Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 ja tietokonemonitorit

Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Mikäs mulla kun löytyy tällanen Video7 22" monitori ja liittänyt HDMI kaapelilla tollaseen DVI - HDMI adapterilla näyttöön kiinni ja mitään muuta ei tapahdu kuin että ruudun päälläolemisvalo syttyy vihreäksi että pitäisi näkyä jotain mutta eipä näy. Kaikki on PS3:sta säädetty oikein yms.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Mikäs mulla kun löytyy tällanen Video7 22" monitori ja liittänyt HDMI kaapelilla tollaseen DVI - HDMI adapterilla näyttöön kiinni ja mitään muuta ei tapahdu kuin että ruudun päälläolemisvalo syttyy vihreäksi että pitäisi näkyä jotain mutta eipä näy.
Tukeehan se monitori varmasti HDCP-kopiosuojausta DVI-sisäänmenossaan? Ja onhan monitorista varmasti oikea input valittuna?
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Monitorin ohjekirjasta selviää ainakin, miten inputia vaihdetaan. Ja monitorin spekseissä kerrotaneen, tuetaanko HDCP:tä. Ilman HDCP-tukea... Well, no cake for you. :I

Ei löydy ohjeita kun ei tullut mukana kun käytettynä hommasin. Ja netissä lukee että ei taida tukea edes tuota HDCP:tä :/ Ei kakkua, ei iloa.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Mitkä on pleikalla parhaat näyttöasetukset, kun pleikka on hdmillä kiinni tietokoneennäytössä.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Mitkä on pleikalla parhaat näyttöasetukset, kun pleikka on hdmillä kiinni tietokoneennäytössä.
Riippuu täysin siitä, mitä tarkkuuksia näyttösi tukee. 720p kannattaa olla joka tapauksessa valittuna, mieluusti myös 1080p, jos näyttö siihen kykenee. 1080i:tä en itse käyttäisi minkään näyttölaitteen kanssa.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Riippuu täysin siitä, mitä tarkkuuksia näyttösi tukee. 720p kannattaa olla joka tapauksessa valittuna, mieluusti myös 1080p, jos näyttö siihen kykenee. 1080i:tä en itse käyttäisi minkään näyttölaitteen kanssa.

Tukee kyllä 1080p, mutta entäs nuo ristivärivähennussuodatin,super white ja rgb täysi pitääkö niiden olla päällä vai pois.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Tukee kyllä 1080p, mutta entäs nuo ristivärivähennussuodatin,super white ja rgb täysi pitääkö niiden olla päällä vai pois.
Ristivärivähennyssuodatin pois päältä. Siitä on hyötyä vain, jos käyttää komposiittikaapelia. Super Whiten ja RGB Fullin kohtalo riippuu siitä, tukeeko monitorisi niitä.

PS. Ylipäätään kannattaa lukea artikkeli IGN: Optimizing Your PS3 for Blu-ray. Nimestään huolimatta siinä on paljon muutakin kuvanlaatuasiaa.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Asus VK246H tuntuu toimivan PS3:n kanssa myös ilman ongelmia. Sekä DVI-, että HDMI-liitännän kautta.
 
Tietokoneen näyttö pleikkarissa

Ostin tollasen Benq 24" Full HD näytön tohon pleikkarille mut nyt on sellanen ongelma et en saa ääniä toimimaa. Osaako joku neuvoa?
 
Vastaus: Tietokoneen näyttö pleikkarissa

Ostin tollasen Benq 24" Full HD näytön tohon pleikkarille mut nyt on sellanen ongelma et en saa ääniä toimimaa. Osaako joku neuvoa?

mullakin on benq 24" näyttö kiinni plesessä, ääniähän ei kuulu koska näytössä ei (luultavasti) ole kaiuttimia... äänet saa kuulumaan kun pistät asetuksista plösön tuuttaamaan äänet muusta lähteestä kuin HDMI ja sitten sen ulostulon kiinni tietokoneen kaiuttimiin (mitä luultavammin vaatii 2xRCA>3.5mm adapterin).

jos sulla on tuo FP241W näyttö, mikä mulla on, niin kannattaa kytkeä HDMI:n sijasta DVI-D inputtiin, kun se näyttö ei ota täyttä väriskaalaa jostain syystä HDMI:n kautta :-O
 
Vastaus: Tietokoneen näyttö pleikkarissa

mullakin on benq 24" näyttö kiinni plesessä, ääniähän ei kuulu koska näytössä ei (luultavasti) ole kaiuttimia... äänet saa kuulumaan kun pistät asetuksista plösön tuuttaamaan äänet muusta lähteestä kuin HDMI ja sitten sen ulostulon kiinni tietokoneen kaiuttimiin (mitä luultavammin vaatii 2xRCA>3.5mm adapterin).

