Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-hajoamisprosentti (Huom! Slim-malleille oma ketju, lue myös FAQit ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Näköjään unohtunu tänne laittaa, mut korjataan.

Ostettu 60gb PS3, 25.8.2007 ja hyvin toimii.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Eilen tuli Anttilasta haettua (16.2.08) ja luonnollisesti mainiosti on kone pysynyt pystyssä.

On se vaan hieno vehje. Jokasen tämän sukupolven konsolin omistaneena täytyy täysin vilpittömin mielin sanoa, että on tämä helposti näistä hienoimman oloinen. Nyt tuo 28" SD telkku syö grafiikasta aika ison palasen mutta ens viikolla tuleekin jo 42" FullHD :)

Toivottavasti nyt ottais laitteen myynti vaan kunnolla tuulta purjeitten alle ja saatais vielä pitkään nauttia hyvää Playstation tarjontaa.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Noniin, itse laite (PS3 60gb, ostettu 1.8.07) pelittää hyvin mutta kaukosäädin hajosi todella kummalisesti viikonloppuna. Kaukoa ei ole heitelty, tiputettu tjms. mutta se vain ei enää toiminut kun yritti sitä käyttää.
Uudelleen rekisteröintikään ei auta koska pleikka ei huomaa kakea. Ohjaimet toimivat normaalisti joten pleikassa ei vika voi olla.

Kyllä, olen kokeillut toisilla paristoilla ;)

No, onneksi takuuta on 12kk joten ei muuta kuin uutta hakemaan.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Ei tuota listaa enää päivitetä, mutta vastataan kuitenkin. Perjantaina 15.2. otettu käyttöön 40Gb:n malli.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Tuli kans hommattua härveli 18.02.2008 klo 19.30. Vielä ainakin toimii (koputan puuta)...
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Jepsistä... Elikä ostettu 1.2.2008 40gb malli ja kauniisti hyytyi BD-asema 18.2.2008...
Menin hajonneen koneen kanssa Jyväskylän GameStop:iin, josta en kuitenkaan saanut heti uutta tilalle, vaikka kovasti ostaessani mainostivat 1kk:n liikkeen takuuta...
Uutta konetta siis odotellaan edelleen...
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Jepsistä... Elikä ostettu 1.2.2008 40gb malli ja kauniisti hyytyi BD-asema 18.2.2008...
Menin hajonneen koneen kanssa Jyväskylän GameStop:iin, josta en kuitenkaan saanut heti uutta tilalle, vaikka kovasti ostaessani mainostivat 1kk:n liikkeen takuuta...
Uutta konetta siis odotellaan edelleen...

Miksi et saanut heti uutta konetta? Koneen myyjän olisi kuulunut kokeilla liikkeessä toimiiko kone ja jos se ei toimi olisi hänen kuulunut antaa sinulle samantien uusi kone ja lähettää rikkinäinen sonylle.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Miksi et saanut heti uutta konetta? Koneen myyjän olisi kuulunut kokeilla liikkeessä toimiiko kone ja jos se ei toimi olisi hänen kuulunut antaa sinulle samantien uusi kone ja lähettää rikkinäinen sonylle.

Järkevää selitystä tähän en saanut. Myyjä selitteli jotain, että max. 14pv vanhat laitteet olisi vaihdettu suoraan uuteen. Ja että tämä olisi PS:n käytäntö... Mutta tarkastin tämän soittamalla PS:n palvelunumeroon ja siellä totesivat, että kyseisellä väittämällä ei ole mitään totuuspohjaa...
Soitin vielä Espoon GameStop:iin ja kun tiedustelin asiaa sieltä, niin sain kyllä sen käsityksen, että minun olisi kuulunut uusi heti tilalle saada... Lupasivat sieltä vielä soittaa Jyväskylään, mutta eipä ole Jyväskylän suunnalta yhteydenottoa kuulunut.

Vaikka tämä asia ei suoranaisesti tänne kuulukaan, niin selvitin vielä asiaa lisää ja on todellakin näin, että maahantuoja (NordiskFilm) on antanut toimintaohjeeksi, että yli 14pv vanhemmat laitteet lähetetään heille tarkistettavaksi.
Ja jotta ei annettaisi väärää kuvaa GameStop Jyväskylän asiakaspalvelusta, niin he lupasivat hyvittää tämän sotkun minulle jollain tavalla, kunhan takuukone heille saapuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

8.2. tuli taloon, eikä vieläkään ole hajonnut.

Tarkottanee varmaan että Herra paavi on laittanut vehkeen tosilujille.(ps3)
Tahi sitten paavi tarkottanee ihteään.?
Leikki sikseen olen vasta/jo 45v. ja mun nuoruudessa ei ollu pleikkareita.(off topic)

Meillä toi ps3 polkee nyt välillä yliopiston tutkimusprojektia koska laitoin sen 55985 tiimiin.

Siis joo hyvin toimii, kone on ostettu jo hyvissä ajoin ennen vuodenvaihdetta ja on ollut kovalla motorstommirääkillä.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Vaikka tämä viestiketju taitaa olla turha, niin ilmoitettakoon nyt täälläkin, että omasta PS3:sta (40 gb -versio) hajosi siis Blu-ray -aseman lukupää tuossa pari kolme viikkoa sitten. Kesti noin kahden pelin arvostelun ja yhden elokuvan katselun. Uusi PS3 tulikin sitten taloon melko pian.
 
Ylös Bottom