Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n huoltoajat

Vastaus: PS3:n huoltoajat

Onneks en oo ainoo jolla kestää huolto. Laitoin oman 60GB-version Prisman kautta huoltoon ja he ilmotti et noin 5pvä on huoltoaika. Edellispäivänä eli torstaina tuli kuitenki 4 viikkoo täyteen joten se siitä 5 päivästä! :mad: Just sain videotykin ja kotiteatterin asennettua enkä ehtiny edes kokeilee. :(
Jos sit ens viikolla jo tulis, ja sais kyl laittaa jotain hyvitystä mukaan! *prkl*
Sinullahan on jo 2viikon huollon jälkeen oikeus vaatia korvaavaa laitetta tilalle, jos siis takuuhuolto kyseessä...
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

2 viikon laki ei koske viihde-elektroniikkaa. näin kerrottiin verkkokaupassa.
"Viihde-elektroniikan laitteita ei voida pitää yhtä välttämättöminä. Kuitenkaan niidenkään takuukorjaus ei saisi kestää useita viikkoja. Sijaislaitetta voi pyytää tilalle parin viikon jälkeen." noin sanotaan kuluttajaviraston sivuilla. Ainakin Sonyn-tv huollossa olivat tuosta samaa mieltä kun asiasta kyselin.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

5 arkipäivää oli minun 40gb ps3 huollossa. Uusi tuli tilalle. Itse lähetin Nordisk filmille ku saksasta tilattu konsoli. Super nopeaa toimintaa minusta :)
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Huoltoajat.... IHAN SIKA HITAAT!

Oma PS3:ni päätti neljä viikkoa sitten lakata toimimasta ja valitti kovalevya.

Nyt neljän viikon jälkeen en ole edelleenkään saanut uutta vastaavaa 60GB:n mallia.

Mulle tarjottiin 40GB:n mallia + 3 peliä, mutta eipä se karvalakkimalli kiinnosta.

Olisitko saanut itse valita pelit? Minulla ollut nyt 10 päivää PS3 huollossa. Pari viikkoa luvattiin Prismassa huollon kestävän. Itselleni kyllä kävisi 40gb malli ja muutama peli.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

tietääkö kukaan mitä pelejä ne tarjois sieltä? itsellin kerrottiin myös tästä 40gb+3peliä kun soitin NF:iin mutta eivät kertoneet mitkä pelit. itselläni alkoi 3vk huollossa tänään.:mad:
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Olisitko saanut itse valita pelit? Minulla ollut nyt 10 päivää PS3 huollossa. Pari viikkoa luvattiin Prismassa huollon kestävän. Itselleni kyllä kävisi 40gb malli ja muutama peli.
Ei sanottu, eikä edes kiinnostanut.

Luulen, että olisi saanut valita vain joitain Sonyn omia pelejä, tyyliin MotorStorm, Uncharted ja Warhawk, jotka multa jo löytyykin.

BTW, vihdoin huoltoon saapui lisää 60GB:n malleja ja ensimmäinen erä lähtee omistajilleen huomenna. Lupasivat samalla, että oma pleikkarini kuuluu siihen ensimmäiseen erään :)

Tällaista informaatiota sain.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Voi kurjuus, eli oletettavaa on että saan itsekin 60gigaisen. Olis kelvannu vaikka GTA4, Everybodys Golf ja vielä vaikka NBA 2k8 + 40gigainen paremmin kuin hyvin.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Voi kurjuus, eli oletettavaa on että saan itsekin 60gigaisen. Olis kelvannu vaikka GTA4, Everybodys Golf ja vielä vaikka NBA 2k8 + 40gigainen paremmin kuin hyvin.
se tässä nyt eniten vituttaakin kun olen jo ajat sitten tilannut gta4 ja odotellut sitä ku kuuta nousevaa. nyt kun se pian putoaa postilaatikkoon ei paljon muuta sillä voi tehdä kun lukea kansi tekstejä ja ohjekirjaa. helvetin hyvään aikaan meni plege paskaksi.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

se tässä nyt eniten vituttaakin kun olen jo ajat sitten tilannut gta4 ja odotellut sitä ku kuuta nousevaa. nyt kun se pian putoaa postilaatikkoon ei paljon muuta sillä voi tehdä kun lukea kansi tekstejä ja ohjekirjaa. helvetin hyvään aikaan meni plege paskaksi.

Niin mistäs tiedät vaikka saisit konsolisi ylihuomenna takaisin?

Sähän voit suunnitella plän biin jos konsoli ei tulekkaan julkaisupäiväksi takaisin. Siivoat asunnon/ teet rästiduunit/ luet opiskelujuttuja/ pääsykokeita varten/huollat fillarin/. Kyllähän sitä tekemistä löytyy, nauti vaikka kevätsäästä tai valmistaudu vappuun.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Voi kurjuus, eli oletettavaa on että saan itsekin 60gigaisen. Olis kelvannu vaikka GTA4, Everybodys Golf ja vielä vaikka NBA 2k8 + 40gigainen paremmin kuin hyvin.
Taitavat tarjota hyvityksenä vain jotain PS3:n julkaisun aikaisia pelejä. Ole iloinen 60 gigan mallistasi siis. ;)
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Niin mistäs tiedät vaikka saisit konsolisi ylihuomenna takaisin?

