Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Ei ei ei. paly komi ei toimita konsoleita ympäri eurooppaa.
"Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery."

Hoho...noh onneks pelit tulee sentään tänne asti :)
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Stockmannilla oli konsoli + GT5 + toinen ohjain 499e. Kallista on mutta eipä sitä montaa kymppiä halvemmallakaan saa jos ei halua harmaatuonnista tai ulkomailta tilata. Tuo toinen ohjain on kuitenkin ihan hyvä plussa tuossa paketissa, vaikkei pelistä olisikaan väliksi.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Kyseinen bundle maksoi ostohetkellä 394e + postikulut 25e. Eiköhän tuolla konsolilla ihan euroopanlaajuinen takuu ole, eli NordiskFilmiin aion itse ainakin mahdollisessa vikatilanteessa ottaa ensimmäisenä yhteyttä. Tosin ei pelottais lähettää takaisinkaan, tosi nopeasti ja ystävällisesti vastasivat kyselyihin vaikka englanti ei ihan aina taittunutkaan :)
Sen verran vielä, että eikös koneesta löydy menu myös englanniksi ja itse peliä ei ole dubattu? Ei saksankielinen GTA IV oikein innosta:D
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Sen verran vielä, että eikös koneesta löydy menu myös englanniksi ja itse peliä ei ole dubattu? Ei saksankielinen GTA IV oikein innosta:D

Menun saa englanniksi, suomeksi jne... Peli on englanninkielinen, myös kannet ovat englanniksi. Hyvin on pelittänyt :)
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Menun saa englanniksi, suomeksi jne... Peli on englanninkielinen, myös kannet ovat englanniksi. Hyvin on pelittänyt :)
Mä olin tossa jo aika pitkälle tilaamassa, kunnes selvisi että Visa ei käy. Miten sä maksun hoidit? EU-siirtona?
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Mä olin tossa jo aika pitkälle tilaamassa, kunnes selvisi että Visa ei käy. Miten sä maksun hoidit? EU-siirtona?

Vorkassella, eli juurikin sillä EU-tilisiirrolla etukäteen.. Lähettävät sen tilausnumeron vasta sähköpostiin tilauksen vahvistuksen jälkeen, vaikka IBAN ja BIC jo ennen vahvistusta näkyvätkin.. Ite menin hieman hätäilemään, mutta sähköpostilla onneks selviintyi :D
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Vorkassella, eli juurikin sillä EU-tilisiirrolla etukäteen.. Lähettävät sen tilausnumeron vasta sähköpostiin tilauksen vahvistuksen jälkeen, vaikka IBAN ja BIC jo ennen vahvistusta näkyvätkin.. Ite menin hieman hätäilemään, mutta sähköpostilla onneks selviintyi :D
No nyt sain tilattua ja maksettuakin. Noin 2 min sen jälkeen kun olin maksanut törmäsin tälläiseen linkkiin http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/14826.cfm
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Poikkesin tänään lähi Prismassa Viikissä ja katselin myös peliosaston luonnollisesti läpi. Sinnekin 80GB mallit oli jo päätynyt hyllyyn. Huvittavaa oli, että 40GB ja 80GB malli tönöttivät vierekkäin hyllyssä, samaan 479 hintaan :D Varmasti kuluttajilla hankala valinta, minkä ottaisi :rolleyes: Sieltä löytyi myös 40GB+Uncharted+Sixaxis pakettia 529 hintaan, mikä ei kuulosta kovinkaan hyvältä diililtä enää.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Poikkesin tänään lähi Prismassa Viikissä ja katselin myös peliosaston luonnollisesti läpi. Sinnekin 80GB mallit oli jo päätynyt hyllyyn. Huvittavaa oli, että 40GB ja 80GB malli tönöttivät vierekkäin hyllyssä, samaan 479 hintaan :D Varmasti kuluttajilla hankala valinta, minkä ottaisi :rolleyes: Sieltä löytyi myös 40GB+Uncharted+Sixaxis pakettia 529 hintaan, mikä ei kuulosta kovinkaan hyvältä diililtä enää.

Usko pois, että jotkut Pertsa-Esat tulevat isänsä kanssa ostamaan plösöä ja nappaavat tuon 40+Unch -paketin.
 
Ylös Bottom