Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Mistä halvin PS3?

Nyt itsekkin ajattelin tilailla tuon paketin. Mitä ne toimituskulut ym. kulut tohon Ps3+peli+hdmi tekee? Ja mitä se nyt sitten maksaisi kalleimmillaan (=huono kurssi). Eli tilaisin vaan nuo Ps3, Motorstorm ja HDMI. Tekeekö se sitten tuon 279 puntaa+toimituskulut?


Ymmärtääkseni saisit vielä little big planetin samaan hintaan. Tosin olen väärä henkilö neuvomaan kun olen itekkin pihalla.

Edit: Sama ps3 paketti, eipä tullu tarkasti luettua :(.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Pistin äsken tilaukseen kyseiset härpäkkeet:

PS 3 Little Big Planet Bundle
Motorstorm. Pacific Rift
Fallout 3
GTA IV
Hdmi -kaapeli

Hinnaks tuli ~ 340 puntaa eli n. 360 postikuluineen.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Pistin äsken tilaukseen kyseiset härpäkkeet:

PS 3 Little Big Planet Bundle
Motorstorm. Pacific Rift
Fallout 3
GTA IV
Hdmi -kaapeli

Hinnaks tuli ~ 340 puntaa eli n. 360 postikuluineen.

Saako todellakin jostain noin halvalla ps3.sen + monta peliä päälle + hdmi kaapeli. :eek: Itse ostin viime vuonna ps3:sen (60 gib) + motorstorm ja resistance ja 2 ohjainta niin maksoi 599. Niin ne hinnat tippuu...
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Saako todellakin jostain noin halvalla ps3.sen + monta peliä päälle + hdmi kaapeli. :eek: Itse ostin viime vuonna ps3:sen (60 gib) + motorstorm ja resistance ja 2 ohjainta niin maksoi 599. Niin ne hinnat tippuu...

Briteistä saa. Pitää ostaa vaan uus virtajohto niin läy Suomen verkkovirtaan. Amazon.uk.com <-- sinne vaan katteskelee halpoja hintoja
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Briteistä saa. Pitää ostaa vaan uus virtajohto niin läy Suomen verkkovirtaan. Amazon.uk.com <-- sinne vaan katteskelee halpoja hintoja

Ok, enkä mä nyt sinne mtn halpoja konsoleita oo menossa kattomaan kun ps3.n ollut jo vuoden. :rolleyes:
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Nyt oli nopeeta toimintaa amazonista. Sunnuntaina tilasin Pleikkari 3sen peleineen ja tänään tiistaina mies soitteli päivällä ja sano että ois paketti tulossa, oletko kotona. Harmi kyllä reissun päällä olen mutta pyhien jälkeen sitten maanantaina konsoli haltuun. Jes.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Kuulostaa hyvältä :D. Itse pistin tänää tilaukseen paketin, saa nähä kuinka kauan kestää tuolla Air maililla.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Pystyisikö joku luotettava tilaamaan pelejä minulle tuolta Amazon uk:lta, kun näyttävät olevan noin halpoja? Maksaisin tietysti palkkion jos joku hoitaa homman?
Ja paljon esim seuraavat pelit tulisivat suunnilleen kokonaisuudessaan maksamaan: Shaun White Snowboarding (PS3) , Midnight Club: Los Angeles (PS3), Motorstorm: Pacific Rift (PS3) ja Little Big Planet (PS3) ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä halvin PS3?

No voi helvete. Enkä saa koko masiinaa kiinni näyttöön muuta kuin HDMI:ta käyttäen.

We are sorry to report that the following items have been delayed:

Items not yet dispatched:

Delivery estimate: 26 Jan 2009 - 11 Feb 2009
1 of: Prince of Persia (PS3)
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of: HDMI Cable (PS3)
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of: Motorstorm: Pacific Rift (PS3)
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.

Delivery estimate: 26 Jan 2009 - 10 Feb 2009
1 of: Mirror's Edge (PS3)
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

on tässä pohdittu että mistä kannattaisi ostaa PS3, ja kyllä halvin ratkaisu on amazon.co.uk.
mutta muutama kysymys olisi ennen kuin alan mitään tilailemaan, tilaukseen tulee nämä tuotteet:
PS3 konsoli 80GB
HDMI kaapeli
Gran turismo 5 Prologuoe
Grand theft auto IV
--------------------------------------
£318.07=n.330e

mitä muita kustannuksia tohon vielä tulee? paljon postit maksavat?
ja millä porukka on tilannut kun on muutama vaihtoehto:
muutamassa erässä vai kaikki kerralla, kumpi on järkevämpi vaihtoehto?
ja vielä kumpaa toimitusta suosittelette?

Air Mail (3-7 business days)
vai
Priority Express (1-2 business days)
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Itse otin tuon Air mailin koska muistaakseni toisella postitustavalla tuli n. 25e lisää kuluja jollen väärin muista. Tuohon tulee päälle amazonin lisäämä vero ja postikulut kait. Silti huomattavasti halvempi kuin mikään paketti minkä Suomesta saisit alle 400 eurolla.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Itse otin tuon Air mailin koska muistaakseni toisella postitustavalla tuli n. 25e lisää kuluja jollen väärin muista. Tuohon tulee päälle amazonin lisäämä vero ja postikulut kait. Silti huomattavasti halvempi kuin mikään paketti minkä Suomesta saisit alle 400 eurolla.

joo näin muistelin että priority on hieman kalliimpi, vero on ilmeisesti 22%? ja postikulut air maililla jotain 15 euroa.
paljon toi vero nyt sitten loppuen lopuksi nostaa tuota hintaa? :rolleyes:
mutta on kyllä halvempi kuin 399e jolla suomesta saa pelkän konsolin..
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Subtotal of Items: £330.96
Postage & Packing: £8.94
------
Total before VAT: £339.90
VAT: £74.77
------
Total: £414.67
Promotional Gift Certificates: -£70.80
------
Total for this order: £343.87
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Taas lähti yks tilaus muiden joukossa amazonista.
Otin sen bundlen mitä siellä tarjottiin ja loppusumma 319£ (~340e) kuljetuksineen ei todellakaan enää ollut mikään selitys, miksi pleikkari jäisi vielä kaupan hyllyille. Varsinkin kun mukana tulee 3 peliä.

