Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Mitäs jos annat liigan TJ:n hoitaa hoputtamiset ja yksityisviestittelyt. Hoidat sen oman listan kuntoon ja huutele sitte.

Jep, edelleen odottelen juha96:lta myös lännen joukkueita (yv:tä laitettu)... ei ole varmaa että sun valinta tulee idästä kun tässä voi tulla näitä lisää jotka ei sitten ilmaannukaan varaamaan. Ja kerron kyllä, jos tarvin apuja TJ:n paikalla. On tätä pestiä aika monta kautta tullut toisella forumilla hoidettua :D

Tänään pistän listaa tulemaan noin kolmen paikkeilla. Juuri nytte ei oo aikaa mutta sitte sit... Mut onko mun konferenssista tietoa? että valitsenko kummasta? Vai pistänkö 5-joukkueen listan molemmista konferensseistä?

Tänään pistän listaa tulemaan noin kolmen paikkeilla. Juuri nytte ei oo aikaa mutta sitte sit... Mut onko mun konferenssista tietoa? että valitsenko kummasta? Vai pistänkö 5-joukkueen listan molemmista konferensseistä?

Siis laitat mulle yv:llä molemmista konferensseista vaan yhden joukkueen. Jos Dharry (vuorolla 9) ei varaa ajallaan, sun joukkue (vuorolla 10)on lännestä ja jos varaa niin sit idästä. Ei tarvi enää tässä vaiheessaa mitään viiden joukkueen listaa/konferenssi (jos olisit ennen draftia laittanut niin silloin). Vapaat ja varatut joukkueet näet alotuspostista otsikon "joukkueet ja GM:t" alta.

Eli edelleen varausvuorossa Dharry82 (9), nyt mulla listat sijoilta 10, 11, 13 (osittainen), 14, ja 15. Lisäksi sijalla 12 varaava ikone_10 paikannettu ja seuraa draftia säännöllisesti...sijoilta 16 (Marley_FIN) eteenpäinkin voitais alkaa olemaan valppaina, koska vuoro hyppää todennäköisesti tänään myöhäisillassa sinne. Päivystelen tässä nyt n.klo 16 asti ja palaan joskus keskiyön korvilla tänne sit seuraavan kerran. Mitä enemmän mulla listoja silloin, sen pidemmälle päästään tässä hommassa!

E. Nyt löytyy lista myös sijalta 12.

TJ palaa linjoille joskus myöhäisillassa/yössä kunhan ehtii. Eli silloin pomppaa lista eteenpäin joka tapauksessa. Katon sit että minkä verran päästään etenemään. Toivottavasti porukka hoitaa hommat aktiivisesti ja Dharrykin ehtii omalla vuorollaan varaamaan. Palataan asiaan!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt on demo testattu kun ei vielä ole postilaatikko kolahtanut. Ihan hyvältähän tuo vaikuttaa yhden erän perusteella. Ei muuta kun Bostonilla uutta Stanley Cuppia hakemaan :)

St. Louis mulle. Hyvä kun odotitte vaikka kaikilla varmaan kädet syyhyää varausvuoroa odotellessa.

Joukkueet ja GM:t kohta päivitetty! Varaukset eteni kerta hyppäyksellä :D. Pair4You:n vuoro (19) varata ja lännestä.... Palaan illemmalla katselemaan tilannetta, harmaahylkeen ( vuoro 20) valinta multa löytyykin...

LA:han siis käypi tie. Itäisellä puolella olisi ollut kovimmat toiveet mutta näillä mennään. Onneksi Mike Richards kiekkoilee nykyään Losin porukassa!!

Mainittakoon vielä se että mun PSN-tunnus on väärin tuossa listassa, se on DelAtletico ilman h-kirjainta..;)

LA:han siis käypi tie. Itäisellä puolella olisi ollut kovimmat toiveet mutta näillä mennään. Onneksi Mike Richards kiekkoilee nykyään Losin porukassa!!

Mainittakoon vielä se että mun PSN-tunnus on väärin tuossa listassa, se on DelAtletico ilman h-kirjainta..;)

Jep tämä kirjotusvirhe korjattu.

Draftauksia taas päivitetty. Seuraavaksi vuorossa sluibailija ja läntisestä konferenssista olis valinta! Kohtaha tää drafti alkaa loppumaan kun 5 enää jäljellä ja mulla kahdelta listat. Kiitokset kaikille aktiivisuudesta! Hoidetaan silti homma loppuun asti kunnolla. Myös HurjaHank on mukana ja varaa sit azllun jälkeen viimeisenä.

