Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Eli mukana niin kuin aiemmin jo ilmoitin..

PSN: Youngbloo__d

Jep, laitoit tosiaan yv:tä aiemmin, mutta siis liigan pääsit nyt kuitenkin "samaa reittiä" kuin muutkin uudet = reilu peli. Eli Sikaari, TapparaSport, Cavalera ja Youngbloo_d lisätty osallistujiin. Enää mahtuu 1 pelaaja kehiin, ja sit liiga täynnä. Otan lisäksi 3 varalle, jos joku/jotkut liigaan osallistuvista peruu...

E. Eli jos/kun saadaan tänään vielä tuo yksi puuttuva paikka täytettyä, niin laitan draftikoneen laulamaan tänään luultavimmin joskus klo 22-01 välillä. Eli kunhan varausjärjestys ilmestyy avauspostiin (+laitan ketjuun viestin), päästään liikkeelle! Aiemmin illan aikana tuskin pääsen koneelle, nyt vielä hetken kyttään viimeistä rekrytoitavaa ;P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Otetaan nyt sitte viimeinen paikka jos ei kukaan ole vielä ehtiny. Tässä hetken aikaa kahtellut että ei ole vielä kenellekkään kelvannut. :D

PSN: Yakolev
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Otetaan nyt sitte viimeinen paikka jos ei kukaan ole vielä ehtiny. Tässä hetken aikaa kahtellut että ei ole vielä kenellekkään kelvannut. :D

PSN: Yakolev

Jep, vika paikka sulle ja LIIGA TÄYNNÄ! Vielä varalle pääsee 3 peluria. Illemmalla sit draftia kuten aiemmin kirjoittelin...
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

jaujau, eli samalla nickillä täällä kun mun PSN tunnus. (ajattelin vaan ilmottaa) :)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

DRAFTI ALKAA!!!!


Joukkueiden varaus:

Eli kertauksena vielä: pelaaja joka sai varausvuoron 1 saa valita itäisestä tai läntisestä konferenssista joukkueen. Numerolla 2 varaava valitsee sit siitä toisesta konferenssista ja niin edelleen eli vuorotellen valitaan molemmista konferensseista. Näin saadaan molempiin sama määrä joukkueita. Täytyy siis valita siitä konferenssista, minkä vuoro sattuu olemaan.

Seuratkaa tätä ketjua ja katsokaa, että joukke jonka varasitte ei ole jo mennyt aiemmin. Päivitän tuonne aloitusviestiin (joukkueet ja GM:t) varattuja joukkueita silloin kun täällä käyn (= ei ole kokoajan ajan tasalla). En siis ole täällä kyttäämässä jokaista valintaa joten jokainen huolehtii itse siitä, että:

1) Joukkue jonka valitset on vapaa (à tsekkaa aiempien varaukset)
2) Joukkue on oikeasta vuorossa olevasta konferenssista
3) Pelaaja on suorittanut valintansa 24h kuluessa edellisen valinnasta.

Varausjärjestys ym. löytyy aloituspostista (kts. joukkueiden varaaminen).

Pelaajanumerot (p1-p24) löytyvät aloituspostin kohdasta ”varmistuneet osallistujat” oman tunnarin edestä. Pelaajat psn-tunnuksen mukaisessa järjestyksessä.

Huom! Mulle voi myös toimittaa omia joukkuelistoja yv:llä, jos ei halua odotella omaa vuoroa tai ei pääse silloin paikalle. Listan pituus = oma varausnumeron suuruus ja molemmista konferensseista tasaisesti joukkueita siihen.

E. Eli varaukset aloittaa seuraava kolmikko:

1 ) HurjaHank
2 ) JulBerO
3 ) Mursu11
jne.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Voisin ottaa varasijan jos ei vielä täyttyneet. Milläs perusteella varasijalta pääsee pelaamaan?
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Pitääkö mun odottaa Miksa nyt jotain 17 päivää varausvuoroani? :D
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Voisin ottaa varasijan jos ei vielä täyttyneet. Milläs perusteella varasijalta pääsee pelaamaan?

