Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
28.9 hankittu ja hyvin on pelittänyt.
Hei!
Kysyisin vielä, kun Nordiskillä voi valita ottaako konsolinsa tilalle Slimin tai 60Gb/80Gb/Mikä se malli sitten lopulta onkaan, niin jos valitsee Slimin niin tuleeko Slimin koko paketti mukana (ohjain + konsoli + johdot sun muut tilpehöörit vai pelkkä Slimi? Tuleeko Slimistä 120gb vai 250gb malli?
(Viimeksi kun soitin Nordiskille joskus pari kuukautta sitten, kun PS3 hajosi he antoivat sellaisen käsityksen, että saisin itse valita jopa sen konsolipaketin jonka otan ja tämä kuulostaa niin tyhmän hienolta, että ajattelin kysyä tätä vielä täällä)
22. päivä eli ensi viikon tiistaina.
Numero on oikea. Asiakastuki on paikalla arkisin klo 12-18.Jaahas tässä olen soitellut tänään ja eilen, mutta eivät vastaa...Onkohan numero oikea -> 0600-411-911?
Tästä tuleekin jännä ennakkotapaus, koska laitteella on ikää jo yli 3 vuotta. Tähän asti vanhimmatkin vaihdetut ovat olleet hieman alle 3-vuotiaita.On muuten ostettu viikko julkkarin jälkeen, toivottavasti vaihdetaan : D
Mulla meni äsken PS3 rikki
Tiputin vahingossa lattialle, eikö virhevastuu korjaa?Oletan, että YLOD hajoitti koneen, eikä esim joku ihminen? Nimittäin ihan kaikkea ei kannata reklamaation piikkiin laittaa. Noh odotellaan miten käy.
En tiedä mistään tuollaisesta "reklamaatiomailista", mutta ihan varmasti toimii siten, että laittaa printatun reklamaation mukaan, kun laitteen lähettää viimeiselle matkalleen.Oon kuullut jostain, että Nordiskiltä se "reklamaatio e-mail -osoite" pitäisi kysyä ja se ei olisi tuo sama mikä tuolla fi.ps.comissa on. Voin toki olla väärässä. Eli voiko reklamaation sähköpostilla lähettää tuonne osoitteeseen vai onko NF:llä oma "reklamaatio emaili?"
Pistin fi-hotline at nordiskfilm.com osoitteeseen pistin. Reklamaatio-lomake FAQista (kuluttajansuojaviraston sivuilta) liitteenä, ja kuvaus ongelmista.Itsekkin olen tekemässä julkaisumallista, joka on ostettu 22.03.2007, niin reklamaatiota tuonne Nordiskille. Laitteeni hajosi vissiin 15.3, mutta jostain syystä en ole tehnyt reklamaatiota tai vastaavaa.
Odee lähetit siis reklamaation suoraan sähköpostiin. Oon kuullut jostain, että Nordiskiltä se "reklamaatio e-mail -osoite" pitäisi kysyä ja se ei olisi tuo sama mikä tuolla fi.ps.comissa on. Voin toki olla väärässä. Eli voiko reklamaation sähköpostilla lähettää tuonne osoitteeseen vai onko NF:llä oma "reklamaatio emaili?"
Se vaihdetaan ihan normaalisti. Eli 3v ikä ei ole mikään este esim. YLOD-tapauksissa.Tästä tuleekin jännä ennakkotapaus, koska laitteella on ikää jo yli 3 vuotta. Tähän asti vanhimmatkin vaihdetut ovat olleet hieman alle 3-vuotiaita.
En tiiä meneekö oikeaan aiheeseen, mutta..
Mikä on Nordisk Filmin PS3 asioihin (huoltoihin sun muihin) liittyvä numero, kun ei tuolla 0600-411 911:ssä vastata? Onko heillä jokin oma lakko menossa vai onko numero muuttunut ta jotain? Olen yrittänyt soittaa jo 6 kertaa tuonne, muttei kukaan vastaa. : /
Hei!
Olin yhteydessä Nordisk Filmiin ja lähetin heille reklaamation. Viime perjantaina vastasivat, että koneen voi lähettää heille tarkistettavaksi ja jos ulkoisia vikoja (auottu sun muitta juttuja) ei ole niin konsoli menee virhevastuuseen.
PS3 ostettu 22.03.2007 ja kuoli samoihin aikoihin tänä vuonna eli ikää on nyt yli 3 vuotta ja tällä viikolla jännitän meneekö läpi vai ei. Viestitän tänne sitten, jos menee läpi tai ei mene!
Rohkeasti muutkin YLOD uhrit tekemään reklaamatiota ja kuittia lähettämään Nordiskille ja kattomaan mitä käy. Ei se ole kuin viikon prosessi ja tulos voi olla hyvä! : )