jos sulla on tuo FP241W näyttö, mikä mulla on, niin kannattaa kytkeä HDMI:n sijasta DVI-D inputtiin, kun se näyttö ei ota täyttä väriskaalaa jostain syystä HDMI:n kautta :-O

onks toi adapteri tämmönen http://www.b2btrade.biz/images2/img484f18a36dcb1.jpg vai onko toi adapteri semmonen mis on uros ja uros? ja tarkotatko ulostulolla tota näytön kuulokereikää? ja sori ku oon idiootti
 
Vastaus: Tietokoneen näyttö pleikkarissa

onks toi adapteri tämmönen http://www.b2btrade.biz/images2/img484f18a36dcb1.jpg vai onko toi adapteri semmonen mis on uros ja uros? ja tarkotatko ulostulolla tota näytön kuulokereikää? ja sori ku oon idiootti

http://www.mp3car.com/vbulletin/att...3812577-jvc-hu-question-0060260005_108-1-.jpg

tuollainen on itellä

ulostulolla tarkotan pleikkarista tulevia johtoja, jos selitän omaa settiä vähän niin ehkä tajuat..

video tulee ulos HDMI portista pleikkarissa ja on kytketty näyttöön, DVI-D porttiin, HDMI>DVI-D adapterikaapelilla.

ääni tulee ulos sillä pleikkarin scart-kaapelisysteemillä ja menee tuohon linkitettyyn adapteriin, jolloin pystyn liittämään kyseisen apparaatin subbarin takana olevaan 3,5mm koloseen. (pleikkarin asetuksista toki täytyy muistaa asettaa video&ääni tulemaan ulos oikeista kolosistaan)
 
Vastaus: Tietokoneen näyttö pleikkarissa

ulostulolla tarkotan pleikkarista tulevia johtoja, jos selitän omaa settiä vähän niin ehkä tajuat..

video tulee ulos HDMI portista pleikkarissa ja on kytketty näyttöön, DVI-D porttiin, HDMI>DVI-D adapterikaapelilla.

ääni tulee ulos sillä pleikkarin scart-kaapelisysteemillä ja menee tuohon linkitettyyn adapteriin, jolloin pystyn liittämään kyseisen apparaatin subbarin takana olevaan 3,5mm koloseen. (pleikkarin asetuksista toki täytyy muistaa asettaa video&ääni tulemaan ulos oikeista kolosistaan)
joo kiitti ku selittit tällaselle evolle : D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tietokoneen näyttö pleikkarissa

onks toi adapteri tämmönen http://www.b2btrade.biz/images2/img484f18a36dcb1.jpg vai onko toi adapteri semmonen mis on uros ja uros? ja tarkotatko ulostulolla tota näytön kuulokereikää? ja sori ku oon idiootti

Jos sun näytössäs on kuulokereikä (olettaen 3.5mm), niin ei muuta kun isket kajarit siihen, ja hdmi:llä pleikkariin.

Itsellä käytössä Benkku G2400W, ja hyvin toimii kuulokeportilla. :cool:
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Uppia, jouluksi olen harkinnut näyttöä, mutta mitäs näyttöä..? Kriteereitä: Tietenkin fullhd, hdmi, tai ne millä saa pelit näyttämään upeimmilta.. hinta 150-250, 22-24"..
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Itse olen jonkun verran näyttöjen kanssa pelaillu, ja monen näytön kokemuksella voin sanoa, että pääasia, että näytöstä löytyy hdmi ja mielellään 16:9 -kuvasuhde. Kaikki ns. halvat hd-näytöt on tn-paneelilla, joten kuvanlaatu on kutakuinkin sama kaikissa. Jokatapauksessa kajarit pitää olla erikseen, koska kaikissa näytöissä aivan sysipaskat kajarit. Itseltä löytyy tällä hetkellä 23" LG:n Full-HD -näyttö, jossa on itseasiassa kaikki normaali-tv:n liitännät myös mukana ja antenniviritin. Paskahan tuo tv:n katselussa on, mutta pelaillessa menee hyvin ja pc:n kanssa. Plussana vielä sekin, että tuli kaukosäädin mukana. Jotain 300e:n paikkeilla tais olla hinta kun ostin. Ennen pelasin LG:n 22 -tuumasella. Tosin meni todella säätämiseksi kun ei ollut hdmi-paikkaa. En suosittele kikkailemaan dvi:n tai vga:n kanssa. Kuvasuhteet kusee aika herkästi, varsinkin jos näyttö on 16:10.


Ite olen harkinnu vielä kolmatta näyttöä. Mahdollisimman pientä 16:9 -kuvasuhteella ja HDMI:llä. Lähinnä matkailutarkoitusta varten.
 
Ylös Bottom