Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos pakko on, niin voin ottaa vastaan BF3:n betakoodin.
Kuvittelit ihan oikeen ja Execta tuossa koitti ja aiemmille kyselijöille sarkasmin kautta asiaa selventää. Kerrataas vielä ja lainaan itse itseäni tuosta BF3 hype- ketjusta.Ai mä kun kuvittelin sen olevan ilman mitään koodeja. Jos siihen kerran koodi tarvitaan, niin tänne saa laittaa sellasen.
Eli Se tulee storeen automaattisesti, mitään koodeja ei siis tarvita! Storen searchilla se löytyy jo nyt, mutta aukeaa kaikille (eli MOH limited tai Tier1 omistamattomille) ladattavaksi vasta 29.9.Selvennetään vielä tätä Beta asiaa, ettei tulisi turhia kyselyitä.
Eli PS3:selle MOH-limitedin omistajat lataavat Betan playstation storesta 27.9, muut 29.9. Beta loppuu 10.10.
Laittakaa nyt varmuuden vuoks jotaki koodia tulemaa.
Tämä. Lunastakaa pois mutta kuitatkaa edes. Ei tarvetta kiitoksiin tai sen kummempaan mutta helpottaa kummasti kaikkia muita forumin käyttäjiä. Tietty voisi jakaa YV:nä tai käyttää virtuaalisena vaihtotavarana mutta siinä taas jakaja ampuisi itseään viestifloodin muodossa polveen.Ilmottakaa oikeasti, jos joku koodi on käytetty..Aukasin plegen vaan huomatakseni, että Starhawk-betakoodi oli jo käytetty..Näytä liitetiedosto 7940
Beta starttaa alkuvuodesta 2012 ja koodin myötä siihen pääsee ottamaan osaa sitten kun se starttaa. Ihan yksi ja sama missä vaiheessa itse pääsylipun lunastaa, käypäinen se on porttien auetessa siinä missä kaikki muutkin.Tuo starhawk beta tulee vasta ensvuonna, joten tuskinpa se edes olisi toiminut vielä.
Beta starttaa alkuvuodesta 2012 ja koodin myötä siihen pääsee ottamaan osaa sitten kun se starttaa. Ihan yksi ja sama missä vaiheessa itse pääsylipun lunastaa, käypäinen se on porttien auetessa siinä missä kaikki muutkin.