Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-hajoamisprosentti (Huom! Slim-malleille oma ketju, lue myös FAQit ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Reilun vuoden vanha 40gb kone, johon itse vaihdettu 250gb kovalevy on toiminut moitteetta muutamaa GTA IV freezeä lukuunottamatta.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

11.11.2007 ostettu 40 gigan / nyt 120 gigan malli kuoli juuri. Aiemin ollut pientä sammumisääntä, ja nyt kesken pelaamisen kaatui ja ei edes powercyclen jälkeen anna levyä ulos.

Jaa tulikin muuten mieleen, että mitenkäs tuo asemassa olevan CoD WaWin kanssa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Käsitääkseni huollossa ottavat sen ulos kunhan muistat pistää mukaan osoitetiedot ja pyynnön palauttamisesta, näin olen asian ymmärtänyt.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Laite ostettu aika tarkkaan neljä kuukautta sitten (80 GB malli), ja reilu kuukausi takaperin alkoivat ongelmat. Ensin kaatuili Uncharted, sitten perään Oblivion ja nyt Rainbow Six Vegas 2. Uncharted jumitti kesken pelin kun taas kaksi jälkimmäistä tekevät sen lataustauolla, jos ovat tehdäkseen; ei tuo tilttaus silloin tällöin häiritse, paitsi R6V2:ssa tuli suoraan piitkän räiskintärupeaman jälkeen. Nyt pidetään sormia ristissä aina konsolia käynnistettäessä, ei huvittaisi melkein heti hankkimisen jälkeen lähettää masiinaa takuuvaihtoon.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

jeee nyt tais sitten mullakin mennä kone paskaks... perkele vieköön... Pelailin Codia ja ykskaks sammu eikä lähe enää käyntiin.. Tai siis lähtee mut heti sammuu ja vilkuttelee valoja. hohhhoijjaaa....
Ja kyseessä on 23.3.2007 ostettu kone, eli julkaisupäivänä...

Nii ja semmonen juttu et oon ymmärtäny et ne laittas aina uuden koneen hajonneen tilalle, niin tuleeko sieltä nyt joku 80 gb karvalakki versio vai saanko samanlaisen 60 gigasen?
On varmaan kerrottu tässä ketjussa tai jossain mut ei nyt hintsuta lukee kaikkia viestejä
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Nii ja semmonen juttu et oon ymmärtäny et ne laittas aina uuden koneen hajonneen tilalle, niin tuleeko sieltä nyt joku 80 gb karvalakki versio vai saanko samanlaisen 60 gigasen?
On varmaan kerrottu tässä ketjussa tai jossain mut ei nyt hintsuta lukee kaikkia viestejä
Ongelma-FAQ to the rescue!
Q: Minulla on 60 gigan PS3-malli, joka meni nyt rikki. Saanko takuusta uuden samanlaisen vai annetaanko minulle 80 gigan malli (jossa ei ole PS2-yhteensopivuutta ollenkaan)?
A: Saat huollosta takaisin juuri sellaisen PS3-mallin kuin sinulla oli ennestään.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

kiitoksia tt-2k :o
Yritin ettii mut en löytäny... Joten nöyrimmät anteeksipyyntöni ;)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Minulla on julkaisupäivänä (23.3.07) ostettu 60gb, ja on toiminut aivan mainiosti, ei ole jämähtänyt kuin kaksi kertaa fallout-3 pelatessa. Ei mitään valitettavaa
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Joo-o, eivät vaiha tota pleikkaa enää ilmaseks... Pitäs maksaa 340e että sais samanlaisen korjatun tilalle! Hah ja paskat maksan.... Ostan uuden 80 gigasen ennemmin ja pidän ton entisen jos sillä nyt jotai tekis... Varaosiks laitan :p .... Ainakin kiintolevyn tuikkaan tosta entisestä uuteen tai sit otan 500gigan kiintolevyn tosta mun Buffalon linkstationista...

Virhevastuu in my ass

Ainii mut onneks kotivakuutus korvaa ton 340e miinus omavastuu... Eli uus plösö lähtee tänään tilaukseen amazonista tai jostain
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Joo-o, eivät vaiha tota pleikkaa enää ilmaseks... Pitäs maksaa 340e että sais samanlaisen korjatun tilalle!
Huh? Siis vastattiinko sulle NF:ltä noin vai laitteen myyneestä liikkeestä?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Huh? Siis vastattiinko sulle NF:ltä noin vai laitteen myyneestä liikkeestä?