Sähän voit suunnitella plän biin jos konsoli ei tulekkaan julkaisupäiväksi takaisin. Siivoat asunnon/ teet rästiduunit/ luet opiskelujuttuja/ pääsykokeita varten/huollat fillarin/. Kyllähän sitä tekemistä löytyy, nauti vaikka kevätsäästä tai valmistaudu vappuun.

Älä nyt hulluja puhu :D GTA4 on kyll' niin iso juttu että ei paljoa kyll' mikään kinnostaisi paitsi se :p
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

elikä minkälaisia kokemuksia on ps 3:n huollosta? missä ollut huollossa, mistä viasta ja kuinka kauan kesti? itselläni on nyt 2 viikkoa ollut ps3 60gb verkkokaupassa huollossa ja tänään kyselin spostilla missä vaiheessa huolto on ja kauanko menee. vastaus tuli vain että 60 gb koneita ei ole maahantuojalla ja käsitin että saan uuden koneen. päätin soittaa verkkokauppaan ja myyjä vain sanoi ettei uutta konetta saa ja että ne huolletaan kaikki mutta siksi kestää kun niitä ei ole maahantuojalla. kiitin ja lopetin puhelun koska myyjällä tuntui olevan huono päivä tai sitten verkkokaupassa on muuten vain töykeitä myyjiä. mutta epäselväksi jäi että mitä se vaikuttaa koneeen huoltoon vaikka niitä ei maahantuojalla ole kun kyseessä on lukupään vika. luulisi että vara-osia löytyy vaikka ei 60gb:tä maahantuojalta löytyisikään. selventäkää toki jos joku paremmin tietää mistä on kyse.

Joo mulla sama paikka, samat läpät . Ei maahantuojalla. Nyt tulee sen 4 viikkoa täytee justiisa, kun pistin menemään huoltoon. Sama vikakin, eli lukupää paskana. Ei ihan hirveesti huvittais enää odotella, kun alkaa GTAnkin ilmestyminen lähestyä.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Yes! Tiistaina se oli vihdoin saapunut Verkkokauppaan, josta hain sen saman päivän iltana.

Eka ilta meni asetusten laittamisessa ja toinen päivä pelien päivitysten lataamisessa.

Nyt vasta päässyt ekaa kertaa pelaamaan. Kokeilin mm. Burnout Paradisea, jonka tilasin silloin, kun PS3:ni oli huollossa.

Vielä pitäisi kokeilla ainakin CoD4:n uusia karttoja, Warhawkin Operation Broken Mirroria, Super Stadust HD:n Add - Onia, Guitar Hero III:n uusia lauluja jne...
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Yes! Tiistaina se oli vihdoin saapunut Verkkokauppaan, josta hain sen saman päivän iltana.

Eka ilta meni asetusten laittamisessa ja toinen päivä pelien päivitysten lataamisessa.

Nyt vasta päässyt ekaa kertaa pelaamaan. Kokeilin mm. Burnout Paradisea, jonka tilasin silloin, kun PS3:ni oli huollossa.

Vielä pitäisi kokeilla ainakin CoD4:n uusia karttoja, Warhawkin Operation Broken Mirroria, Super Stadust HD:n Add - Onia, Guitar Hero III:n uusia lauluja jne...

voi onnenpekkaa. mun koneesta ei kuulu vielä mitää. alkaa olla kuukausi täynnä. kun tämä huono tuuri on päälllä niin se näköjään heijastaa kaikkeen. tilasin ajat sitte vpd:stä gta 4 special editionin niin eilen tuli sähkäri sieltä että emme pysty toimittamaan kyseistä tuotetta. kyllä räjähti pää.onneksi löyty toisesta pelikaupasta.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Kone on ostettu Soneralta. Tiedä sitten, jos soittaa soneran aspaan, niin sanovat, että lähettä sen sinne ja sitten sitä saa odottaa puoli vuotta, että sen saisi takaisin.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Kone on ostettu Soneralta. Tiedä sitten, jos soittaa soneran aspaan, niin sanovat, että lähettä sen sinne ja sitten sitä saa odottaa puoli vuotta, että sen saisi takaisin.

Sonera pisteet ottaa vialliset koneet vastaan.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Juu. Laitoin viestä Nordiskille, josta vastattiin, että vie vain kone lähimpään Sonera pisteeseen.

Soitin vielä Soneran asiakaspalveluun, joka sanoi, että jos Nordisk kerran niin väittää, niin vie vain kone sinne Sonera pisteeseen. Ensimmäistä kertaa aspan henkilö käsitteli tälläista asiaa, mutta hän luki omalta koneeltaan, että tuo Nordiskin sähköposti on se reklamaatiosähköpostiosoite (onkohan yhdyssana?) Ilmeisesti muissa takuuasioissa (esim. PC), kone pitää lähettää Soneralle postitse.

Tarkoitus olisi huomenna viedä PS3 Sonera pisteeseen. Onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta/kaverilta/lukenut jostain/kuullut jostain, että mitenköhän pitkään Soneralla menee noissa takuuvaihdoissa?
 
Ylös Bottom