Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Hetkinen. Kun tuolta Amazonista tilaa, niin paljonko niitä kuluja tulee siihen päälle. Paljonko on esim. tuon Killzone 2 bundlen hinta kuluineen päivineen?

313.72 puntaa eli noin 350 euroa maksoi minulla tuo kyseinen kapistus toimituskuluineen.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt täytyy kyllä antaa vähän pyyhkeitäkin amazonille, vaikka viime viestissä ylistinkin. PS3 lähti perjantaina matkaan ja tuli tänään kotiin. Pelit päättivät lähettää erikseen ja lähtivätkin vasta tänään, mutta nuo perkele tulevatkin sitten royal maililla eikä UPS:llä eli joutuu odottamaan ainakin viikon extraa.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt täytyy kyllä antaa vähän pyyhkeitäkin amazonille, vaikka viime viestissä ylistinkin. PS3 lähti perjantaina matkaan ja tuli tänään kotiin. Pelit päättivät lähettää erikseen ja lähtivätkin vasta tänään, mutta nuo perkele tulevatkin sitten royal maililla eikä UPS:llä eli joutuu odottamaan ainakin viikon extraa.

Noin toi amazon tekee kaikissa lähetyksissään... Aina konsoli UPS kautta ja pelit royal maililla.... Itelle tuli samaten... Kyllä se royal mail saa ne aika nopeasti kiikutettua itelle lähti toissa perjantaina ja seuraavana maanantaina tuli pelit sit ovelle...
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Itellä lähti toi PS3 + Killzone 2 bundle ja ilmainen HDMI-piuha tilaukseen.

________________________

Amazon.co.uk Order Summary
Items: £267.81
Postage & Packing: £5.97

Total before VAT: £273.78
VAT: £60.24
Total: £334.02
Promotion Applied: -£19.09
Order Total: £314.93

________________________

Eli euroissa se on siinä 360 kiepeillä. Suomesta jos olisin ostanut, niin halvimmillaan PS3 olis maksanu sen 350 ja Killzone 50, mikäli mbnetin hintaseurantaan on yhtään luottamista.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Jotta tuo Mistä halvin PS3? -ketju pysyisi siistinä, on Amazon.co.uk-tilauksista keskustelu siirretty nyt erilleen. Alla on muutamia yleisimpiä kysymyksiä vastauksineen. Lue ne huolella ennen kuin kysyt mitään!

Voiko tilauksen maksaa Visa Electronilla? Voi.
Voiko tilauksen maksaa tilisiirrolla? Ei voi
Paljonko postikulut? Noin 10 euron luokkaa normaalia lentorahtia käyttäen. Pikakuriiri on kalliimpi. Postikulut näet tilauksen viimeisessä vaiheessa.
Mitä valuuttakurssi Amazon.co.uk:sta tilatessa käytetään? Visan tai Mastercardin sen hetken puntakurssia. Se on hieman kalliimpi kuin tavallinen puntakurssi mutta vain hieman.
Amazon.com vs. Amazon.co.uk? Amazon.com on saman kaupan jenkkiversio. Sieltä EI VOI tilata PS3:a Suomeen.
Miten takuu? Pääasiassa takuuasiat kannattaa hoitaa suoraan Amazon.co.uk:n kanssa, mutta hätätapauksessa laitteen voi palauttaa myös suomalaiselle PlayStation 3 -jälleenmyyjälle.
Onko Amazon.co.uk:sta ostettu PS3 samanlainen kuin Suomesta ostettu? Virtajohtoa ja manuaalia lukuun ottamatta on.
Millainen virtapiuha pitää sitten hommata? PS3:een käy standardi schuko-IEC320-virtajohto, joita käytetään esim. tietokoneissa ja monitoreissa.
Saako Amazon.co.uk:sta ostetun PS3:n suomenkieliseksi? Saa.
Millaiset DVD/BD-elokuvat toimivat Amazon.co.uk:sta ostetussa PS3:ssa? DVD/BD-toiston suhteen noudatetaan samoja aluerajoituksia kuin Suomesta ostettunakin.
Ovatko pelit samoja kuin Suomessa myytävät? Käytännössä ovat. Kansipapereissa ja/tai manuaalissa ei suomea välttämättä ole, mutta itse peli on sama (pl. Buzz TV Quiz, koska se on Suomessa Buzz TV Visa).
Paljonko tilaus kokonaisuudessaan tulee maksamaan? Lopullisen hinnan postikuluineen ja arvonlisäveroineen näet VASTA vihoviimeisessä vaiheessa ennen tilauksen hyväksymistä. Muunto euroiksi kannattaa tehdä VASTA siinä vaiheessa, ei yhtään aiemmin.
Onko Amazon.co.uk luotettava verkkokauppa? Lyhyesti sanottuna: on.
Kuinka nopeasti tilaukset tulevat? Tilauksien kesto on vaihdellut parista päivästä reiluun viikkoon. Suurin osa on saanut tilauksensa alle viikossa.
Onko normaalia, ettei kaikki tavarat tulleet kerralla? On.

