Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n huoltoajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sumu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Itsellä ollut kohta 8 viikkoa 60gb:n malli huollossa (YLOD). Vastahakoisen Anttilan myyjän kautta lähti Nordiskille ja viikkoa myöhemmin tuli koneeseen jäänyt peli postissa.

En nyt sitten tiedä mitä ovat viimeiset 7 viikkoa siellä tehneet.

Otas Anttilaan yhteyttä, niin kertovat missä menee. Kerta peli on takasin, niin varmaan se konsoli on kaupassa, mutta myyjä ei ole vaan saanut soitettua sulle.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Soitin pari viikkoa sitten Anttilaan ja siellä joku elämäänsä kyllästynyt täti selitteli sen enempää koneelleen tai varastoihin katsomatta, että "kyllä me sit sulle soitetaan ku se tulee."

Minkäs teet.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Soitin pari viikkoa sitten Anttilaan ja siellä joku elämäänsä kyllästynyt täti selitteli sen enempää koneelleen tai varastoihin katsomatta, että "kyllä me sit sulle soitetaan ku se tulee."

Minkäs teet.

Mulla kävi näin:

Kone oli huollossa Anttilan kautta toistamiseen. (ensimmäinen kerta kesti tasan 2 viikkoa)
Toisellakin keralla homma hoitui kiitettävästi (2 viikkoa), mutta kun kone piti toimittaa mulle, vaikka myyjälle sanoin että noudan koneen liikkeestä,
he olivat lähettäneet sen postilla ja "unohtaneet" ilmoittaa mulle seurantakoodin, joten kone makasi postissa 4 viikkoa
ja sitten posti oli lähettänyt koneen takaisin anttilan keskushuoltoon/varastoon.

Ja kun reklamoin postia asiasta, he ilmoittivat että Anttilalla on ilmoitusvelvollisuus paketista, ei heillä.

Joten pyydähän sitä tätiä ottamaan keskusvarastoon yhteys ja selvittämääm missä kone luuraa.

Toinen vaihtoehto on että "huolto" odottelee noita 60gb koneita, Suomessahan ei käsittääkseni ole konsoleiden korjausta.
Joten huolletut koneet saattavat olla loppu Suomesta.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Toinen vaihtoehto on että "huolto" odottelee noita 60gb koneita, Suomessahan ei käsittääkseni ole konsoleiden korjausta.
Joten huolletut koneet saattavat olla loppu Suomesta.

60GB laitteiden saatavuus on tällä hetkellä huono. Näin kertoivat Verkkokaupalle huollosta alkuviikosta, kun mun koneeni tilannetta tiedustelivat.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Aivan ***** hyvää hommaa ps3.n huolto ei kait siinä muuta noin 2 viikkoa oli ps3 huollossa. Enen huoltoa itellä oli PS3 80 Gigan versio nyt kun olen käyttänyt huollosta tullutta ps3 parituntia huomasin että pässit ovat laittaneet mulle 40gigan kovon ei juma mitä hommaa. ;D
 
Miten Huoltoon?

Juu Eli itelläni on PS3 40gigane ja hajos eilen eli 80010514 koodi ja huoltoon pitäis saada ja tätä keskustelua ku tuli luettua niin monet mainitsi juuri virhevastuun,
ja itteäni ihmetyttää miten saada oma konsoli tämän avulla huoltoon ja mitä kautta...
kone on hankittu fiksuhuudosta eli takas sinne vai jonkun kaupan kautta?
tarvitteeko laittaa mitään kirjallista menemään mukaan? Takuu meni umpeen about 2-4 kk sitte.
ja jos pitää lähettää jonnekin muualle niin minne yhteyttä ekaks? :confused:
+ korvaavaa tuotetta voi vaatia jos huolto menee yli 2 viikon, pitääkö paikkansa?

Joten apu olisi tarpeen jos jaksatte vaan auttaa toveria pulassa...
 
Vastaus: Miten Huoltoon?

kone on hankittu fiksuhuudosta eli takas sinne vai jonkun kaupan kautta?
Kannattaa olla Fiksuhuutoon yhteydessä ja kysyä heidän takuupolitiikastaan.

tarvitteeko laittaa mitään kirjallista menemään mukaan?
Tähän ja muihin asioihin löytyy vastaukset ongelma-FAQista.

korvaavaa tuotetta voi vaatia jos huolto menee yli 2 viikon, pitääkö paikkansa?
Vaatia toki voi, mutta käytännössä aniharva liike antaa korvaavaa tuotetta. Jotkut ovat saaneet pientä hyvitystä (esim. ilmaisen ohjaimen), jos huoltoreissu on kestänyt kohtuuttoman pitkään (lue: pari kuukautta).
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

20.5. Anttilan kautta huoltoon lähetetty virhevastuupleikkari (60 GB) on nyt ilmeisesti saapumassa kodin hellään huomaan.

