Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-hajoamisprosentti (Huom! Slim-malleille oma ketju, lue myös FAQit ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Kyllä se minulla sopii, jos konsoliin tulee YLOD vika ja et ketään muuta tiedä joka sen on tolla konstilla korjannu niin minä voin sen kyllä tehdä.

Miten paljon oli menny takuuajasta ympeen ja sait silti sen takuuseen?

Ostettu 24.09.07 ja hajonnut 11.10.09 eli reilu vuosi oli mennyt yli.

Asiallista viestiä sinne kuin lähettää niin hyvin menee, pari lakipykälää mukaan virhevastuusta ym.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ostettu 24.09.07 ja hajonnut 11.10.09 eli reilu vuosi oli mennyt yli.

Asiallista viestiä sinne kuin lähettää niin hyvin menee, pari lakipykälää mukaan virhevastuusta ym.

Hmmm... toikin varmaan ihan riippuu mistä sen konsolin on ostanu meneekö takuuseen vai ei, Itse ostin omani netanttilan kautta ja tuskin olisi enään takuuseen menny. Toikin vika taitaa olla valmistus vika, kun juotokset pettää aika kuumana saa konsoli käydä, kun rupee juotokset sulaan ja pettään.

Kuullostaa aika hurjalta jos tina sulamispiste on 231 astetta ja kiehumispiste peräti jo 2602 astetta, eihän toi pleikka nyt hyvänen aika voi noi kuumana käydä, että tina sulaisi. :) Kyllä nyt vikana on tainnu olla surkea juotos mikä on sitten irronnu. :)

Saitko tilanne uuden slim mallin vai kaivoivatko jostain ihan sama minkä sulta hajos?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Hmmm... toikin varmaan ihan riippuu mistä sen konsolin on ostanu meneekö takuuseen vai ei, Itse ostin omani netanttilan kautta ja tuskin olisi enään takuuseen menny.
Ostopaikalla ei pitäisi olla mitään merkitystä, kunhan kyseessä on virallinen suomalainen jälleenmyyjä. Kaikki ne toimittavat laitteen eteenpäin Nordisk Filmille, josta se jatkaa matkaansa SCEE:lle.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ostopaikalla ei pitäisi olla mitään merkitystä, kunhan kyseessä on virallinen suomalainen jälleenmyyjä. Kaikki ne toimittavat laitteen eteenpäin Nordisk Filmille, josta se jatkaa matkaansa SCEE:lle.

Just, no kaikkea ei voi aina tietää. Pääasia, että sain omani kuntoo vajaassa tunnissa ja taitaa nyt olla paremmin juotettu piirit kiinni, kun tehtaasta ulos tullessa toivotaan ainakin näin jospa se tossa taas jonku vuoden jaksaa toimii.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Hmmm... toikin varmaan ihan riippuu mistä sen konsolin on ostanu meneekö takuuseen vai ei, Itse ostin omani netanttilan kautta ja tuskin olisi enään takuuseen menny. Toikin vika taitaa olla valmistus vika, kun juotokset pettää aika kuumana saa konsoli käydä, kun rupee juotokset sulaan ja pettään.

Kuullostaa aika hurjalta jos tina sulamispiste on 231 astetta ja kiehumispiste peräti jo 2602 astetta, eihän toi pleikka nyt hyvänen aika voi noi kuumana käydä, että tina sulaisi. :) Kyllä nyt vikana on tainnu olla surkea juotos mikä on sitten irronnu. :)

Saitko tilanne uuden slim mallin vai kaivoivatko jostain ihan sama minkä sulta hajos?

Niin kuin jo ylhällä luki niin ei ole väliä mistä olet sen ostanut, jos tulee ongelmia niin turhaan sitä ollaan kauppaan yhteydessä vaan suoraan maahantuojalle.

Noita huonoja juotoksia on sitt kyllä tosi paljon koska YLED:ejä on tosi paljon =)

Sain ihan saman mallin takaisin minkä lähetin sinne, kait joku tehdaskorjattu versio mutta en kyl löytänyt mitään kulumisen merkkejä että on varmaan muovi vaihdettu uuteen.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mun kulta teki YLOD:in tänään. Ostin sen 10.4. 07 joten aika pitkään kestikin :(. Oikein 2½ vuotta! No mä otin jo selvää miten se korjataan, joten ehkä huomenna kirjoitan onnistumisesta. Se on just toi Creaperinkin tekemä jutska mitä aion kokeilla. Wish me luck! :o
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mun kulta teki YLOD:in tänään. Ostin sen 10.4. 07 joten aika pitkään kestikin :(. Oikein 2½ vuotta! No mä otin jo selvää miten se korjataan, joten ehkä huomenna kirjoitan onnistumisesta. Se on just toi Creaperinkin tekemä jutska mitä aion kokeilla. Wish me luck! :o

No sehän kesti pitkään ennen hajoamista. :) Onnea korjaukseen, jos kaikki menee hyvin kuten mulla meni niin varmasti tulee kuntoon. :)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Sain pleikkarin YLODin korjattua. Tosin telkkarissa kone ei ole ollut vielä kiinni joten tiedä sit toimiiko 100%. Ei nimittäin sammunu etupanelin hipaisukytkimestä... Pääsen testaa vasta klo 16 kun menen kotiin.