Jep tämä kirjotusvirhe korjattu.

Draftauksia taas päivitetty. Seuraavaksi vuorossa sluibailija ja läntisestä konferenssista olis valinta! Kohtaha tää drafti alkaa loppumaan kun 5 enää jäljellä ja mulla kahdelta listat. Kiitokset kaikille aktiivisuudesta! Hoidetaan silti homma loppuun asti kunnolla. Myös HurjaHank on mukana ja varaa sit azllun jälkeen viimeisenä.

Potkaistaanko huomenna liigat käyntii?

Potkaistaanko huomenna liigat käyntii?

Ei vielä huomenna. Aikaisintaan maanantaina, että ehtii vähän ottaa tuntumaa uuteen änäriin ennen liigamatseja... enkä ehdi perehtyä verkkoliigan tekoonkaan ym. juurikaan viikonloppuna + että kaikki eivät välttämättä saa koko peliä huomenna (itelle pitäis postista löytyä huomenna, I hope). Palaan asiaan lähiaikoina, mutta ei nyt hätäillä :D

Ei jätetty vaihtoehtoja! Tosin kyllähän super Rene ja Iggy houkuttaakin.. :P

HarmaaHylje palaa muutaman kauden jälkeen NHL-kartalle.Venäjän naisten voimistelumaajoukkueen valmentajana muutaman vuoden hommia tehnyt Hylje on innostunut uudesta kaudesta ja etenkin sen tuomasta haasteesta. "Toronton seurajohto lähestyi ja tarjosi sellaista rahatukkua, ettei voinut enää kieltäytyä". Huhujen mukaan Venäjän Mafia kuittaa osan Hylkeen palkkiosta erinäisten velkojen takia. " Pitää paikkansa, tutustuin koviin karpaaseihin Moskovassa ja jäin pikkasen velkaa pojille, mutta velat on kuitattu joten Ropsin tai TaMU:n kaltaisia sopuiluja ei tarvitse pelätä", Kertoo Hylje haastattelussaan. Tuttuja pelimiehiä Torontossa on muutama Mike Komisarek ja Dion Phaneuf tulevat pelaamaan isoja minuutteja ottelusta toiseen se on selvä. Puolustus on muutenkin se ase millä Hylje hyökkää muiden kimppuun. "Suunnitelmissa on sellainen Röhnismäinen sumppupuolustus, jossa hakataan ja leivotaan kaikkea mikä liikkuu ja vastahyökkäyksillä riivotaan kiakot sitte maaliin"
"Hyökkääjistä Ryan Keslerin, Colby "Neil" Armstrongin ja Valko-Venäläisen takatukan eli Grabovskin varassa on paljon, luulen että kaikki munat laitetaan yhteen koriin ja toivotaan että pojat painaa häkkiä joka vaihdolla ja muut tappaa vastustajan hyökkäysketjut". Hankinnoista Hylje ei mainitse mitään, "Maalivahdit on kysymysmerkkejä kaikki, Gustavsson on helvetin iso mutta riittääkö se taitavia Sluibaa ja muita vastaan jää nähtäväksi". Hylje lupaa myös seuraavan asia " yhelläkään jengillä ei tule olemana kivaa mua vastaan pelatessa! huitomista, koukkua ja poikittaista tulee varmasti, myös vastustajan veskarit saa olla hereillä, kun mun pelaajat tulee maalille Jarkko Ruutumaisesti!". Muista GM:stä Hylje muutaman tuntee ja varmasti niiden pelityyli on sama kuin edellisilläkin kausilla! "Miksa on vaihtanu Calgaryn pääkaupungin sykkeeseen ja yrittää saada Isosta-A:sta vieläkin isomman, mutta katsellaan, kun poika hakee tuntumaa jään pintaan miltä se peli alkaa näyttämään. New Yorkissa ei ole tapahtunu juuri mitään, Islanderssia kukaan ei halua manageroida ellei oo pakko ja Rangersin peräsimessä vanhaan tapaan on Julbero, Lundqvist on avainasemassa siellä, koska, kaverin harvinaisen vittumainen pelitapa tulee taas ärsyttämään suurinta osaa pelaajista."