Varasijoilla ei ole vielä ketään, joten oot varasijalla 1. Eli pääset mukaan, jos joku liigaan ilmoittautuneista ei ilmesty paikalle draftin aikana/ ilmoittaa muuten ettei osallistukkaan liigaan.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Pitääkö mun odottaa Miksa nyt jotain 17 päivää varausvuoroani? :D

No toivotaan ettei ihan noin heikosti suju. Laita mulle listaa tulemaan, jos ei huvita kytätä :). Ja siis vois tosiaan alotella jo HANKKI!!

E: JA TÄSSÄ HANKKIA JA KUMPPANEITA ODOTELLESSA VOITTE KÄYTTÄÄ AIKAANNE SIIHEN, ETTÄ PISTÄTTE MULLE JO VALMIIKSI LISTAA TULEMAAN!!! MULLA VASTA YHDEN PELURIN LISTA SO FAR??

E2. Juu no nyt on peräti kahden pelaajan lista mulla hallussa... eipä alkanut kovin vakuuttavasti tää drafti :-(. Luulis että jengi vaivautuis nyt sen verran, että hoitais sen oman "ruutunsa" kunnolla kun tässä kuitenkin kaikki muu tarjoillaan valmiina ja jonkin verran tullut nähtyä vaivaa että hommat toimis... no, ehkä liikaa odotettu. Hengailen tässä kirjautuneena niin kauan kuin jaksan valvoa ja sit aamupäivällä n. 8.30-12 taas paikalla. Tosiaan tuo 24h aikana varaaminen ei tosiaan tarkoita, että kaikki käyttävät sen sitten omalla kohdallaan. Itse ajattelin että jo ennen viikonloppua oltais saatu hommat valmiiksi. Jos näyttää, että homma alkaa venymään, niin sit lyhennetään tuota aikaa/pelaaja tuntuvasti. Mitä nopeammin tää homma saadaan alta pois, sitä nopeammin voidaan aloittaa liiga.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

HurjaHankilla aikaa varata joukkueensa klo 21.00 mennessä tänään. Jos vuoroa ei ole tohon mennessä käytetty, siirtyy 1. varausvuoro julberolle ja HurjaHank varaa viimeisenä...

Olis tosi jees, jos noita listoja alkais tipahdella mulle yv:nä enemmän (etenkin tosta top 10:stä), niin tästä ei ehkä tulis tälläinen maraton miltä nyt näyttää... Mulla nyt lista 4 pelaajalta (+omani :D ), merkkaan aina tonne varausvuoron perään "Lista toimitettu" niille, jotka hommansa on hoitaneet.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Makoilen tän viikon saikulla himassa, niin aattelin päivystää foorumilla ja napata jonkun vapaana olevan jengin vaan vuorollani.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Makoilen tän viikon saikulla himassa, niin aattelin päivystää foorumilla ja napata jonkun vapaana olevan jengin vaan vuorollani.

Ok, kunhan homma vaan hoituu niin mulle sama toimittaako listan vaiko päivystelee ;)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Päivystän illalla täällä.. =) ja välillä päivälläkin..
Eikös tätä varausta voisi ottaa kummasta divisioonasta tahansa,koska ei ole kuitenkaan kahta lohkoa tulemassa? vai tuleeko.. :D
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Päivystän illalla täällä.. =) ja välillä päivälläkin..
Eikös tätä varausta voisi ottaa kummasta divisioonasta tahansa,koska ei ole kuitenkaan kahta lohkoa tulemassa? vai tuleeko.. :D

siis tulee itäinen ja läntinen erikseen tietysti = 2 lohkoa. Ja jos sais valita molemmista niin stanley cup-finaali vois periaatteessa olla tyyliin Pittsburgh-Pittsburgh... juu ei kiitos:D. Mitä jos vaan laitat mulle yv:nä noi sun valinnat (kokonaista 2 kpl) niin pääset vähemmällä?
 
Ylös Bottom