T: KonsoliFIN-ylläpito

----------------------------

www.amazon.co.uk kannattaa ostaa. jtn 340 maksaa 40gb pleikka. Ostin sieltä 40gb pleikan, dualshock3 (sixaxis tulee mukana), Blu-ray remoten ja CoD4 GOTYn. HDMI kaapeli tulee kaupanpäälle. hintaa jtn 480

Hei, voiko joku kertoa tuleeko tuo ilmainen hdmi-kaapeli normaalisti postiluukusta vai tuoko sen joku UPS?. Tilasin päivällä PS3+Killzone 2 bundlen ja tuon kaapelin. Ja vähän huolettaa, kun en tiedä koska se UPS kaveri tulee, että oon kotona. Hitto, miks toi UPS ei voi tuoda sitä postiin ja sieltä saa sitten noutaa. Amazon ilmoitti pleikalle estimated delivery date 13-19.3 mut luotan siihen että saisin sen jo ylihuomenna kuten useimmat täällä halvimmalla postituksella. Kiitos tosi paljon, jos joku viittii neuvoa.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Hei, voiko joku kertoa tuleeko tuo ilmainen hdmi-kaapeli normaalisti postiluukusta vai tuoko sen joku UPS?. Tilasin päivällä PS3+Killzone 2 bundlen ja tuon kaapelin. Ja vähän huolettaa, kun en tiedä koska se UPS kaveri tulee, että oon kotona. Hitto, miks toi UPS ei voi tuoda sitä postiin ja sieltä saa sitten noutaa. Amazon ilmoitti pleikalle estimated delivery date 13-19.3 mut luotan siihen että saisin sen jo ylihuomenna kuten useimmat täällä halvimmalla postituksella. Kiitos tosi paljon, jos joku viittii neuvoa.

UPS:ltä kyllä soitellaan kun ovat tuomassa pakettiasi. Uskon, että pystyt sopimaan jonkun muunkin toimitusosoitteen jos et satu juuri silloin olemaan kotona. Jos tuuri käy niin HDMI on mukana jo UPS:n toimituksessa, huonolla tuurilla joudut odottelemaan sitä viikon kun kiikuttavat sen postilla.
Toden näköisesti tulet saamaan konsolin vielä tällä viikolla. Ei ainakaan tästä ketjusta taida löytyä sellaisia joilla toimitus olisi kestänyt yli viikon. Omani tilasin tammikuussa perjantai aamuyönä ja konsoli tuli kotiin seuraavana tiistaina.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Noin toi amazon tekee kaikissa lähetyksissään... Aina konsoli UPS kautta ja pelit royal maililla.... Itelle tuli samaten... Kyllä se royal mail saa ne aika nopeasti kiikutettua itelle lähti toissa perjantaina ja seuraavana maanantaina tuli pelit sit ovelle...

Viikon päähän estimoivat toimituksen mikä on suunnilleen sama aika mikä kestää kun paketit tulee kanaalinsaarilta. Eniten tässä vituttaa se kun emäntä lähtee käymään vanhempien luona toisella puolella suomea 5 päiväksi ja mulle oli tiedossa peliloma...
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

UPS:ltä kyllä soitellaan kun ovat tuomassa pakettiasi. Uskon, että pystyt sopimaan jonkun muunkin toimitusosoitteen jos et satu juuri silloin olemaan kotona. Jos tuuri käy niin HDMI on mukana jo UPS:n toimituksessa, huonolla tuurilla joudut odottelemaan sitä viikon kun kiikuttavat sen postilla.
Toden näköisesti tulet saamaan konsolin vielä tällä viikolla. Ei ainakaan tästä ketjusta taida löytyä sellaisia joilla toimitus olisi kestänyt yli viikon. Omani tilasin tammikuussa perjantai aamuyönä ja konsoli tuli kotiin seuraavana tiistaina.

