Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nisupulla sanoi:Laite on siis hiljaista sorttia ja karmean XO kokemuksen jalkeen talle voisi antaa jo hyvan arvosanan tassa kohdin. Levyaseman korahduksia kuuluu vain harvoin ja silloinkaan se ei muistuta linkoavaa UPO Pesukarhua vaan on hyvin vaimea.
hartzu sanoi:Pitäisi vissiin itse käydä jostain ammentamassa refenssikokemusta äkspoksista ja sen äänistä, niin saisi vähän vertailupohjaa.
Sama täällä. Pelatessa ja elokuvia katsellessa ei konetta kuule yhtään. Hiljainen on.Ro0Ki3 sanoi:On tainnut sulle ilmaantua harvinainen maanantai-kappale.
Oma koneeni on aivan tajuttoman hiljainen. PC:ni on kovaäänisempi, vaikka minulla on säädettävät tuulettimet säädettynä hitaimmalle.
Vaikka PS3 foldaisi, saa höristellä korviaan tarkkaan, että huomaa koneen edes olevan päällä.
Juzzi99 sanoi:Kommentteja? Kenelläkään samanlaista ongelmaa?
ramse sanoi:Sama täällä. Pelatessa ja elokuvia katsellessa ei konetta kuule yhtään. Hiljainen on.
Juzzi99 sanoi:Kommentteja? Kenelläkään samanlaista ongelmaa?
hartzu sanoi:Itse haluaisin päästä kuuleemaan, tai siis olemaan kuulematta ;-), niitä laitteita, jotka ovat mukamas täysin äänettömiä.
Vinnie sanoi:oma laitteeni on hiljaisuuttakin hiljaisempi, missä vertailisimme koneitamme?
Vinnie sanoi:oma laitteeni on hiljaisuuttakin hiljaisempi, missä vertailisimme koneitamme?