Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
XShava sanoi:Nyt tuli tännekkin ja kaksin kappalein näköjään.
Blackdawn sanoi:HÖ....ite reggasin heti 23.3., etelä-Suomessa vielä asustelen ja ei vaan 007 eksy postilaatikkoon
Dreamfly sanoi:No voi hyvänen aika.. nyt kyllä ärsyttää jos itse saan vain yhden. Mistähän tässä on oikein kyse? Ei tuota minkään virheen piikkiin voi enään laskea.
Tuomas sanoi:28.3 tuli itse kone hankittua ja samana päivänä rekistöröityä tonne networkkiin.Onko siis peli menetetty ton leffan suhteen kun sitä ei vieläkään ole kuulunut?Oliko niillä boxeilla merkitystä joihin sai laittaa raksin että haluaa jotain mainosta yms, vai pitäisikö leffan tulla vaikka niitä ei raksitukaan.
Totoro sanoi:Niillä rakseilla saattaisi olla merkitystä siihen, että tuleeko se sähköposti, jossa kerrotaan leffan tulosta - näin tuolla Sonyn PS3 forumilla kerrottiin. Leffan pitäisi kyllä tulla. Ja toimitusaikahan on se 45 päivää, joten kiirekös tässä vielä.
Ainakin tänne tuli Jyväskylään ja kaksin kappalein, kuten monelle muullekkin. Olisivatpa laittaneet vaikka jonkun toisen leffan toisena.samuel6 sanoi:Jyväskylän suunnalla ei näy vielä, jos vaikka huomenna sitten.
Tätä epäilen itsekin.karpaasi sanoi:Siis onko nyt näin, että kaikki ennakkorekisteröityneet ovat saaneet kaksi kappaletta?
Viper7 sanoi:argh jelppiä, onko mahdollista saada kuvasta normaalia ilman tappelua johtojen kanssa. Tuo Rgb kun tekee bondista viherpeukalon eli suomeksi kuva on vihreä. Kaikkea olen yrittänyt säätää mutta mikään ei auta ainakaan BR asetuksista