Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tjujunelja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Voisin tulla varasijalle, kiinostas päästä pelaileen jossain vaiheessa :)
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Kaikki joukkueet melkein täytetty ja nyt, kun vielä alatte pommittelee liittymispyytöi niin touche!

Haluan, että kaikki vastais tähän näin: Elikkä kiinnostaako porukalla enemmän tehdä KFIN ketju vaihtokaupoille VAI Skype chatti, jossa onnistuu niin vaihtokaupat kuin pelien sopiminen?
Oma mielipide tähän ois, että Skype chatti olisi paljon käytännöllisempi. Helppo ladata ja käyttää niin koneella ja puhelimella. Antakaa sanan kuulua...
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Kaikki joukkueet melkein täytetty ja nyt, kun vielä alatte pommittelee liittymispyytöi niin touche!

Haluan, että kaikki vastais tähän näin: Elikkä kiinnostaako porukalla enemmän tehdä KFIN ketju vaihtokaupoille VAI Skype chatti, jossa onnistuu niin vaihtokaupat kuin pelien sopiminen?
Oma mielipide tähän ois, että Skype chatti olisi paljon käytännöllisempi. Helppo ladata ja käyttää niin koneella ja puhelimella. Antakaa sanan kuulua...

Skype lienee parempi, ettei tarvitse pelien perään huudella esim. tähän ketjuun. Myös pelaajavaihdot on varmaan ihan hyvä tehdä sitä kautta.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Kaikki ollut tähän asti skypen puolella, mutta odotan vielä hetken muidenkin mielipiteitä. Minua voi alkaa jo lisäilemään skypessä : Tjujunelja
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Pelit voivat alkaa! Seuraava kiekka 1.2. Lauantai Klo 0.00 ja siitä lähtien Lauantai Klo 0.00 on viikottainen simi pv.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Ei mitää skypeä. Pleikan chatti ja tää ketju käy paremmin.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Kaikki muut oli Skypen puolella niin sillä nyt mennään aluksi. Onhan se paljon kätevämpi :)
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Eli siis komissaari päättää. Oon ollu aika mones liigas ja irc on toiminu kaikista parhaiten. Mä en ainakaa asenna skypeä.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Eli siis komissaari päättää. Oon ollu aika mones liigas ja irc on toiminu kaikista parhaiten. Mä en ainakaa asenna skypeä.
No jo on rankkaa. Itselle ja tuskin kovin monelle muullekkaa on mitään väliä onko se ircissä, skypessä vai pleikkkarin sisäisessä chatissa. Skypessä tällä hetkellä reippaasti yli puolet tän liigan jäsenistä.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Ite en ainakaa pysty käyttään konetta samaan aikaan ku pelailen.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Ite en ainakaa pysty käyttään konetta samaan aikaan ku pelailen.
Itellä on kone ja pleikka samas näytös et emmäkää pysty kesken pelien viestei laittamaa, mutta onks tarvetta laittaa kesken pelin viestei? Ja aika moneen älypuhelimeen saa ladattua skypen ilmaiseksi.
 
Ylös Bottom