Edit. Ei se siitä korjauksesta sit toipunu. Nyt on pelit pelattu...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Julkaisussa ostettu 60gb malli ja tänään 3.12.2009 napshti tuo keltanen valo
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Sain pleikkarin YLODin korjattua. Tosin telkkarissa kone ei ole ollut vielä kiinni joten tiedä sit toimiiko 100%. Ei nimittäin sammunu etupanelin hipaisukytkimestä... Pääsen testaa vasta klo 16 kun menen kotiin.

Edit. Ei se siitä korjauksesta sit toipunu. Nyt on pelit pelattu...

Tekeekö se konsoli yhtään mitään, lähteekö päälle? Vai tuli YLOD takaisin?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

YLOD korjattu mut kuvaa ei tule.

Oletko koittanu sitä näyttöasetusten palautusta tehdasasetuksiin? Sillain kun laitat konsoliin virrat ja pidät sormen virtanappulalla niin pitä kuulua piipausta jonka jälkeen on palautettu.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Oletko koittanu sitä näyttöasetusten palautusta tehdasasetuksiin? Sillain kun laitat konsoliin virrat ja pidät sormen virtanappulalla niin pitä kuulua piipausta jonka jälkeen on palautettu.

Joo koitin. Siellä on jotain toimintaa välillä ruudussa. Semmosia erivärisiä pikseleita heti käynnistyksen jälkeen. Ei koko ruutu täynnä vaan satunnaisesti pitkin ruutua. Yritin jo RGB piuhallakin mut ei toimi. Joten se siitä sitte.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Joo koitin. Siellä on jotain toimintaa välillä ruudussa. Semmosia erivärisiä pikseleita heti käynnistyksen jälkeen. Ei koko ruutu täynnä vaan satunnaisesti pitkin ruutua. Yritin jo RGB piuhallakin mut ei toimi. Joten se siitä sitte.

Miten teit sen korjauksen? Teitkö ihan samalla tapaa, kun minäkin. Jos on käynytkin sillain, että jostain on vielä juotos irti.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ton youtube videon opastuksella. Kuumailma puhallin oli säädetty 260 asteeseen. Mittasin sen vielä lämpömittarilla. En tiedä jos sitä jaksais vielä huomenna grillata lisää. On vähä epätoivoinen olo atm.
:(
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ton youtube videon opastuksella. Kuumailma puhallin oli säädetty 260 asteeseen. Mittasin sen vielä lämpömittarilla. En tiedä jos sitä jaksais vielä huomenna grillata lisää. On vähä epätoivoinen olo atm.
:(

Mä en nyt osaa sanoa, miten kuuma mulla se oli, mutta kuuma ja jotain lähemmäs minuutin sitä siinä pyörittelin molempin piirien päällä ja sivuilta. Mulla se emo vielä nousi kuprulle jonkin verran ja sen jälkeen piti antaa olla 15-20min koskematta....

Jos ei muuten niin koita vielä kerran..
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Joo tota kyllä sen YLODin saa korjattua ihan ite silleen että toimii oikeesti, jos vaan osaa. Yleensä ne kyllä hajoaa uudestaan muutaman viikon sisällä.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Voi voi...

Kyllä se nyt näyttää siltä, että kotikonstein korjattuna YLOD ei tunnu kestävän kovin pitkään. Viikko meni ja taas kosahti...

No koitan nyt uudestaa kuumailmapuhaltimella... Ilmoittelen myöhemmin miten kävi... harmi..
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mun kone on taas hengissä, eka ei tullu kuvaakaan. Nyt mitä enemmän on ollu päällä sen paremmin on alkanu toimii. Enää toi ei kaatuile joka 15 min ja pelitkin on lähteny toimimaan. Nyt sit odotellaan milloin hajoo seuraavan kerran.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Noniin taas on pleikkaa kuumennettu ja nyt se toimii taas mutta on eriasia sitten miten pitkään. Viikko on ennätys menisköhän nyt 2vk. Jos toi jatkossa on tollasta niin ei tossa ole mitään järkee jatkuvasti purkaa ja sulatella...
 
Ylös Bottom