HarmaaHylje palaa muutaman kauden jälkeen NHL-kartalle.Venäjän naisten voimistelumaajoukkueen valmentajana muutaman vuoden hommia tehnyt Hylje on innostunut uudesta kaudesta ja etenkin sen tuomasta haasteesta. "Toronton seurajohto lähestyi ja tarjosi sellaista rahatukkua, ettei voinut enää kieltäytyä". Huhujen mukaan Venäjän Mafia kuittaa osan Hylkeen palkkiosta erinäisten velkojen takia. " Pitää paikkansa, tutustuin koviin karpaaseihin Moskovassa ja jäin pikkasen velkaa pojille, mutta velat on kuitattu joten Ropsin tai TaMU:n kaltaisia sopuiluja ei tarvitse pelätä", Kertoo Hylje haastattelussaan. Tuttuja pelimiehiä Torontossa on muutama Mike Komisarek ja Dion Phaneuf tulevat pelaamaan isoja minuutteja ottelusta toiseen se on selvä. Puolustus on muutenkin se ase millä Hylje hyökkää muiden kimppuun. "Suunnitelmissa on sellainen Röhnismäinen sumppupuolustus, jossa hakataan ja leivotaan kaikkea mikä liikkuu ja vastahyökkäyksillä riivotaan kiakot sitte maaliin"
"Hyökkääjistä Ryan Keslerin, Colby "Neil" Armstrongin ja Valko-Venäläisen takatukan eli Grabovskin varassa on paljon, luulen että kaikki munat laitetaan yhteen koriin ja toivotaan että pojat painaa häkkiä joka vaihdolla ja muut tappaa vastustajan hyökkäysketjut". Hankinnoista Hylje ei mainitse mitään, "Maalivahdit on kysymysmerkkejä kaikki, Gustavsson on helvetin iso mutta riittääkö se taitavia Sluibaa ja muita vastaan jää nähtäväksi". Hylje lupaa myös seuraavan asia " yhelläkään jengillä ei tule olemana kivaa mua vastaan pelatessa! huitomista, koukkua ja poikittaista tulee varmasti, myös vastustajan veskarit saa olla hereillä, kun mun pelaajat tulee maalille Jarkko Ruutumaisesti!". Muista GM:stä Hylje muutaman tuntee ja varmasti niiden pelityyli on sama kuin edellisilläkin kausilla! "Miksa on vaihtanu Calgaryn pääkaupungin sykkeeseen ja yrittää saada Isosta-A:sta vieläkin isomman, mutta katsellaan, kun poika hakee tuntumaa jään pintaan miltä se peli alkaa näyttämään. New Yorkissa ei ole tapahtunu juuri mitään, Islanderssia kukaan ei halua manageroida ellei oo pakko ja Julbero vanhaan tapaan luotta Rangersin vetovoimaan, Lundqvist on avainasemassa siellä, koska, kaverin harvinaisen vittumainen pelitapa tulee taas ärsyttämään suurinta osaa pelaajista."

Tervetuloa vaan kartalle, ja mielenkiinnolla odotellaan matseja myös Torontoa vastaan :D

Capsien uusi GM kuvailee joukkueen tulevan kauden teesejä Washington postille seuraavasti:

"Kaikki mikä on muille kiellettyä on meille sallittua. Riskejä otetaan minkä ehditään ja röyhkeys on tämän tiimin toinen nimi. Tärkeintä ei ole voitto vaan vastustajan täydellinen fyysinen ja henkinen nöyryyttäminen. Ei ole olemassa bugimaaleja, on vain huonoa puolustamista".

GM Miksan huhutaankin siirtyvän entisen punakoneen aikaisiin valmennusmetodeihin, joissa valmentaja raippaa pelaajia huolella aamusta iltaan hallilla kerryttäen pelaajien sisällä raivokasta angstia valmentajaansa kohtaan, joka sitten kanavoidaan kentälle. Samalla hän itse kuluttaa aikaansa juoden viskiä katsomossa iskien samalla pelaajien vaimoja. Hänen huhutaan myös kuluttavan ykköskenttää minkä kerkeää. Tässä seurassa ei tunneta käsitettä "Kaikki Pelaa".

Jooh ei tullu eilen illalla paljon omaa varausvuoroa seurattua kun oli sellanen järkytys päällä.. You all know why..

Mut itäiseen konferenssiinkö laitatte mut, eikö se riitä et saa varata paska sijalla niin sit oikein pitää vielä ärsyttääkseen laittaa itään :D Kun lännessä on vielä Kärpän edustama Dallas, Varlamovin Colorado ja LENNU PETRELLIN EDMONTON, jonka oisin ottanu..