Ei ne välttämättä soittele sieltä UPS:ltä. Itselle tulivat eilen rinkuttelemaan ovikelloa. Onneksi olen opiskelija ja pystyin jäämään kyttäämään kotiin koko päiväks.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

UPS:ltä kyllä soitellaan kun ovat tuomassa pakettiasi. Uskon, että pystyt sopimaan jonkun muunkin toimitusosoitteen jos et satu juuri silloin olemaan kotona. Jos tuuri käy niin HDMI on mukana jo UPS:n toimituksessa, huonolla tuurilla joudut odottelemaan sitä viikon kun kiikuttavat sen postilla.
Toden näköisesti tulet saamaan konsolin vielä tällä viikolla. Ei ainakaan tästä ketjusta taida löytyä sellaisia joilla toimitus olisi kestänyt yli viikon. Omani tilasin tammikuussa perjantai aamuyönä ja konsoli tuli kotiin seuraavana tiistaina.

Hei voiko joku sanoa, mitä tarkoittaa lähetyksen kohdalla "Poikkeus" ?? Lukee näin "Lähetyksesi on edelleen UPS toimistoverkossa: on kuitenkin tapahtunut jotain poikkeuksellista,jonka vuoksi toimituspäivä saattaa muuttua." Hiton UPS, surkee firma, saa koko ajan olla huolissaan. Ja jatkuvasti pitää olla täällä kotona päivystämässä,kun ei tiedä koska tulee paketti. Amazonin mukaan huomenna.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Hei voiko joku sanoa, mitä tarkoittaa lähetyksen kohdalla "Poikkeus" ?? Lukee näin "Lähetyksesi on edelleen UPS toimistoverkossa: on kuitenkin tapahtunut jotain poikkeuksellista,jonka vuoksi toimituspäivä saattaa muuttua." Hiton UPS, surkee firma, saa koko ajan olla huolissaan. Ja jatkuvasti pitää olla täällä kotona päivystämässä,kun ei tiedä koska tulee paketti. Amazonin mukaan huomenna.
Taisi se oma pakettikin aikoinaan olla poikkeustilassa ainakin kerran. Silti se sieltä alle vuorokaudessa kotia tuli. Eli ei välttämättä mitään hätää vielä ole
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Itellä lähti toi PS3 + Killzone 2 bundle ja ilmainen HDMI-piuha tilaukseen.

________________________

Amazon.co.uk Order Summary
Items: £267.81
Postage & Packing: £5.97

Total before VAT: £273.78
VAT: £60.24
Total: £334.02
Promotion Applied: -£19.09
Order Total: £314.93

________________________

Eli euroissa se on siinä 360 kiepeillä. Suomesta jos olisin ostanut, niin halvimmillaan PS3 olis maksanu sen 350 ja Killzone 50, mikäli mbnetin hintaseurantaan on yhtään luottamista.

No niin.. tänään päivällä tuli soitto ups:lta, että tuovat paketin huomenna aamupäivällä. Eli pari päivää kesti tulla . Oman käsityksen mukaan HDMI-piuha tulee erikseen postissa, tiedä sitten kauanko siinä menee, mutta ei sen väliä.. mulla on jemmassa yksi ylimääräinen piuha. Huomenna voi sitten laittaa oven takalukkoon ettei muija tuu häiritsemään meikäläisen pelisessioita. :)
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

lainattua ekalta sivulta:

"Ovatko pelit samoja kuin Suomessa myytävät? Käytännössä ovat. Kansipapereissa ja/tai manuaalissa ei suomea välttämättä ole, mutta itse peli on sama (pl. Buzz TV Quiz, koska se on Suomessa Buzz TV Visa)."

