Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelkkä konsoli, koska lähetätkin sinne pelkän konsolin. Älä siis laita mukaan esim. ohjainta tai MITÄÄN kaapeleita. Laatikkoon pelkästään itse konsoli, ei mitään tarvikkeita (ellei sellaisesta ole erikseen sovittu).Tuleeko muuten sieltä NF:ltä pelkkä konsoli vai tuleeko sieltä ihan kaikki tarvikkeet ohjaimet johdot jne?
PS3:n kiintolevyt toimivat vain siinä PS3-järjestelmässä, jossa levy on alustettu. Eli yhden Pleikkarin kiintolevyn datoja ei voi lukea toisella PS3:lla, vaan se on pakko alustaa ennen käyttöönottoa.Eli onko kenelläkään kokemuksia siitä, että kun uusi kone tulee tilalle, niin a) laittavatko uuteen koneeseen hajonneen koneen kovalevyn kiinni. Ja b) jos eivät tätä vanhaa kovalevyä laita mukaan, niin mitä tapahtuu tälle kovalevylle?
Eivät tietenkään toimi. Tämä on nyt valistunutta spekulaatiota vain, mutta SCEE:n huollossa konsolit pistetään lihoiksi, ja niistä otetaan toimivat osat talteen. Kiintolevyjen tietoja ei siellä kenenkään pitäisi penkoa.Ei nyt hirveästi hotsittaisi, että joku huollon kaveri korjaa tuon hajonneen vaihtokoneen vaikka sukulaispojalleen käytttöön... Tai no, mahtavatko noin kuitenkaan toimia?
Mitä todennäköisimmin sieltä tulee "uusi" kiintolevy. Eli ei niitä kiintolevyjä tietääkseni vaihdeta takaisin takuuvaihdettuihin konsoleihin, vaan ne jatkavat matkaansa maailmalle.Se jäi vielä auki, että tuleeko uusi kone uudella hd:llä varustettuna vai laittavatko/formatoivat huollossa tuon vanhan mukaan? Kokemuksia/tietoa tästä kenelläkään?
Lähinnä siis kiinnosti tietää, mikä on käytäntö tällaisessa tapauksessa. Minulle myös täysin sama, tuleeko uusi vai vanha, vaihdan kuitenkin laitteen huollosta paluun jälkeen tilalle tuon aiemmin mainitun 320-gigaisen.Toisaalta se on ihan se ja sama, mikä limppu siellä sisällä loppujen lopuksi on. Alustaa se pitää joka tapauksessa, ja kiintolevyjen käyttötunnit ovat periaatteessa sitä luokkaa, että hajoaminenkin menee vain kökön tuurin piikkiin.
Ehkä kannattaa ensin olla yhteydessä Nordisk Filmiin, ja sen jälkeen toimia noin.Täytän tuon reklamaatiolapusen, lähetän sen + kuitin NF:lle?
Ei asia mulle kuullu mut mikset korjaa sitä uudestaan ja myy sitten voit saada siit 50€ kunhan muistat ilmoittaa että on tullut YLOD. mut en tosin tiedä ostaako kukaanKolme kertaa tuli jaksettua korjata ps3:nen YLOD viasta.
Ei asia mulle kuullu mut mikset korjaa sitä uudestaan ja myy sitten voit saada siit 50€ kunhan muistat ilmoittaa että on tullut YLOD. mut en tosin tiedä ostaako kukaan
n. 3 vuotta vanha pleikkarini hajosi tänään ja jätti RDR:n sinne sisälle (voi tätä hajotuksen määrää...) Takuuaika on siis kirkkaasti ohi, eli miten mennään? Täytän tuon reklamaatiolapusen, lähetän sen + kuitin NF:lle?
Viimekuussa lähetin YLOD fatin (takuu ummessa) reklamaatiolapun kera NF:lle.Onko muilla kokemusta miten pitkään tuo takuukäsittely tällä hetkellä kestää? Entä mitä teille on tarjottu tilalle?