Voisit miksa ottaa jonkun muun valitsemaan ennen mua et saan jonku noista kolmesta? ;)

Mut kun tämä ei kuitenkaan onnistu (kun ihmiset ovat jo lukiessaan tänne kirjottelemassa et mitä ruikutat, ei muutkaan mitään etuisuuksia pyydelly) niin vaihtoehtoina on sit jos etusivun lista pitää paikkansa niin:

Florida, Devils, Islanders, Ottawa ja Jets..

Aika kuraa, mut toisaaltahan pitää olla otettu jos GM:llä on eessään 5 joukkueen tarjoukset =)

Mut asiaan.. Devils ja Pittsburgh on joukkueet joilla en suostunu NHL 11 pelaamaan matsiakaan kun inhoon kyseisiä joukkueita..

Mut devilsilstä vois myydä Iljan jollekin.. Kassarit ok.. Hmm..

Ottawan rosteria kun kattoo niin se on ulkona..

Islandersilla Grabner + Tavares kaksikosta vois jotain yrittää repiä.. Plus nabokov maaliin..

Jetsin rosterikaan ei vakuuta..

Floridassa ylihintainen Bergenheim.. Veskarit ei vakuuta.. Se on ulkona..

Eli Devils tai Islanders.. Hmm..

Toinen jota inhoon mut pelaajakaupoil vois muokata (jos ne tässä sarjassa oli, ei jaksa etusivulta varmistaa) tai sit Islanders josta kukaan ei kyl osta mitään..

Kyl nyt joudun selkänahkani myymään ja laittamaan Devilsin puna/musta paidan päälle..

GM Youngbloo__d rustaa nimen TASAN yhden kauden Devils pahvii ja sanoo samalla et nyt on muutosten aika.. Ovi käy tiuhaan, sit ne lyödään säppiin ja aletaan hommiin..

Jooh ei tullu eilen illalla paljon omaa varausvuoroa seurattua kun oli sellanen järkytys päällä.. You all know why..

Mut itäiseen konferenssiinkö laitatte mut, eikö se riitä et saa varata paska sijalla niin sit oikein pitää vielä ärsyttääkseen laittaa itään :D Kun lännessä on vielä Kärpän edustama Dallas, Varlamovin Colorado ja LENNU PETRELLIN EDMONTON, jonka oisin ottanu..

Voisit miksa ottaa jonkun muun valitsemaan ennen mua et saan jonku noista kolmesta? ;)

Mut kun tämä ei kuitenkaan onnistu (kun ihmiset ovat jo lukiessaan tänne kirjottelemassa et mitä ruikutat, ei muutkaan mitään etuisuuksia pyydelly) niin vaihtoehtoina on sit jos etusivun lista pitää paikkansa niin:

Florida, Devils, Islanders, Ottawa ja Jets..

Aika kuraa, mut toisaaltahan pitää olla otettu jos GM:llä on eessään 5 joukkueen tarjoukset =)

Mut asiaan.. Devils ja Pittsburgh on joukkueet joilla en suostunu NHL 11 pelaamaan matsiakaan kun inhoon kyseisiä joukkueita..

Mut devilsilstä vois myydä Iljan jollekin.. Kassarit ok.. Hmm..

Ottawan rosteria kun kattoo niin se on ulkona..

Islandersilla Grabner + Tavares kaksikosta vois jotain yrittää repiä.. Plus nabokov maaliin..

Jetsin rosterikaan ei vakuuta..

Floridassa ylihintainen Bergenheim.. Veskarit ei vakuuta.. Se on ulkona..

Eli Devils tai Islanders.. Hmm..

Toinen jota inhoon mut pelaajakaupoil vois muokata (jos ne tässä sarjassa oli, ei jaksa etusivulta varmistaa) tai sit Islanders josta kukaan ei kyl osta mitään..

Kyl nyt joudun selkänahkani myymään ja laittamaan Devilsin puna/musta paidan päälle..

GM Youngbloo__d rustaa nimen TASAN yhden kauden Devils pahvii ja sanoo samalla et nyt on muutosten aika.. Ovi käy tiuhaan, sit ne lyödään säppiin ja aletaan hommiin..

Kiitokset Youngbloo__dille valinnasta ja tervetuloa itään andrei :D.

Enää draftissa jäljellä HurjaHank ja lännestä varaamaan. Vaihtoehtoina on Colorado, Edmonton, Nashville ja Phoenix. Huomiseen aamu 08 asti varata joukkue. Muuten varausvuoroon pääsee ekalla varasijalla olija (= naur1s).

Ylös Bottom