Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-hajoamisprosentti (Huom! Slim-malleille oma ketju, lue myös FAQit ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Jepulis päätin sitten liittyä joukkoon. Ps3 60gb starterpack ostettu syyskuussa, otettu käyttöön 10.1.2008. Ei mitään ongelmia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Tuli tuossa mieleen kysyä kokemuksia muilta kun tuossa yksi asiakas soitti ja kertoi että oli laittanut 60GB kolmosen huoltoon ja sieltä oli tarjottu sitten takaisin 40GB mallia. Onko muille käynyt näin ja jos on niin miten olette menetelleet? Itse suosittelin asiakkaalle jonkinsortin korvauksen vaatimista jos joutuu 40GB koneen ottamaan tilalle, kuitenkin 60GB:stä maksanut.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Tuli tuossa mieleen kysyä kokemuksia muilta kun tuossa yksi asiakas soitti ja kertoi että oli laittanut 60GB kolmosen huoltoon ja sieltä oli tarjottu sitten takaisin 40GB mallia. Onko muille käynyt näin ja jos on niin miten olette menetelleet? Itse suosittelin asiakkaalle jonkinsortin korvauksen vaatimista jos joutuu 40GB koneen ottamaan tilalle, kuitenkin 60GB:stä maksanut.

Itselläni ei onneksi ole vielä ollut huolto ajankohtainen mutta jos ton 60gbn tilalle tarjottais jotain riisuttua 40gigan karvalakkiversiota niin nostaisin kyllä semmoisen metelin että kuuluu japanin pääkonttoriin asti. Sittenhän sitä voisi harkita jos ne hyvittäis rahallisesti ja tarjois mukaan ilmaiseksi slim ps2:n ja pari muistikorttia että voin edelleen pelata ps2 pelejä ja muistikortin lukijan ja usb-hubin, eiköhän tossa ois ne tärkeimmät:D
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Itselläni ei onneksi ole vielä ollut huolto ajankohtainen mutta jos ton 60gbn tilalle tarjottais jotain riisuttua 40gigan karvalakkiversiota niin nostaisin kyllä semmoisen metelin että kuuluu japanin pääkonttoriin asti. Sittenhän sitä voisi harkita jos ne hyvittäis rahallisesti ja tarjois mukaan ilmaiseksi slim ps2:n ja pari muistikorttia että voin edelleen pelata ps2 pelejä ja muistikortin lukijan ja usb-hubin, eiköhän tossa ois ne tärkeimmät:D

Itellä ei ole onneksi mennyt toi 60 Gb PS3 rikki. Mutta jos se menis ja ne siä huollos tarjoais tuota 40GB mallia tilalle niin EHKÄ ottaisin sen tilalle kerta vielä ainakin toimii toi PS2 nii ei sen puoleen oo mitään ongelmia ;) Mut muuten en kyllä ottaisi tuota 40 GB mallia jos en saisi tuota vanhaa kovoani takaisin ja kyllähän siitä jotain korvaustakin tulisi saada kerta onhan tosta 60gb mallista joutunu maksamaan enemmän, kuin tuosta 40gb mallista.
Saako muuten tuon kovon pitää ittellä jos ny vaikka menis rikki toi oma PS3 ja sen joutuis lähettää tuonne huoltoon nii tartteeko ne sitä kovoa siä huollos vai voiko sen ottaa pois tuosta koneesta?
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

multa hajos blu-ray lukija 60gb versiosta.. vaihtoehdot.. odota muutama vko tai kk jotta saan uuden 60gb tai sitten 40gb j+ 3 peliä... on syy miksi ostin juuri 60gb joten kyllä haluan että saan semmoisen takaisin mutta kyllä on naurettavaa tuo aikaväli..:mad:
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

multa hajos blu-ray lukija 60gb versiosta.. vaihtoehdot.. odota muutama vko tai kk jotta saan uuden 60gb tai sitten 40gb j+ 3 peliä... on syy miksi ostin juuri 60gb joten kyllä haluan että saan semmoisen takaisin mutta kyllä on naurettavaa tuo aikaväli..:mad:

Oletkos asiaa kysellyt NF:ltä vai mistä tuon viikon ja kk:n sait?
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Joululahjaksi sain tuon 40GB:n version, eikä mitään ongelmia ole ollut, tosin muutaman kerran on jäätynyt, siinnä kaikki. :)
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Jou
Tänään ostin ps3. Surffailin netissä ja mm kirjoitin yhden osoitteen väärin ja sillo pomppas ruudulle joku olet voittanyt miljoona taalaa(kun ensin hyväksyin sen aina tulevan kysymyksen et ajetaanko jotai) . Meikä alko epäilee et menikö joku virus koneesee...no foorumilla lukee et ps3 ei kai oo sellaista mahdollisuutta juurikaan. Jokatapauksessa kun olin ladannut Tiger Woods demon ja asentanut sen niin sittten yritin käynnistää sen niin kone jumahti totaalisesti. piti resetoida? Onko tuo normaalia että se joskus saattaa jumittua? tarkoittiko tuo "jäätyminen" juuri sitä kans.
:eek:
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Jou
Tänään ostin ps3. Surffailin netissä ja mm kirjoitin yhden osoitteen väärin ja sillo pomppas ruudulle joku olet voittanyt miljoona taalaa(kun ensin hyväksyin sen aina tulevan kysymyksen et ajetaanko jotai) . Meikä alko epäilee et menikö joku virus koneesee...no foorumilla lukee et ps3 ei kai oo sellaista mahdollisuutta juurikaan. Jokatapauksessa kun olin ladannut Tiger Woods demon ja asentanut sen niin sittten yritin käynnistää sen niin kone jumahti totaalisesti. piti resetoida? Onko tuo normaalia että se joskus saattaa jumittua? tarkoittiko tuo "jäätyminen" juuri sitä kans.
:eek:

