Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos pakko on, niin voin ottaa vastaan BF3:n betakoodin.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Battlefield 3 Open Beta -koodi kelpaisi itsellenikin. YV:llä jos joku sankarini sen lähettäisi. =)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Ai mä kun kuvittelin sen olevan ilman mitään koodeja. :eek: Jos siihen kerran koodi tarvitaan, niin tänne saa laittaa sellasen. :)
Kuvittelit ihan oikeen ja Execta tuossa koitti ja aiemmille kyselijöille sarkasmin kautta asiaa selventää. Kerrataas vielä ja lainaan itse itseäni tuosta BF3 hype- ketjusta.

Selvennetään vielä tätä Beta asiaa, ettei tulisi turhia kyselyitä.

Eli PS3:selle MOH-limitedin omistajat lataavat Betan playstation storesta 27.9, muut 29.9. Beta loppuu 10.10.
Eli Se tulee storeen automaattisesti, mitään koodeja ei siis tarvita! Storen searchilla se löytyy jo nyt, mutta aukeaa kaikille (eli MOH limited tai Tier1 omistamattomille) ladattavaksi vasta 29.9.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Laittakaa nyt varmuuden vuoks jotaki koodia tulemaa.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

BF3 betakoodeja jos jollakin on ylimääräsenä niin otan mielelläni vastaan... ;)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

At4 sankarikin on BF3 koodia vailla. ;) YV:tä hyvät ihmiset sitten.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos jollakulla betakoodi, niin voisitte vaikka tehdä uuden käyttäjän ja lunastaa beta sillä. Sitten gamesharella se meille muille. :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Eihän tohon tarvitse mitään koodia, mulle tuli viestiä vaan, että storesta pystyy lataamaan. Muut pääsevät ilmeisesti kahden päivän päästä
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos joltain löytyy BF3 betakoodi, niin lähetä se YV:llä.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Myös tänne kelpaisi koodi tuohon bf3:n betaan. Yv:ä jos koodia joutaa:)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

BF3 Betaan ei ole erillisiä koodeja , uskokaa jo !
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Starhawk multiplayer public beta: KRBA-25NL-T9AF
Uncharted 3 Creepy Crawler Kickback: 22NR-HBNN-JF66
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Ilmottakaa oikeasti, jos joku koodi on käytetty..Aukasin plegen vaan huomatakseni, että Starhawk-betakoodi oli jo käytetty..Näytä liitetiedosto 7940
Tämä. Lunastakaa pois mutta kuitatkaa edes. Ei tarvetta kiitoksiin tai sen kummempaan mutta helpottaa kummasti kaikkia muita forumin käyttäjiä. Tietty voisi jakaa YV:nä tai käyttää virtuaalisena vaihtotavarana mutta siinä taas jakaja ampuisi itseään viestifloodin muodossa polveen.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Tuo starhawk beta tulee vasta ensvuonna, joten tuskinpa se edes olisi toiminut vielä. Ne jotka osti Uncharted 3 pelin saivat ainakin jenkeissä koodin mukana ja euroopassa tulee vissiin sähköpostiin koodi, kun on lähempänä beta ajankohtaa, luin netistä sellasta. ;)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Tuo starhawk beta tulee vasta ensvuonna, joten tuskinpa se edes olisi toiminut vielä.
Beta starttaa alkuvuodesta 2012 ja koodin myötä siihen pääsee ottamaan osaa sitten kun se starttaa. Ihan yksi ja sama missä vaiheessa itse pääsylipun lunastaa, käypäinen se on porttien auetessa siinä missä kaikki muutkin.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Beta starttaa alkuvuodesta 2012 ja koodin myötä siihen pääsee ottamaan osaa sitten kun se starttaa. Ihan yksi ja sama missä vaiheessa itse pääsylipun lunastaa, käypäinen se on porttien auetessa siinä missä kaikki muutkin.

Jaa a. Itse sain Infamous 2 pelin mukana beta koodin uncharted 3 betaan, joka oli kesällä ja kyseinen koodi ei toiminut ennenkuin beta tuli storeen kesällä.
 
Ylös Bottom