Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-hajoamisprosentti (Huom! Slim-malleille oma ketju, lue myös FAQit ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Noniin taas on pleikkaa kuumennettu ja nyt se toimii taas mutta on eriasia sitten miten pitkään. Viikko on ennätys menisköhän nyt 2vk. Jos toi jatkossa on tollasta niin ei tossa ole mitään järkee jatkuvasti purkaa ja sulatella...

Eiköhän me kohta marssita nöyränä puotiin ja haeta uudet lelut. :)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mitä tapahtuu mun PSN peleille ja pelitallennuksille jos tulee se YLOD iskee mun pleikkaa. Entä jos sitä ei voida korjata nii pitääks mun ostaa uudestaa ne pelit :confused:
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mitä tapahtuu mun PSN peleille ja pelitallennuksille jos tulee se YLOD iskee mun pleikkaa. Entä jos sitä ei voida korjata nii pitääks mun ostaa uudestaa ne pelit :confused:
Ei pidä. Kaikki PSN-ostokset saa ladattua ilmaiseksi yhteensä viiteen eri PS3-järjestelmään. Latauskertojen määrää ei ole rajoitettu mitenkään, vaan rajoitus tulee ainoastaan PSN-tunnuksellesi aktivoitujen PS3-konsoleiden määrästä.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mitä tapahtuu mun PSN peleille ja pelitallennuksille jos tulee se YLOD iskee mun pleikkaa. Entä jos sitä ei voida korjata nii pitääks mun ostaa uudestaa ne pelit :confused:

YLOD, joka on siis rautavika, se voi olla myös kiintolevy, jos se hajoo niin tottakai kaikki menee, mutta, jos ei koske kiintolevyä niin silloin kyllä kaikki säilyy tallessa, eikä katoa mihinkään, jos sen kotikonstein korjaa.

Kuten tossa aikasemmin sanottiin, niin kaiken saa ladattua ILMAISEKSI takaisin, mitä on storesta ostanu. Minäkin sen olen jo muutamaan kertaa joutunu tekeen ja aikaa siinä meni imuttaessa ja asentaessa ne takaisin. :)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Toivottavasti kestää :) Toisen kerran jo saman korjauksen tein ja vielä ainakin toimii. Toivotaan nyt, että menis pitempää, kun viikko. :) Jos tämä usein rupeen toistuun niin jotain pitää keksi. Huomenna olisi tarkoitus hakea semmosta ainetta, kun ROSIN FLUX, joka poistaa epäpuhtauksia ja estää siltajuotoksia ja jotain muutakin, jos sen avulla saisi siitä sitten pitempi kestosen, kuhan toi ny taas kosahtaa. :)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Eilen tuli oma 60g 2,5 vuotta wanha pleikkarini tien päähän. Tuli tuo kuuluisa keltaisen valon välähdys ja sitten ei enää lähtenytkään käyntiin. No uusi 250g slim on tulossa jo kovaa vauhtia..
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

jos teillä on noita rikkinäisiä lojumassa nurkissa niin myykää ne pois...laittakaa privaa mulle ni ostan pois
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

okei. aikaisemmin kirjoittelin tänne plegen hajonneen ja takuuna sain tehdaskorjatun takaisin. No perskutarallaa tämäkin plege sanoi itsensä irti n. vuoden jälkeen. YLOD tuli tälläkertaa. kävin gigantista hakemassa uuden slim mallin mutta kuitenkin reippaana poikana purin koko vanhan purkin ja lämmittelin netin ohjeiden mukaan emoa ja laitoin uudet tahnat gpu:hun ja cpu:hun. eka kertaa kun koitin konetta tuliille niin ei lähtenyt vaan vasta seuraavana päivänä. nyt on kaksi toimivaa plegeä himassa.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Katoaako muuten kaikki trophyt jos pleikkari hajoaa? Eli jos kirjaudut vanhalla käyttäjällä uudelle pleikkarilli niin kaikki trophyt on kadonnu?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

okei. aikaisemmin kirjoittelin tänne plegen hajonneen ja takuuna sain tehdaskorjatun takaisin. No perskutarallaa tämäkin plege sanoi itsensä irti n. vuoden jälkeen. YLOD tuli tälläkertaa. kävin gigantista hakemassa uuden slim mallin mutta kuitenkin reippaana poikana purin koko vanhan purkin ja lämmittelin netin ohjeiden mukaan emoa ja laitoin uudet tahnat gpu:hun ja cpu:hun. eka kertaa kun koitin konetta tuliille niin ei lähtenyt vaan vasta seuraavana päivänä. nyt on kaksi toimivaa plegeä himassa.

Tuossa korjatussa vain se vika, että noi itse korjatut/lämmitetyt ei taida kestää montaa viikkoa ennenkuin joutuu uudestaan tekemään saman jne, että ei kannata ainakaan kenellekkään kaverille myydä "toimivana"

Katoaako muuten kaikki trophyt jos pleikkari hajoaa? Eli jos kirjaudut vanhalla käyttäjällä uudelle pleikkarilli niin kaikki trophyt on kadonnu?

