Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Olisko jollain antaa jotain pelikoodia tai muuta? Mikä vaan käy paitsi kukkahattutädinroolipeli :eek:
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

En tiedä mutta tossa olisi infamous -50 % koodi


MJ37-9FNR-HF23
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Lumiukko teema: H5FK-K2NN-B328

Voisi ilmoittaa kun sen on käyttänyt.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Eihän kellään ole ylimääräistä Gotham city impostors beta - koodia tai tietoa mistä tuollaisen voisi saada?
Olen koodin tuolta pelin sivulta kyllä tilannut, mutta toistaiseksi ei ole vielä tullut. Kiva olisi päästä testaamaan.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Eihän kellään ole ylimääräistä Gotham city impostors beta - koodia tai tietoa mistä tuollaisen voisi saada?
Olen koodin tuolta pelin sivulta kyllä tilannut, mutta toistaiseksi ei ole vielä tullut. Kiva olisi päästä testaamaan.

Jenkkistoresta käy hakemassa, sieltä löytyy. Jos ei ole jenkkikäyttäjää niin sen tekemiseen menee se n.10 min max.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Jenkkistoresta käy hakemassa, sieltä löytyy. Jos ei ole jenkkikäyttäjää niin sen tekemiseen menee se n.10 min max.

Tänks,

Kävin tekee tunnarit ja latasin. Hauskalta kyllä vaikuttaa tämä Gotham city impostors.
On muuten Jenkkistoressa vähän enemmän tavaraa mitä meidän storessa.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Moi! Eli miten voin ladata tuolta jenkkien storesta noita teemoja/avatareja? tai voinko latailla jostain muualta sit teemoja viel? :confused:
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Eihän kellään ole ylimääräistä Gotham city impostors beta - koodia tai tietoa mistä tuollaisen voisi saada?
Olen koodin tuolta pelin sivulta kyllä tilannut, mutta toistaiseksi ei ole vielä tullut. Kiva olisi päästä testaamaan.
Eikös tämä ole ladattavissa ihan EuroStoresta... o_O
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Assassin creed revelations altar"s robe 727j—qqne-c3bk

Resistance 3 exclusive.promotional item

E4nl-cknc-hh27 n5h7-qbn7-plck


Lego harry potter years 5-7 downloadble characher pack qchc-n6ne-daep

Lord of the rings war in the north human pack
Ghqg-kqnj-6jhf

Ilmoittakaa jos olette käyttäneet ja pyytämällä voi mahd saada näitä samoja lisää.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Assassin creed revelations altar"s robe 727j—qqne-c3bk

Resistance 3 exclusive.promotional item

E4nl-cknc-hh27 n5h7-qbn7-plck


Lego harry potter years 5-7 downloadble characher pack qchc-n6ne-daep

Lord of the rings war in the north human pack
Ghqg-kqnj-6jhf

Ilmoittakaa jos olette käyttäneet ja pyytämällä voi mahd saada näitä samoja lisää.

Mulle kyllä kelpais myös Revelationsin ja Resistancen koodit. Eli jos löytyy, niin pistä vaikka yv:nä :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Joo en saa noita koodeja enää , mutta jos joku haluaa antaa mulle minkä tahansa rockbandin ( paitsi rockband 1) niitä ohjekirjan takaa löytyviä koodeja ni saa lähettää yv:llä.:)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Antakaa Killzone 3 Koodi yksityisviestissä! :mad: VitsiVitsi! (Mutta kyllähän se mukavaa olis? :cool:)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

CS BETAKOODI Pliis antakaa!! Oon 10000% CS FANI! antakaa yksityisviestillä kiltiiit! :(
 
Ylös Bottom