Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 - lähiverkkoyhteys vai langaton?

KrisMaster

New Member
Eli kumpaa käytätte lähiverkko yhteyttä vai langatonta ? kertokaa mielipiteenne ja onko ollut ongelmia yhteyden kanssa?
Itelläni on langaton ja moitteettomasti toimii.ennen oli kyllä tuo lähiverkko, muta vaihdoin ku koko aja tuli ´´verkko kaapelia ei ole kytketty´´
 
Vastaus: ps 3 Lähiverkko yhteys vai langaton?

mulla kans langaton, ja toimii suurimmaks osaks ihan hyvin... mitä nyt välillä aina tulee noita ihmeen aikakatkasu hommeleita, mitä lie onkaan... jotkut sanovat että piuhan kanssa toimis paremmin ja ois vähemmän lagii esim. tekkenissä mut ite en kyllä huomannu eroo kun kokeilin ihan verkkokaapelilla
 
Vastaus: ps 3 Lähiverkko yhteys vai langaton?

Eli kumpaa käytätte lähiverkko yhteyttä vai langatonta ? kertokaa mielipiteenne ja onko ollut ongelmia yhteyden kanssa?
Langattomasti ollut ihan ensipäivästä lähtien. Ainoa varsinainen ongelma on, että WLANin siirtonopeus ei riitä HD-videoiden striimaamiseen. Käytännössä HD-videot pitää kopioida PS3:n kovolle tai jollekin ulkoiselle medialle. Nettipeleissä sun muussa yhteyden nopeuden suhtee ei ole mitään valittamista.
 
Vastaus: ps 3 Lähiverkko yhteys vai langaton?

Itselläni on lähiverkkoyhteys käytössä, eikä mitään ongelmia ole ollut.
 
Vastaus: ps 3 Lähiverkko yhteys vai langaton?

eli siis langaton toimii jes ostin sen pari päivää sitte pelkkää kannettavaa varten, mut sit että vielä ps3lla toimii se on hyvä se.
Tuli muuten yks aika erikoinen asia mielee toimisko tollanen dna mokkula tai elisan sellane
 
Vastaus: ps 3 Lähiverkko yhteys vai langaton?

lähiverkko-yhteys, kun WLAN lakkas toimimasta ihan yhtäkkiä.
 
Vastaus: ps 3 Lähiverkko yhteys vai langaton?

WLAN rullannu ensi hetkistä lähtien mallikkaasti.
 
Vastaus: ps 3 Lähiverkko yhteys vai langaton?

WLAN käytössä, enkä ole huomannut mitään ongelmia sen suhteen...
 
Vastaus: ps 3 Lähiverkko yhteys vai langaton?

WLAN

Meillä on 2-kerroksinen asunto, jossa WLAN-asema on yläkerrassa ja PS3 alakerrassa. Välissä on betoninen ontelolaatta. Edellinen A-Link RR24AP pätki yhteyttä silloin tällöin ja hajosi sitten viime viikolla koko laite (tais just takuuajan verran toimia) :mad: Kävin ostamassa tilalle D-Link DSL-2740B purkin, joka on WLAN "n" draft-mukainen laite. Siinä on 3 antennia, jotka saa käänneltyä haluamiinsa asentoihin. Tuon myötä meidän WLAN alkoi toimimaan myös koko alakerran alueella todella mainiosti ainakin viikonlopun testailun perusteella. PS3 online-pelit ei katkenneet kertaakaan ja aiemmin "Weak" signaalilla ollut keittiön ruokailutilakin antoi nyt signaalivahvuudeksi "Very good" :)
 
Vastaus: ps 3 Lähiverkko yhteys vai langaton?

Tuli muuten yks aika erikoinen asia mielee toimisko tollanen dna mokkula tai elisan sellane

Jaa-a tuskin toimii. Modeemin softahan on siinä palikassa ja se installoi sen softan koneelle kytkettäessä ja täm' ei taida oikein onnistua P3:lla. Puhumattakaan miten tuon käyttöliittymän aktivoisi.

Wlan toimii muuten hyvin mutta en ole saanut medioita yhdistettyä läpääristä koneella kuin pari kertaa (tekemättä mitään). Saattas piuhoilla onnistua mutta piuhat eivät ole mahdollisia meikäläisen huushollissa.
 
Vastaus: PS3 - lähiverkkoyhteys vai langaton?

Piuhalla kiinni, kun tuo wlan-purkki on muutenkin piilossa tv-tason takana. En ole itse huomannut mitään eroa kummassakaan (langaton/langallinen) kytkentätavassa.
 
Vastaus: PS3 - lähiverkkoyhteys vai langaton?

Itse olen yrittänyt Wlania mutta ip-osoite on 10.0.0.2 ja valittaa että DNS-palvelimessa vika. Asema on A-Link rr84ap. Olen tässä nyt monta tuntia yrittänyt kaikkea mutta ip-osoite kelpaa mutta tökkää tohon dns virheeseen! Apuja olisi kiva saada! :)
 
Vastaus: PS3 - lähiverkkoyhteys vai langaton?

Wlan on kanssa käytössä. Toiminnassa ei oo mitään ongelmia kun kone on niin lähellä lähdettä. Kannettavalla ja psp taas ei meinaa oikein toimia aina kun niitä käytän toisessa huoneessa. Toki kannettavan luo on parin seinän verran matkaa joten heikompi singaali on suht ymmärrettävää.
 
Vastaus: PS3 - lähiverkkoyhteys vai langaton?

Wlan on kanssa käytössä. Toiminnassa ei oo mitään ongelmia kun kone on niin lähellä lähdettä. Kannettavalla ja psp taas ei meinaa oikein toimia aina kun niitä käytän toisessa huoneessa. Toki kannettavan luo on parin seinän verran matkaa joten heikompi singaali on suht ymmärrettävää.

Onko sulla tietoa mikä tuo dns-ongelma voisi olla?
 
Vastaus: PS3 - lähiverkkoyhteys vai langaton?

Itse olen yrittänyt Wlania mutta ip-osoite on 10.0.0.2 ja valittaa että DNS-palvelimessa vika. Asema on A-Link rr84ap. Olen tässä nyt monta tuntia yrittänyt kaikkea mutta ip-osoite kelpaa mutta tökkää tohon dns virheeseen! Apuja olisi kiva saada! :)

Sulla varmaan siis NAT käytössä siinä purkissa? Vai onko tuo purkki samalla adsl-modeemi vai pelkkä wlan-routteri?
 
Ylös Bottom