Amazon.co.uk:lle pisteitä täältä!
Jahas, kestipä oikein 3 kk 1. ps3:seni bluraylinssi... (2.70 version kun asensin niin sen jälkeen ei mitään levyjä lukenut, vai taisiko tuo kerran gh3:n levyn tunnistaa. Tiedä sitten voiko tuolla päivityksellä olla mitään osaa tuohon asiaan, mutta ihmeellisen samaan aikaan tuo vika tuli.)
Vaan eipä mitään, pistin heti samana iltana kymmenen aikoihin sitten tuonne nordiskille mailia, että miten takuuhommat hoidetaan kun on amazon.uk:sta tilattu tuo vehje. Samaan syssyyn pistin sitten amazon.uk:n customer careen postia. Olin mökkireissulle lähdössä ja ajattelin että josko maanantaina jo olisi jostain päin jotain vastailtu.
Amazonista vastattiin jo 2 tunnin(!) kuluttua postin lähettämisestä (aikavyöhykekin vain 2 tuntia läntisempi eli n. klo 20.30 siellä). Postissa pahoilteltiin asiaa ja kerrottiin että lähettävät minulle uuden konsolin samantien. (wtf...?!)
Olin kyllä aikaisemminkin jostain lueskellut että Amazonin takuuhommat hoituu mallikkaasti, mutta ei sitä nyt ihan tällaista asiakaspalvelua osannut odottaa.
Postissa pyydettiin myös toimittamaan viallinen laite amazonille omakustanteisesti 30 päivän sisällä, toimituskulut luvattiin hyvittää.
Paketti oli lähtenyt DHL Deutsche Postin kautta, mutta ei ole vielä ainakaan saapunut mihinkään ainakaan seurannan mukaan. Arvioitu toimituspäivä näyttää olevan 2.6.
Vaan eipä paljon ahdista, kun ottaa huomioon että nordiskilta ei tähän päivään mennessä ole ensimmäistäkään vastausta kuulunut ja kun on seuraillut noita muiden avautumisia maahantuojan "huoltoajoista".