Tosi fiksua klikkailla niitä "olet miljoonas kävijä sivuillamme" linkkejä..:rolleyes: epäilen, että PS3:lle olisi mitään viiruksia.

Itsellä on nettiselain jumiutunut joskus, joka ei ole mitenkään erikoista.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

PS3 (40G) ostettu 5.12.07 hajos 3.3.08 ei lukenut enää blu-ray eikä pelilevyjä, uusi PS3 saatu tilalle 11.3.07 ei ongelmia.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Oletkos asiaa kysellyt NF:ltä vai mistä tuon viikon ja kk:n sait?

Soitin NF.lle ja sanoivat että 60GB on tosi heikko saatavuus EU alueella. Antoi sitten jotain arvioo ajasta ja käsitys oli tuommoinen. 40gb saisi miltei heti
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Soitin NF.lle ja sanoivat että 60GB on tosi heikko saatavuus EU alueella. Antoi sitten jotain arvioo ajasta ja käsitys oli tuommoinen. 40gb saisi miltei heti

Mitäs teikä sais tossa tapauksessa "kaupanpäälle" jos tyytyisit 40GGB:n masiinaan?
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

...Jokatapauksessa kun olin ladannut Tiger Woods demon ja asentanut sen niin sittten yritin käynnistää sen niin kone jumahti totaalisesti. piti resetoida? Onko tuo normaalia että se joskus saattaa jumittua? tarkoittiko tuo "jäätyminen" juuri sitä kans.
:eek:
Eiköhän tuo kertonut kaiken oleellisen tuosta jumittumisesta. Electronic Arts ja niin edelleen... Ei huolta, jatka yhteiseloa kaikessa rauhassa.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

3 pelia (itse saa valita) mutta valikoimasta ei ole mitään havaintoa.

Offtopic:
Itse valittaisin ja soittelisin. Tuollainen vaihtotarjous on ihan perseestä. Pyydät vaikka kaupan purkua ja alkuperäistä hintaa takaisin ja sillä saat ostettua 40gb mallin ja pelejä enemmän kuin tuossa tarjotaan. Kuitenkin noiden hinnoissa on jo eroa niin paljon, että ei kolme peliä ole minkäänlainen korvaus vaihdosta "huonompaan" malliin.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Offtopic:
Itse valittaisin ja soittelisin. Tuollainen vaihtotarjous on ihan perseestä. Pyydät vaikka kaupan purkua ja alkuperäistä hintaa takaisin ja sillä saat ostettua 40gb mallin ja pelejä enemmän kuin tuossa tarjotaan. Kuitenkin noiden hinnoissa on jo eroa niin paljon, että ei kolme peliä ole minkäänlainen korvaus vaihdosta "huonompaan" malliin.

Näin juuri, minä en itse ainakaan tuohon suostuisi ollenkaan, koska noi korttipaikat on meikälle melko tärkeitä, notta saan valokuvat sun muut siirrettyä helposti pleikkarille, vaadi parempaa vaihtoehtoa kuin kolme "kämästä" peliä, kysy oikeusasiamieheltä, että onko toi niiden toiminta oikein? :confused:
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Soitin NF.lle ja sanoivat että 60GB on tosi heikko saatavuus EU alueella. Antoi sitten jotain arvioo ajasta ja käsitys oli tuommoinen. 40gb saisi miltei heti

Miks ihmeessä niitä härveleitä ei voi korjata? Kait varaosia on kuitenkin saatavilla ihan reilusti ja luulis ny että 40gigan mallistakin voi jotain soveltaa:confused:
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

PS3 jauhanu 24.12 eteenpäin, intistä johtuen vain v.loppuisin sitäkin kovemmin. Leipoi kiinni 2.3 bluray lukuvikaan. Uutta / korjausta odotellaan ja kaks pidennettyä velviä menny jo ketuiks. Jos ei ens viikolla tuu takas pääsiäisvapaille ni rupee päitä putoo.
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Kyl on väkivaltaseks menny intti tänä päivänä ku B-miehetki on täysiä tappajia =)

edit: off-topic mut sillon ku mä olin intissä viime vuosituhannella ni miehet oli sentään vielä rautaa, joukkueen paskinkin jätkä juos cooperis kolme tonnia kevyesti ja veti siihen päälle sata leukaa

edit2: aika kultaa muistot
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom