Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Itseäni alkaa myös kiinnostaa tuolta ps3:en tilaaminen mutta mites onko kukaan saanut selvitettyä kunnolla että saatko sen jotenkin vaivattomasti/ilman rahaa huoltoon myös suomen sisällä?
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Itseäni alkaa myös kiinnostaa tuolta ps3:en tilaaminen mutta mites onko kukaan saanut selvitettyä kunnolla että saatko sen jotenkin vaivattomasti/ilman rahaa huoltoon myös suomen sisällä?
Vastaus olisi löytynyt ketjun ensimmäisestä viestistä...
Miten takuu? Pääasiassa takuuasiat kannattaa hoitaa suoraan Amazon.co.uk:n kanssa, mutta hätätapauksessa laitteen voi palauttaa myös suomalaiselle PlayStation 3 -jälleenmyyjälle.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Saimpas tuossa viikolla oman LBP-bundlen. Lievä pettymys oli pakettia avatessa kun kone osoittautui käytetyksi ja vielä huonosti uudelleen pakatuksi mistä taas johtui muutamat kulumajäljet konsolin yläpinnassa. LBP levyssä oli sormenjälkiä ja kaikki paketin sisällä olevat pikku pussukat oli myös avattu.

No luonnollisesti lähetin reklamaatiomailin. Vastauksena tarjottiin 16£ hyvitystä. No ei käy.

Kone lähtee takaisin.

Nyt kysymys kuuluukin, että miten nuo mahdolliset palautukset hoituvat tuonne?? Onko jollain kokemusta?? Tokihan tuo amazon opastaa tuohonkin, mutta käytännön kokemuksia aiheesta kaipaisin.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Millä tuolta voi tilata? Porukoilla ei ole Visa Electronia..
Tavallinen Visa löytyy. Käykö se?
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Jos rastitan itse konsolin, ilmaisen kaapelin ja ilmaisen Motorstormin,
voinko vielä valita "kympin peliksi" myös Resistancen tai LBP:n, vai onko pakko valita joku PLATINUM-peli? Näkyykö kokonaishinta jo ostoskorissa vai vasta maksaessa? Kiitos :)
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

"Jos rastitan itse konsolin, ilmaisen kaapelin ja ilmaisen Motorstormin,
voinko vielä valita "kympin peliksi" myös Resistancen tai LBP:n, vai onko pakko valita joku PLATINUM-peli? Näkyykö kokonaishinta jo ostoskorissa vai vasta maksaessa? Kiitos"


Tilaus näkyy viimeisellä sivulla kokonaishintoineen.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Jossain vaiheessa lähtee paketti tilaukseen, eli:
-PS3 80GB
-Littlebigplanet
-Motorstorm: Pacific Rift
-Dualshock 3-lisäohjain
-HDMI-kaapeli

Hintaa £326.54 eli noin 350 + postikulut. OMG!
Suomessa samanlainen paketti maksaisi ainakin 500.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Jos tilaa Amazonista pelejä jotka on jo hyllyssä ja samaan tilaukseen julkaisemattomia pelejä, niin lähettääkö ne kaikki vasta kun viimenenkin on tullut?
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Jossain vaiheessa lähtee paketti tilaukseen, eli:
-PS3 80GB
-Littlebigplanet
-Motorstorm: Pacific Rift
-Dualshock 3-lisäohjain
-HDMI-kaapeli

Hintaa £326.54 eli noin 350 + postikulut. OMG!
Suomessa samanlainen paketti maksaisi ainakin 500.

Kiinnostaisi tietää, millä ilveellä saat nuo tuolta tuohon hintaan? Et ole ilmeisesti ottanut huomioon myöskään VAT:tia (7%)?
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Kiinnostaisi tietää, millä ilveellä saat nuo tuolta tuohon hintaan? Et ole ilmeisesti ottanut huomioon myöskään VAT:tia (7%)?

Itsekin juuri harkitsen tilausta, kyllä ne saa tuohon hintaan kun ottaa sen bundlen missä saa ilmaisen HDMI-piuhan, valinnaisen pelin ilmaiseksi(joista yksi tuo LBP), 10£ pelin sekä itse pleikkarin. Näille tulee postikuluineen hintaa 309£.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Itsekin juuri harkitsen tilausta, kyllä ne saa tuohon hintaan kun ottaa sen bundlen missä saa ilmaisen HDMI-piuhan, valinnaisen pelin ilmaiseksi(joista yksi tuo LBP), 10£ pelin sekä itse pleikkarin. Näille tulee postikuluineen hintaa 309£.

Itse en saa "kympin peliksi" valittua mitään noista kolmesta (LBP, Motorstorm Pacific rift eikä R2). :S Väkisinkin tulee mulla noille hintaa 33x £. Saatko sinä muka valittua kympinkin peliksi jonkun noista? Itse saan tällä hetkellä vaan noita plattareita..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mä tilasin marraskuussa tuolta ps3, ilmaisen LBP ja hdmi johdon kanssa. Tokana päivänä pleikka leipoi ittensä jumiin kesken jonkun latauksen ja uudelleen käynnistysten jälkeen ilmoitti kovalevyn vioittuneen. Monen epätoivoisen käynnistysyrityksen jälkeen aloin selvittelee takuuta. Suomesta kerrottiin että koska hajos noin pian ostosta piti amazonille lähettää. Niiltä löytyikin tosi helppo palautuso make netistä jossa oli kakki ohjeet.