Ekaks soitin NF:lle, sieltä sano et pitää viedä liikkeeseen takas. Sit vein sen sinne ja sieltä soittivat kuulemma maahantuojille ja Sonylle ja ties minne ja tuossa on vastaus
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Ekaks soitin NF:lle, sieltä sano et pitää viedä liikkeeseen takas. Sit vein sen sinne ja sieltä soittivat kuulemma maahantuojille ja Sonylle ja ties minne ja tuossa on vastaus
Todella mielenkiintoista. Eli jostain kohtaa löytyy taho, jonka mielestä Pleikan oletettu käyttöikä on korkeintaan n. puolitoista vuotta, sen jälkeen se saa hajota. Täytyypä kysellä tästä lisää...
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Todella mielenkiintoista. Eli jostain kohtaa löytyy taho, jonka mielestä Pleikan oletettu käyttöikä on korkeintaan n. puolitoista vuotta, sen jälkeen se saa hajota. Täytyypä kysellä tästä lisää...

kysele ihmeessä lisää, meinaa aika monellahan vielä on ehjä Julkkarikone, kuten meikälläkin, eikä mulla ole vara maksaa mitään 300unukkia, jos rikki menee... Vai onko jotain ostopaikan "vedätystä"? :eek:
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

kysele ihmeessä lisää, meinaa aika monellahan vielä on ehjä Julkkarikone, kuten meikälläkin, eikä mulla ole vara maksaa mitään 300unukkia, jos rikki menee... Vai onko jotain ostopaikan "vedätystä"? :eek:

Ei se ainakaan ostopaikan vedätystä oo,,, Just kävin hakee pleikan takas ja sanovat että ne ottaa vielä yhteyttä lakimieheen ja kyselee vähän että onko tuo Sonyn toiminta ihan reiluu
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Ei se ainakaan ostopaikan vedätystä oo,,, Just kävin hakee pleikan takas ja sanovat että ne ottaa vielä yhteyttä lakimieheen ja kyselee vähän että onko tuo Sonyn toiminta ihan reiluu

Ota yhteyttä kuluttajansuojaan. Suomen laissa sanotaan, että uuden tuotteen virhevastuu on EU:n laeista poiketen SUOMESSA 10 VUOTTA, ainakin periaatteessa. Hyvällä omallatunnolla voimme siis olettaa, että se on käytännössä jotain 5 vuoden luokkaa. EU:n lakien mukaan virhevastuu on 2 vuotta, joten sovellettiin mitä pykälää vain, niin suoa yritetään nyt kusettaa.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Joo tän luulis olevan kyllä aivan selvää pässinlihaa...

Takuuajan rajoittaminen ei ole 4 luvun mukaan mahdollista, vaan kuluttajalla on oikeus vedota tavarassa ostohetkellä olleeseen virheeseen kohtuullisen ajan kuluessa ostohetkestä lukien (max. 10 vuotta). Tämä oikeus kuluttajalla on riippumatta siitä, minkäpituisen takuun myyjä olisi tuotteelle myöntänyt.

Että mitähän helvettiä ne siellä hommaa

Enpä jätäkkään asiaa tähän, vaikka vakuutus rahatkin tulee tällä viikolla... Jos ne nyt suostuu siihen ilmaseen vaihtoon niin vaikka palautan rahat... En toki halua vaakutuspetokseen syyllistyä :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Ilmotellaan nyt se omakin kone tänne, vaikkakin hieman myöhässä :p 13.10.2007 ostettu ja kyseessä siis 60gb versio 4 usb portilla varustettuna :cool: Hyvin on toiminut ilman suurempia kommelluksia.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti

Todella mielenkiintoista. Eli jostain kohtaa löytyy taho, jonka mielestä Pleikan oletettu käyttöikä on korkeintaan n. puolitoista vuotta, sen jälkeen se saa hajota. Täytyypä kysellä tästä lisää...
Tuohon olisi todellakin hyvä saada selvyys. 1½ vuotta? Ja nuo kun laukeaa juuri järjestään tuossa iässä. :confused:
 
Ylös Bottom