Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Ladderiin tulee liittyä ensin
NHL 11 Talvi 2010 (Single 1vs1) (PS3) - KFIN Online Beta

Tämän jälkeen voit haastaa kenet haluat.
Haastettu hyväksyy haasteen ladderissa ja voitte pelin pelata.

jos haluat tänään tuossa n. 20.00 pelata voit heittää haastetta tänneppäin.

Oon varmasti palikka jne. mutta en näe mitään näppylää mistä voi liittyä.. mut joo otetaan illalla 20.00 mikäli ei mitään estettä ilmaannu.
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Oon varmasti palikka jne. mutta en näe mitään näppylää mistä voi liittyä.. mut joo otetaan illalla 20.00 mikäli ei mitään estettä ilmaannu.

Muistaakseni liittymispainike löyty jostain tuosta kohtaa:
ladderc.jpg
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Hyvät väännöt ollu TapparaSportin kanssa ja vihdoin otin voiton, kun haastoin tässä ladderissa, mitä en oikein ymmärrä edes mikä tämä on. Mutta voitto tuntuu hyvältä :D
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Nyt vuoden vaihduttua on avattu uusi, tämänvuotinen ladderi. Uusi ladderi toimii samalla tapaa kun aiempikin. Ladderi löytyy tämän linkin takaa: NHL11 Kevät 2011 Singles.

Aiemmassa ladderissa pelejä pelattiin hyvää tahtia. Toivottavasti sama tahti jatkuu tässäkin laddussa. Ei muuta kun...

...GAME ON!
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Liityin juuri tohon kevätladderiin. Kiinnostaako ketään ottaa tässä illan aikana matsia? Viestä voi laittaa myös PSN:ssä. On RDR menossa, mutta peliähän voi vaihtaa vaikka heti, jos vaan ottelukumppani löytyy! :)

-vonRapids
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Itelle aika outo systeemi tuo elo rating. Olen voittanut molemmat 2 peliä mitä olen pelannut ja silti minulla on vähemmän pisteitä, mitä TapparaSportilla, joka on voittanut 1 ja hävinnyt 1 :eek:
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Itelle aika outo systeemi tuo elo rating. Olen voittanut molemmat 2 peliä mitä olen pelannut ja silti minulla on vähemmän pisteitä, mitä TapparaSportilla, joka on voittanut 1 ja hävinnyt 1 :eek:

sitä samaa ihmettelen et miten toi systeemi toimii? joku vähän viisaampi vois vähä selventää?
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Ladderin listausperuste on vaihdettu perinteisempään XP -laskutapaan aiemman Elo Ratingin sijaan tällä päivämäärällä. Pääsyy vaihtoon oli elo ratingin vaikealukuisuus ja laskukaavan monimutkaisuus.

XP:tä kertyy jatkossa seuraavasti:
  • Voitto: 3xp
  • Häviö -1xp
  • Tasapeli: 1xp

Turnausisäntä,
Requn
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Nonniin tuli sit tähän liityttyä, vähän oon alottelija viel mut yritän kerät pisteit :D

Ottaisko kukaan matsia?
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Arvontaanko noita pelejä vanhasta laddusta, kun on luvattu? Entä arvotaanko tässä uudessa?
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Arvontaanko noita pelejä vanhasta laddusta, kun on luvattu? Entä arvotaanko tässä uudessa?

Vanhasta jäi muutamat pelit arpomatta, teen loppuun ensi viikolla. Tai sitten siirretään loput tähän uuteen. Uudessa ei kuitenkaan ole tarkoitus enään arpoa pelejä tällä hetkellä.
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Haasteita vain tulemaan :) Saako tuossa pelissä siis valita joukkueeksi minkä tahansa? Nhl:stä Ohl:ään? Kanadasta Spitfireihin? Vai pelkästään NHL joukkueita?

Ja kuten sanoin, haasteita tulemaan :)
 
Ylös Bottom