Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ensin Nordiskille mailia ja sitten kone ostopaikkaan. Näin ainakin toimi Prismassa. Ja kyllä takuu on jo ummessa.Nii sullakin oli takuu jo menny ? Veitkö takas ostamastasi liikkeeseen suoraan vai soittelitko johki nordikille ensinnä ?
Ongelma-FAQ to the rescue!Nii ja semmonen juttu et oon ymmärtäny et ne laittas aina uuden koneen hajonneen tilalle, niin tuleeko sieltä nyt joku 80 gb karvalakki versio vai saanko samanlaisen 60 gigasen?
On varmaan kerrottu tässä ketjussa tai jossain mut ei nyt hintsuta lukee kaikkia viestejä
Q: Minulla on 60 gigan PS3-malli, joka meni nyt rikki. Saanko takuusta uuden samanlaisen vai annetaanko minulle 80 gigan malli (jossa ei ole PS2-yhteensopivuutta ollenkaan)?
A: Saat huollosta takaisin juuri sellaisen PS3-mallin kuin sinulla oli ennestään.
Huh? Siis vastattiinko sulle NF:ltä noin vai laitteen myyneestä liikkeestä?Joo-o, eivät vaiha tota pleikkaa enää ilmaseks... Pitäs maksaa 340e että sais samanlaisen korjatun tilalle!
Huh? Siis vastattiinko sulle NF:ltä noin vai laitteen myyneestä liikkeestä?
Todella mielenkiintoista. Eli jostain kohtaa löytyy taho, jonka mielestä Pleikan oletettu käyttöikä on korkeintaan n. puolitoista vuotta, sen jälkeen se saa hajota. Täytyypä kysellä tästä lisää...Ekaks soitin NF:lle, sieltä sano et pitää viedä liikkeeseen takas. Sit vein sen sinne ja sieltä soittivat kuulemma maahantuojille ja Sonylle ja ties minne ja tuossa on vastaus
Todella mielenkiintoista. Eli jostain kohtaa löytyy taho, jonka mielestä Pleikan oletettu käyttöikä on korkeintaan n. puolitoista vuotta, sen jälkeen se saa hajota. Täytyypä kysellä tästä lisää...
kysele ihmeessä lisää, meinaa aika monellahan vielä on ehjä Julkkarikone, kuten meikälläkin, eikä mulla ole vara maksaa mitään 300unukkia, jos rikki menee... Vai onko jotain ostopaikan "vedätystä"?![]()
Ei se ainakaan ostopaikan vedätystä oo,,, Just kävin hakee pleikan takas ja sanovat että ne ottaa vielä yhteyttä lakimieheen ja kyselee vähän että onko tuo Sonyn toiminta ihan reiluu
Takuuajan rajoittaminen ei ole 4 luvun mukaan mahdollista, vaan kuluttajalla on oikeus vedota tavarassa ostohetkellä olleeseen virheeseen kohtuullisen ajan kuluessa ostohetkestä lukien (max. 10 vuotta). Tämä oikeus kuluttajalla on riippumatta siitä, minkäpituisen takuun myyjä olisi tuotteelle myöntänyt.
Tuohon olisi todellakin hyvä saada selvyys. 1½ vuotta? Ja nuo kun laukeaa juuri järjestään tuossa iässä.Todella mielenkiintoista. Eli jostain kohtaa löytyy taho, jonka mielestä Pleikan oletettu käyttöikä on korkeintaan n. puolitoista vuotta, sen jälkeen se saa hajota. Täytyypä kysellä tästä lisää...