Ei ole.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Katoaako muuten kaikki trophyt jos pleikkari hajoaa? Eli jos kirjaudut vanhalla käyttäjällä uudelle pleikkarilli niin kaikki trophyt on kadonnu?
Ei katoa. Sen takia ne Trophyt pitää synkata PSN:ään, jotta tiedot olisivat tallessa myös siellä. Toki kaikki viimeisen synkkauksen jälkeen saadut Trophyt menee, koska tiedot eivät olleet ehtineet päivittyä PSN-pilveen.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tuossa korjatussa vain se vika, että noi itse korjatut/lämmitetyt ei taida kestää montaa viikkoa ennenkuin joutuu uudestaan tekemään saman jne, että ei kannata ainakaan kenellekkään kaverille myydä "toimivana"

Pitää muuten paikkaansa. Minulla kesti viikon ja kosahti uudestaa, ehkä en tehny sitä tarpeeksi tehokkaasti. Jouduin purkaan uudestaan ja sama toimenpide. Kohta on taas viikko mennyt niin näkee hajooko taas vai kestääkö pitempään.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Jaaha, en tiedä kiinnostaako ketään, mutta hajos 80 gb vanhan mallinen (korkattu huhtikuussa) ps3 tänään. Punaisella pohjalla tulee "vakava virhe tapahtunut. ota yht. tekniseen tukeen" :(

Toivottavasti toimii Amazonin takuuhommat yhtä hienosti kuin viimeksi...
 
Vastaus: Slim-PS3:n hajoamisprosenttiketju

Alk.per. viesti: "Hmmm... Itsellä levesi vanhanmallinen ps3 eilen illalla. Tuli joku punainen ruutu ja tuhannella eri kielellä "vakava virhe tapahtunut. ota yhteys tekn. tukeen". Pistin amazonille mailia ja nopeasti vastasivat amazonista. b

Ainut ongelma on että heillä ei ole enää noita vanhoja 80 gb joita lähettää tilalle js haluavat että lähetän vanhan konsolin sinne jonka hyvittävät sitten takaisin luottokortille. Eli vähän pihalla olen näistä slimeistä. Onko niissä muuta eroa kuin kovalevy ja kummassa on hintalaatusuhde parempi? Parempaa bundleahan sais tuon isomman mukaan mutta en tiiä... Kestääköhän nää ees sitä mitä nuo vanhat... ? ;D

Käyttöönottopäivä tulee olemaan näillä näkymin 30.12.2009 jos tänään tilais jo uuden valmiiksi, koukuttaa tuo pirun bfbc beta niin pahasti, että harmi jos koko joululoma pitää olla ilman. ;D"

Komento takas!!! Tein tiedostojärj. palautuksen huoltovalikosta ja alkoi pelittämään! Melkein kerkesin jo slimin eilen tilata vaan ajattelin katella muuttusko tuo punnan kurssi parempaan suuntaan. Tiedä sitten oisko tuo slimi ollut parempi tässä vaiheessa sijoittaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Huoh... Joku ei selvästikään halua, että mulla on PS3 tai sitten jokaisen PS3:ni on ollut maanantaikappale.

Eilen nimittäin PS3:ni levypää meni rikki. Laite ei enää tunnista mitään levyjä; ei pelilevyjä, ei DVD-leffoja, ei Blu-Ray-leffoja eikä CD-levyjä.
Tämä olikin jo kolmas kerta, kun PS3:ni repii työsopimuksensa irti. Edellinen vaihto tapahtui 22.4.2008, ensimmäinen pari viikkoa tuota aikaisemmin.

Alkuperäinen Pleikkarini oli siis 24.3.2007 ostettu 60 GB:n malli. Se posahti, sain takuusta uuden, sekin posahti, sain taas takuusta uuden ja nyt sitten tämäkin posahti.
Harmi vain, että takuu on jo mennyt umpeen. Valmistajan virhevastuu pitäisi kuitenkin olla edelleen voimassa, joten yritän siihen vedoten saada itselleni uuden Pleikkarin.

Onko kenelläkään ollut näin huono tuuri? Kolme rikkinäistä PS3:ta alle kahden vuoden sisällä? :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Huoh... Joku ei selvästikään halua, että mulla on PS3 tai sitten jokaisen PS3:ni on ollut maanantaikappale.
Näkisin, että se ekana takuusta tullut, ja kahteen viikkoon hajonnut laite oli selkeä DOA-tapaus, mutta nuo muut ovat kestäneet kuitenkin yli vuoden. Eli eivät niitä maanantaikappaleita, mutta ehkä tiistaiaamuyöltä.

Onko kenelläkään ollut näin huono tuuri? Kolme rikkinäistä PS3:ta alle kahden vuoden sisällä? :rolleyes:
Harmittava juttu totta kai, mutta muistelen, että täällä oli joku toinenkin, jolla on jo neljäs PS3 menossa.

PS. Maailmassa tehdään paljon turhanpäiväisiltä vaikuttavia nollatutkimuksia, joten kai sitä joku voisi tutkia sitäkin, miksi toisilla hajoaa useita konsoleita. Siinä pitäisi päästä ihan sinne ruohonjuuritasolle seuraamaan, millaisissa olosuhteissa konsoleita on säilytetty yms. yms. Tosin voisihan sekin päätyä siihen tulokseen, että ainoa vaikuttava tekijä on liukuhihnalta tulevan komponentin laatu.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tuli mieleen kun oma PS3 on lähdössä alkuviikosta Nordiskille päin, niin onnistuisiko jos laittaisi konsolin mukana lapun jossa pyytäisi tai ehdottaisi että he voisivat lähettää sen vanhan kovon uuden koneen mukana kun unohtui ottaa varmuuskopiot tallennuksista? Ja YLOD on kyseessä.
 
Ylös Bottom