.12.2008
R.I.P. 29.7.2010

eli PS3 sai eilen YLOD, koitan vielä saada korjattua/vaihdettua NF kautta vaikka Slim on jo tulossa. En siltikään haluaisi luopua fat 60gb mallista, on se ollu niin hyvä. Tuli pelattua PS2 ja PS1 pelejä ja käytettyä kaikkia USB ja korttipaikkoja...
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ensimmäinen käynnistys 20.6.2007

Ja eilen kone sanoi sopimuksensa irti ja löi keltaista valoa pöytään.
R.I.P. 28.7.2010
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Piru vie, hajos myös. PS3 Eurooppa julkaisun aikoihin tuli hankittua myös ja ekan kerran sanoi itsensä irti 2008 marras/joulukuussa. Vaihdon jälkeen kesti tähän päivään asti.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onpas metka idea ketjulle

5.5.2008 Otettu käyttöön
Konsoli 40gb fat PS3 - Puksuttaa yhä, kerran GoW III sai tuulettimet hurraamaan kuin Formula ikään mutta eipä ole enää toistunut. (onneksi... :D)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ostin ensipleikkarin (40Gb) marraskuun lopussa 2007 ja optinen asema kilahti joulukuun alussa 2008. Vaikka takuu oli hieman mennyt umpeen sain ihkauuden koneen ja sillä mennään edelleen. Mielelläni olisin pitänyt sen ensimmäisen kun oli mallia äänetön. Nykyinen metelöi selvästi kun hetken pelaa ja tuulettimet eivät laske kierroksia ennenkuin käyttää konetta pois päältä :(
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Alkuperänen ps3 ostettu 2007 syksyllä. Tänään tuli viides laite takas nordisk filmiltä. Elikkäs vaikka takuu oli loppu jo aikaa sitten ja lukupää sattui simahtamaan tuossa kesäkuussa niin mailia asiasta nordisk filmille. Pyysivät lähettämään konsolin sinne ja pari viikkoa ja uusi tuli. Toivottavasti tuo tekee taas uuden kestävyys ennätyksen. hieman reilun vuoden on kestävin noista toiminut... Onneksi ei tosiaan ole joutunut maksamaan kuin sen ensimäisen.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Alkuperänen ps3 ostettu 2007 syksyllä. Tänään tuli viides laite takas nordisk filmiltä. Elikkäs vaikka takuu oli loppu jo aikaa sitten ja lukupää sattui simahtamaan tuossa kesäkuussa niin mailia asiasta nordisk filmille. Pyysivät lähettämään konsolin sinne ja pari viikkoa ja uusi tuli. Toivottavasti tuo tekee taas uuden kestävyys ennätyksen. hieman reilun vuoden on kestävin noista toiminut... Onneksi ei tosiaan ole joutunut maksamaan kuin sen ensimäisen.

Kauanko sinulla kesti saada vastaus Nordiskilta kun minä olin laittanut YLOD:sta viestiä jo viime viikon perjantaina eikä viestiä ole vieläkään saapunut. Pitääkö ruveta spämmään niiden sähköpostia?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Kauanko sinulla kesti saada vastaus Nordiskilta kun minä olin laittanut YLOD:sta viestiä jo viime viikon perjantaina eikä viestiä ole vieläkään saapunut. Pitääkö ruveta spämmään niiden sähköpostia?
Itse laitoin viime yönä viestiä samasta aiheesta kello kahden aikaan ja vastaus oli tullut minulle jo tänä aamuna klo 8.30.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Kauanko sinulla kesti saada vastaus Nordiskilta kun minä olin laittanut YLOD:sta viestiä jo viime viikon perjantaina eikä viestiä ole vieläkään saapunut. Pitääkö ruveta spämmään niiden sähköpostia?

Muutama päivä siinä meni. Oiskohan ollu kolme päivää. Ei mitään kauhean pitkää aikaa kuitenkaan.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

24.8.2010 lähti ps3 2104A käyntiin
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ensimmäinen PS3 käynnistyi 20.6.2007 --> YLOD 28.7.2010

Tänään tuli Nordisk Filmiltä uusi, 26.8.2010
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ensimmäinen PS3 käynnistyi 20.6.2007 --> YLOD 28.7.2010

Tänään tuli Nordisk Filmiltä uusi, 26.8.2010

Pitikö maksaa korjauksesta kun oli konsoli näemmä käytössä 3v ja 1 kk ja asioitko kaupan kautta vai suoraan NF olit yhteyksissä, minun viesteihini ne eivät vastaa ollenkaan.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ikäväkseni joudun kirjoittamaan tähän ketjuun vähän status updatea:

Lokakuussa 2007 ostettu kone lahosi marraskuussa 2009. Kuitenkin toukokuussa 2010 sain maahantuojalta tehdaskorjatun tmv. tosin h*lvetin äänekkään masiinan ja se pimahti tänään. Täytynee taas neuvotella NF:n kanssa 'takuuvaihdosta'.

YLOD:eilta on vältytty mutta DVD ja BR-lukupäät hajonneet kaikista koneista.

:mad:
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tämä on kyllä vähän niinkö piruja seinille maalais. Mutta ilmoitanpa oman masiinanikin tänne. Eli kone on ostettu armon vuonna 2007 ja marraskuun 19.päivä. Ja käytössä on edelleen.

Ja eilenhän se lukupää sitten sanoi sopimuksen irti oireiltuaan ensin lievästi pari kertaa. Eli vajaa 3 vuotta kesti kone käytössä.
 
Ylös Bottom