Niin mites on singstarien laita toimiiko suomen kielellä? ;)
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Toimii. PS3:n SingStareista ei ole - ainakaan vielä - erillisiä "Suomi-versioita".


niin siis toimiiko nimenomaan suomen kielellä valikot yms.? ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

niin siis toimii nimenomaan suomen kielellä valikot yms.? ;)
Kyllä, kyllä. Ja SingStar on yksi niistä harvoista peleistä, joissa käytettävän kielen pääsee säätämään itse pelistä.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Hei, voiko joku kertoa tuleeko tuo ilmainen hdmi-kaapeli normaalisti postiluukusta vai tuoko sen joku UPS?. Tilasin päivällä PS3+Killzone 2 bundlen ja tuon kaapelin. Ja vähän huolettaa, kun en tiedä koska se UPS kaveri tulee, että oon kotona. Hitto, miks toi UPS ei voi tuoda sitä postiin ja sieltä saa sitten noutaa. Amazon ilmoitti pleikalle estimated delivery date 13-19.3 mut luotan siihen että saisin sen jo ylihuomenna kuten useimmat täällä halvimmalla postituksella. Kiitos tosi paljon, jos joku viittii neuvoa.

Hei.

Amazon on veloittanut mun tililtä 330 euroa. Mutta HDMI-kaapeli ei ole vielä edennyt mihinkään. Voiko joku kertoa voinko peruuttaa tuon hdmi kaapelin ilman mitään kustannuksia? Siis sen pitäisi olla ilmainen, kuulua siis tuohon PS3-pakettiin. Peruutin tai en, ei kai amazon enää veloita mun tiliä? Kiitos jos vastaisitte nopeasti.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Hei.

Amazon on veloittanut mun tililtä 330 euroa. Mutta HDMI-kaapeli ei ole vielä edennyt mihinkään. Voiko joku kertoa voinko peruuttaa tuon hdmi kaapelin ilman mitään kustannuksia? Siis sen pitäisi olla ilmainen, kuulua siis tuohon PS3-pakettiin. Peruutin tai en, ei kai amazon enää veloita mun tiliä? Kiitos jos vastaisitte nopeasti.

Peruin ton kaapelin, kun se postitus kesti niin kauan. Ei kai siitä tuu mitään lisämäksuja tai muita ongelmia?
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Hei.

Amazon on veloittanut mun tililtä 330 euroa. Mutta HDMI-kaapeli ei ole vielä edennyt mihinkään. Voiko joku kertoa voinko peruuttaa tuon hdmi kaapelin ilman mitään kustannuksia? Siis sen pitäisi olla ilmainen, kuulua siis tuohon PS3-pakettiin. Peruutin tai en, ei kai amazon enää veloita mun tiliä? Kiitos jos vastaisitte nopeasti.

Käsitykseni mukaan kaikki mahdolliset alennukset vähennetään konsolin hinnasta. Eli sinunkin tapauksessa HDMI-kaapelin hinta on vähennetty tuosta jo veloitetusta summasta. Periaatteessa voisivat kai laittaa sinut maksamaan sen kaapelin hinnan mikäli peruutat sen, mutta viitsivätkö? Eikö täällä porukat ollut peruuttaneet aiemmin niitä ilmaispelienkin tilauksia ilman lisäkustannuksia?
Vastaus ei perustu faktatietoon. Olen syyntakeeton! :D
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Käsitykseni mukaan kaikki mahdolliset alennukset vähennetään konsolin hinnasta. Eli sinunkin tapauksessa HDMI-kaapelin hinta on vähennetty tuosta jo veloitetusta summasta. Periaatteessa voisivat kai laittaa sinut maksamaan sen kaapelin hinnan mikäli peruutat sen, mutta viitsivätkö? Eikö täällä porukat ollut peruuttaneet aiemmin niitä ilmaispelienkin tilauksia ilman lisäkustannuksia?
Vastaus ei perustu faktatietoon. Olen syyntakeeton! :D

Olen ollut siinä käsityksessä, että muut ovat peruuttaneet niitä kaapeleitaan ilman ongelmia. Hitto, jos tulee jotain ongelmia vielä. Miksköhän hitossa se Amazon ei sit lähettänyt sitä kaapelia vaikka siinä luki että in stock. Ärsyttää että piti tilata tuolta koko pleikka.
 
Ylös Bottom