Kirjotat siellä sen palautuslapun, tulostat sen ja liimaat pakettiin, jonka sit lähetät takas. Maksat paluupostit mutta kun ne on saanu sen takas maksaa postimaksut takas. Ne lähetti mulle uuden korvaavan pleikan jo seuraavana päivänä mun ilmoituksesta vaikka omani oli siellä perillä vasta yli viikonpäästä.

Hyvää palvelua ja uusi kone onkin toiminut moitteetta.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mä tilasin marraskuussa tuolta ps3, ilmaisen LBP ja hdmi johdon kanssa. Tokana päivänä pleikka leipoi ittensä jumiin kesken jonkun latauksen ja uudelleen käynnistysten jälkeen ilmoitti kovalevyn vioittuneen. Monen epätoivoisen käynnistysyrityksen jälkeen aloin selvittelee takuuta. Suomesta kerrottiin että koska hajos noin pian ostosta piti amazonille lähettää. Niiltä löytyikin tosi helppo palautuso make netistä jossa oli kakki ohjeet.

Kirjotat siellä sen palautuslapun, tulostat sen ja liimaat pakettiin, jonka sit lähetät takas. Maksat paluupostit mutta kun ne on saanu sen takas maksaa postimaksut takas. Ne lähetti mulle uuden korvaavan pleikan jo seuraavana päivänä mun ilmoituksesta vaikka omani oli siellä perillä vasta yli viikonpäästä.

Hyvää palvelua ja uusi kone onkin toiminut moitteetta.

Eli kannattiko säästää ja ostaa verkosta:D Homma taisi toimia paremmin kuin suurimmassa osassa paikallisista kivijalkaliikkeestä. Hyvä kuulla myös onnistuneista tapauksista eikä vain epäonnistuneista.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Lainaus:
Itse en saa "kympin peliksi" valittua mitään noista kolmesta (LBP, Motorstorm Pacific rift eikä R2). :S Väkisinkin tulee mulla noille hintaa 33x £. Saatko sinä muka valittua kympinkin peliksi jonkun noista? Itse saan tällä hetkellä vaan noita plattareita..



Muistithan laittaa siihen gift certificate kenttään sen koodin jolla pelin saa kympillä?.. itellä oli sama ongelma, mutta huomasin unohtaneeni laittaa sen koodin, ja sit toimi...
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tota tota. Yritin tilata Amazonista alhaalla olevaa settiä ja loppu hinta vähän ihmetytti minua.. Voisiko joku kokeilla paljonko saa hintaa tuolle setille. Kun en omasta mielestäni saanut niitä ilmaisia pelejä ym aleja vaikka koodit laitoin ym...



1 of Motorstorm: Pacific Rift (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of HDMI Cable (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of DualShock 3 PS3 controller (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Platinum (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of LittleBigPlanet (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of Sony PLAYSTATION 3 Console (80 GB Model)
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Lainaus:
Itse en saa "kympin peliksi" valittua mitään noista kolmesta (LBP, Motorstorm Pacific rift eikä R2). :S Väkisinkin tulee mulla noille hintaa 33x £. Saatko sinä muka valittua kympinkin peliksi jonkun noista? Itse saan tällä hetkellä vaan noita plattareita..



Muistithan laittaa siihen gift certificate kenttään sen koodin jolla pelin saa kympillä?.. itellä oli sama ongelma, mutta huomasin unohtaneeni laittaa sen koodin, ja sit toimi...

Laitoin kyllä koodin, mutta se antaa seuraavan virhekoodin: "This order does not meet the eligibility requirements for this offer. Please refer to the details in your promotional offer for further information."
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

pitää lähempänä uncharted kakkosen julkaisua katsella, jos itsekkin tilaisi amazonista itselleen. tietysti riippuen punnan kurssista. houkuttaisi jo nyt mutta onneksi ei ole rahaa :D
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tota tota. Yritin tilata Amazonista alhaalla olevaa settiä ja loppu hinta vähän ihmetytti minua.. Voisiko joku kokeilla paljonko saa hintaa tuolle setille. Kun en omasta mielestäni saanut niitä ilmaisia pelejä ym aleja vaikka koodit laitoin ym...



1 of Motorstorm: Pacific Rift (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of HDMI Cable (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of DualShock 3 PS3 controller (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Platinum (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of LittleBigPlanet (PS3)

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of Sony PLAYSTATION 3 Console (80 GB Model)

£386.60 näyttää ainakin minulle tuon lopulliseksi hinnaksi. Reilu £44 tulee alennuksia kassalla. Eiköhän tuohon mahdu jo se HDMI, yksi ilmainen peli ja yhden pelin erotus, jotta hinnaksi jää £10?
Tuli taannoin itsekin tilattua Amazonilta PS3 lisärojuineen, ei kyllä ihan yhtä hyvällä diilillä kuin tällä hetkellä, mutta ei paljon huonommallakaan. Pelejä ja lisäohjainta vielä odotellaan tosin.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Saman summan sain itse mutta outoa oli se että ei saa itse vaikuttaa minkä pelin haluaa 10£ ja minkä ilmatteeksi.. Ja laskussa oli kaikille normi hinta myös HDMI-kaapelille.. Laitoin mailia niille ja kyselin asiasta. Kun jäi vielä epäselväksi muutama kohta. Mutta onpahan toi niin halpa että laitan tilaukseen.

Ps. Onko kokemusta kauanko kestää että vastaa maileihin??
 
Ylös Bottom