Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla on ihan samat oireet. Yöksi jätin koneen latamaan demoja ja vaikka nukun viereisässä huoneessa oli laitettava ovi kiinni, koska tuo surina alkoi häiritsemään valtavasti. Ääni ei hiljene vaikka kone idlailee.JTH81 sanoi:Mulla on 40GB malli, ostettu viime viikolla. Heti ensimmäisellä käynnistyksellä huomio kiinnittyi ääneen. Kyse ei ole mistään tuulettimen puhinasta, vaan XO-maisesta rutinasta, joka kuuluu selvästi usean metrin päähän. Ääni siis kuuluu oli asemassa levy tai ei.
Kokeilin pitää konetta päällä yhteensä n. 3 vrk (foldausta, pelejä), mutta ääni ei muuttunut. Mieli tekisi käydä kysymässä ostoliikkeessä josko laite olisi mahdollista vaihtaa uuteen, sillä ääni on todella ärsyttävä.
Muilla vastaavia kokemuksia?
JTH81 sanoi:Mulla on 40GB malli, ostettu viime viikolla. Heti ensimmäisellä käynnistyksellä huomio kiinnittyi ääneen. Kyse ei ole mistään tuulettimen puhinasta, vaan XO-maisesta rutinasta, joka kuuluu selvästi usean metrin päähän. Ääni siis kuuluu oli asemassa levy tai ei.
Kokeilin pitää konetta päällä yhteensä n. 3 vrk (foldausta, pelejä), mutta ääni ei muuttunut. Mieli tekisi käydä kysymässä ostoliikkeessä josko laite olisi mahdollista vaihtaa uuteen, sillä ääni on todella ärsyttävä.
Muilla vastaavia kokemuksia?
jysky_91 sanoi:Jos kone pitää ääntä ni ei sitä sen takia uuteen vaihdeta voi juma. Ihan normaalia, et koneet pitää ääntä.
Berliini sanoi:40gb tuli hommattua tänään ja hiljaiseksi en tätä sanoisi. Suhinaa pitää, mutta mielestäni se tulisi enemmänkin kovosta kuin tuulettimesta. Päivitystä tässä vasta latailen, joten käyttötunnit ovat olemattomat...
Wangsta sanoi:Itselläni myös tuollainen tod. äänekäs 60giganen, ja kiinnostaisikin huoltaako/vaihtaako sony näitä tuulettimia, tai koko konsolia tuon häiritsevän kovan äänen takia??Konsoli on pystyssä ja saa kyllä happea ihan kivasti, mutta pitää koko ajan ärsyttävän kovaa meteliä esim dvd elokuvaa katsoessa! Pelatessa jossain vaiheessa hurina on jo todella ärsyttävää ja häiritsevää! Mihin minun pitäisi takuu asiassa ottaa yhteyttä, suoraan sonyyn vai myyjään?
kannattaa pitää vaakatasossa, on huomattavasti hiljaisempi,Oma pleikkari (60 gb) pitää välillä aikamoista melua.
Pleikkari on pystyssä aika avoimella paikalla.
kannattaa pitää vaakatasossa, on huomattavasti hiljaisempi,
ainakin oma euro-julkkari-malli toimii hiljaisesti makuultaan.
Ei ole muuta paikkaa tuolle, kuin tuo hylly. Jos tuon laittaa dvd-soittimen päälle, niin se lämpenee aivan liian paljon, koska sen kaiuttimista kuuluu äänet. No, pitää aina vain säätää voluumia pari pykälää isommalle
Jaa mitä, siis minkä kaiuttimista, pleikan vai vai dvd-soittimen Kummassakin yleensä aika vähän noita kaiuttimia....
Ja millähän perusteella olisi vaakana hiljaisempi, eiköhän tuo ilma kulje vapaammin pystysijoituksessa. Ei sillä, etteikö näin voisi ollakin, mutta perusteluja, Vinnie, kitoos.
Jaa mitä, siis minkä kaiuttimista, pleikan vai vai dvd-soittimen Kummassakin yleensä aika vähän noita kaiuttimia....