Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oliver sanoi:HDMI Cable - EURO 24.99

Nisupulla sanoi:Periaatteellisista syistä tuota voisi yrittää venkoilla kaupan päälle
Oliver sanoi:Seuraavat viralliset sälät ilmestyvät julkaisupäivänä:
SIXAXIS Wireless Controller - EURO 49.99
Blu-ray Disc Remote Control - EURO 24.99
HDMI Cable - EURO 24.99
AV cable - EURO 16.99
Component AV cable - EURO 24.99
S Video cable - EURO 16.99
Hinnat SCEE:n ilmoittamia.
Kaipa noihin voi alussa jotain "bonusta" tulla päälle...
 Pelkäsin jo, että joutuisin pyörimään leffavalikoissa peliohjaimella...
 Pelkäsin jo, että joutuisin pyörimään leffavalikoissa peliohjaimella...Itseäni ei polttele tuo kauko-ohjain niin kauheasti, kuin aikoinaan PS2:lla. Nyt kerran itse ohjainkin on langaton, niin tuolla ei itselleni ole enää niin väliä.SamTheMan sanoi:Blu-ray -kake, loistavaaPelkäsin jo, että joutuisin pyörimään leffavalikoissa peliohjaimella...

Snigge sanoi:Etkä ole edes paljoakaan ajoissa

Oliver sanoi:Tilasin tuon vanhojen muistikorttien lukijan ja yhden ohjaimen Kanadan Videogamesplussasta ja hinnaksi muodostui postikuluineen 67 euroa. Lähetys tuli perille viikossa, eikä tulli siitä kiinnostunut.

Oliver sanoi:VG+ "vähän" sievistelee paketin päälle merkittyjä summia.

Mun mielestä Sixaxiksessa pitäis olla saman tyyliset tatit kuin XOssa.. Sellaiset siis jotka menevät sisäänpäin. Eikö PS1 ekoissa analogisissa (huom! ei dualshock) ohjaimissa ollut sellaiset? Ainakin kun mun vanhoissa pleikkari lehdissä on mainoksia sellaisista ohjaimista! Ite en kyl sellast ikin omistanu... Edelleen oon sitä mieltä että Logitechin toi superohjain pieksee dualshockin helposti! Ainut vaan mikä on vähä kökköö niin on noiden kuvionäppäinten "kireys" ja ylänappien pieni liikkuvuus
 Mun mielestä Sixaxiksessa pitäis olla saman tyyliset tatit kuin XOssa.. Sellaiset siis jotka menevät sisäänpäin. Eikö PS1 ekoissa analogisissa (huom! ei dualshock) ohjaimissa ollut sellaiset? Ainakin kun mun vanhoissa pleikkari lehdissä on mainoksia sellaisista ohjaimista! Ite en kyl sellast ikin omistanu... Edelleen oon sitä mieltä että Logitechin toi superohjain pieksee dualshockin helposti! Ainut vaan mikä on vähä kökköö niin on noiden kuvionäppäinten "kireys" ja ylänappien pieni liikkuvuus