Nordisk Filmillä pahoittelivat jotain tietokonevirhettä, olisi varmaan laite jäänyt sinne ikuisiksi ajoiksi jollen olisi asiasta maililla tiedustellut. Pistävät kuulemma InFamousin mukaan hyvitykseksi.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Moi!
Oon lukenut tässä muutamia viestejä ajan kuluttamiseksi. :). Lukenut kuinka valmistajat eivät korjaa uutta konetta. Itselläni on 3 ps3 menossa ( kahdesti siis ollut huollossa). Ensimmäinen syy oli, että jatkuva pätkiminen pelaamisen aikana toinen oli, että kone ei lue levyjä. Kun vein ensimmäisen kerran koneen giganttiin niin takuu taisi olla umpeunut 2 viikkoa sitten. Huoltoon lähti helposti. Toisen kerran vein 10 kuukauden päästä, uuden koneen tulosta. Silloin suututti niin paljon, että konehan lähtisi huoltoon ja tulisi takaisin. Ja niin se tulikin. Vaikeeta se oli, mutta päätin pitää päätöksestäni kiinni. Nyt on tähän mennessä toiminut hyvin. Uskon kuitenkin, että ps3 on tehty juuri sen 2 vuoden kestämiseksi. Itse uskon, että 4:) konetta en saa, mutta eihän sitä tiedä. Neuvon kuitenkin olemaan tiukkana, sillä se, että maksatte koneesta 400-600 euroa about kahden vuoden pelaamisen ajaksi, ei ole vaivan väärtti, joten olkaa tiukkana. Pahoittelen joissakin kohtia teatraalisuutta.

P.S: Jos ootte ostanut gigantista viekää Espoon Lommilaan, Huollossa oleva mies on niin tossun alla aina.:rolleyes:
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Meidän pleikka 3(60GB) on ollu jo yli neljää viikkoo huoltomatkalla. Siihen iski yellow light of dead. Nyt ootellaan, että maahantuoja sais lisää 60 gigasia, niin saadaan uusi tilalle.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Jos Anttila otti konsolin jo vastaan, niin tyydy vain venaamaan ja pitämään peukkuja.

Joo tämä mun "suunnitelma" olikin.. :D Osaatko sanoa kauanko tuossa suunnilleen menee?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Joo tämä mun "suunnitelma" olikin.. :D Osaatko sanoa kauanko tuossa suunnilleen menee?
Suunnilleen alle kaksi kuukautta. Sori, mutta tuon paremmin ei kukaan pysty sanomaan.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Suunnilleen alle kaksi kuukautta. Sori, mutta tuon paremmin ei kukaan pysty sanomaan.

OoÄmGee! Jaa jaa, en kyllä noin kauan rupea odottelemaan.. :eek: Mä aattelin että jotain 2viikkoa-kuukausi mut kaks kuukautta.. :eek:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

OoÄmGee! Jaa jaa, en kyllä noin kauan rupea odottelemaan.. :eek: Mä aattelin että jotain 2viikkoa-kuukausi mut kaks kuukautta.. :eek:
No siis siinä voi kestää muutamasta päivästä jopa pariin kuukauteen. Pointti oli, ettei sitä kukaan pysty ennustamaan, eikä siihen juurikaan voi itse vaikuttaa (paitsi ehkä aktiviisesti kyselemällä Anttilasta tilannetietoja).
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

No siis siinä voi kestää muutamasta päivästä jopa pariin kuukauteen. Pointti oli, ettei sitä kukaan pysty ennustamaan, eikä siihen juurikaan voi itse vaikuttaa (paitsi ehkä aktiviisesti kyselemällä Anttilasta tilannetietoja).

Aijaa.. :D Sori, ja huomasin kyl sitte ku olin viestin pistäny että ALLE 2 kuukautta... Joo no pitää nyt katella vielä.. Ku voi olla että ostan joka tapauksessa uuden pleikkarin..
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Itellä meni Anttilan kautta viime kesänä 7 viikkoo,että sai uuden koneen takasi.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Itellä meni Anttilan kautta viime kesänä 7 viikkoo,että sai uuden koneen takasi.

Oliko sulla minkälainen systeemi siinä? Kuin vanha kone sulla oli ja vuoden takuulla? Kun mun pleikka on 1v 7kk ja vuoden takuu siinä kuitissa lukee...
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Siirsin viestit tänne huoltoaikaketjuun. Täältä TravoFIN voi sielunsa kyllyydestä lukea muiden kokemuksista. Ei se tosin mitään miksikään muuta. :)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Oliko sulla minkälainen systeemi siinä? Kuin vanha kone sulla oli ja vuoden takuulla? Kun mun pleikka on 1v 7kk ja vuoden takuu siinä kuitissa lukee...

Itellä oli sillo ollu puol vuotta käytössä se pleikka..Mut syynä noi pitkää aikaa oli se että Anttila oli pitäny sitä pleikkaa siellä niitten varastossa reilu kuukauden ajan..Sitten lähetin Nordisk Filmille sähköpostia ja kyselin pleikan perään ni ne lähettivät viestiä ja kertoivat tuosta että Anttila oli pitäny sitä reilunkuukauden varastossa.No sitte se tuliki kahen viikon päästä ton jälkee mulle uus kone ja uus ohjain mukaan hyvitykseks.
 
Ylös Bottom