Arvioitu saapumis pvm on 5.1.Ilmoitellaan, jahka paketti saapuu perille.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Pistän tähän checkilistin, jos on epävarma miten toi homma menee (yritin quotata ylläolevaa epäselvää viestiä, mut huonolla menestyksellä):

1. Sony PLAYSTATION 3 80 GB Console with Little Big Planet - koriin: 283.79puntaa
2. MotorStorm: Pacific Rift -koriin, ilmaiseksi
3. Tunkkaa koriin yks peli lisää 10p listalta (joku Fallout 3 / NFS: Undercover / Persian rinssi tuntuisi olevan "hyvä säästö", 25puntaa tarjoushinta) - hinta 10puntaa. Huom: tää vaatii sen GAME4TEN koodin naputtamista kun menee checkouttiin, kohdassa "do you have any additional codes"
---
Loppusilaus olisi 293.79, visan (http://www.corporate.visa.com/pd/consumer_services/consumer_ex_results.jsp?from=EUR&to=GBP&rate=0.02) --> 312,54e. Tohon vielä postikulut niin oltais siinä 330.

Yritin tohon tunkata tommoisen 1.33puntaa maksavan hdmi kaapelin mukaan, mutta tuli "there is a problem with your order: we do not deliver outside of britain" tmv ja johtui tosta kaapelista. Noh, pitää etsiä se 3.jotain maksava koriin, ja sit varmaan tarvin toslink-kaapelin (5.1 vanha vahvari, ei siis syö hdmi:tä) ja bioshock sekä ilmiselvästi civilization revolutions pelin - mut loppui into tältä illalta.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Eipä ole enää paha hinta jos n.300 eurolla saa parilla pelillä kotia asti.

Kun en satu noista "tarjouksen" peleistä pitämään, niin kun nappaisin sieltä vaikka lpb bundlen ja prince of persian ja kiikutan ne peliliikkeeseen niin saan niistä yhteensä n. 60 (tarkistin asian), näin ollen eihän tolle konsoli + ohjain setille jää kulujen kanssa enää ku 250euroa hintaa ja vielä toimitettuna.

Pari varmistusta:
Eli olenko käsittänyt oikein että tuo amazonin malli on ihan identtinen suomessa myytäviin verrattuna, sillä erolla että täytyy vaan hakea kaupasta uusi virtapiuha. Suomen maahantuoja hoitaa takuut, kunhan itse vaan toimitan laitteen huoltoon tarvittaessa??

Mä kun vielä hetki sitten luulin että ps3 on kallis. Kiva olla välillä väärässä :)
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Eli olenko käsittänyt oikein että tuo amazonin malli on ihan identtinen suomessa myytäviin verrattuna, sillä erolla että täytyy vaan hakea kaupasta uusi virtapiuha. Suomen maahantuoja hoitaa takuut, kunhan itse vaan toimitan laitteen huoltoon tarvittaessa??
Käytännössä identtinen, ja takuuasiatkin hoituvat parhaiten suoraan Amazonin kanssa (vaikka hätätapauksessa voi olla yhteydessä myös suoraan Nordisk Filmiin).
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Nyt löi kyllä täysin ällikällä punnan kurssi...
Tarkistin, että josko maksu on lähtenyt kortilta ja olihan se.
Kuljetuksineen päivineen 309e
Sis. PS3 LBP bundle+ilmainen peli (motorstorm 2) + valitsema 10£ peli

Vai voiko tuohon tulla vielä jotain kuluja lisäksi?

edit: hinta muutettu - edellinen 318e -hinta sisälsi vielä HDMI piuhan.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Nyt löi kyllä täysin ällikällä punnan kurssi...
Tarkistin, että josko maksu on lähtenyt kortilta ja olihan se.
Kuljetuksineen päivineen 309e
Sis. PS3 LBP bundle+ilmainen peli (motorstorm 2) + valitsema 10£ peli

Vai voiko tuohon tulla vielä jotain kuluja lisäksi?

edit: hinta muutettu - edellinen 318e -hinta sisälsi vielä HDMI piuhan.
Mikäli paketti on maksanut about 320 puntaa, Amazon veloittaa vielä tililtä kolmisen kymppiä. Minulla ainakin paketti veloitettiin parissa osassa.
 
Ylesiä kymyksiä Amazon.co.uk tilaamisesta.

Moi. voisko joku kertoa tuleeko Amazon.co.uk hintoihin vielä jotain Suomen veroja? Ja jos Playstation 3 Little Big Planet maksaa 283,79 puntaa, niin tuleeko veroja siihen vielä ja jos tulee niin mikä on lopullinen hinta? Ja tärkein kysymys, Minkä pankkien Electron kortit käy Amazon.co.uk:ssa?. Käykö esim Ålandsbanken tai Sampo?. Lähettävätkö Suomeen myös ilmaiseksi tuon Motorstorm 2-pelin?. ja paljonko ovat konsolin postikulut Suomeen?

Kiitos sille joka vastaisi.
 
Ylös Bottom