Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

IKONE x 1 PELAAMATTA. VOISITKO NYT EDES ILMOITELLA SOPIVAN AJANKOHDAN MATSILLE!!!!!

Olis kyllä mukava saada tuo viimeinen peli Juha96 vastaan pelattua joka on lojunut tuossa jo melko kauan.. Haastanut/Lähettänyt viestä olen kyseiseen peliin tässä parin viikon aikana ~10 kertaa, muutaman kerran on tullut että ei ehi ja useimmiten ei tule mitään vastausta..

Spämmätään vielä vähän lisää tätä ketjua samalla aiheella. 3 matsia ois runkosarjaa jäljellä vielä. (Dharry82 x 2 & Naur1s x 1) Milloinkas herroille sopisi matsit?

Spämmätään vielä vähän lisää tätä ketjua samalla aiheella. 3 matsia ois runkosarjaa jäljellä vielä. (Dharry82 x 2 & Naur1s x 1) Milloinkas herroille sopisi matsit?

No Dharryn kohdalla ei tarvi kohta miettiä pelejä, jos kaveri ei mitään itsestään ilmoita. Onko kyseinen herra pelannut yhtään peliä lännessä alkuviikolla tai yrittänyt niitä sopia? Minulle kun lupasi alkuviikosta saada pelejä kasaan. Jos ei kuulu eikä näy miestä, niin aikas pian on se hetki kun kaveri poistetaan liigasta!

Moiski sai pelattua viimeisen pelin ikonee vastaan ja kunniakkaasti hoiti Montreal homman. Ei tullu jatkopeli paikkaa, mutta ensi kautta odotellessa

Onko kyseinen herra pelannut yhtään peliä lännessä alkuviikolla tai yrittänyt niitä sopia?

Tais sillä olla muutama peli viimeaikoina, ellen nyt ihan väärin kattonut viime pelien listaa.

Moiski sai pelattua viimeisen pelin ikonee vastaan ja kunniakkaasti hoiti Montreal homman. Ei tullu jatkopeli paikkaa, mutta ensi kautta odotellessa

Kiitokset ripeästä toiminnasta, tällaisia aktiivisia pelaajia liiga kaipaa. Ens kautta odotellessa, tosiaan MA 24.10 alkaa draftivuorojen julkistuksella kausi 2 etenemään. Seurailehan tätä ketjua. Palataan asiaan!

Buffalon runkosarja on vihdoin ja viimein paketissa saldolla 13V 7H 2JH. Sabresin pojat väänsivät viimeisessä ottelussa komean 4-0 voiton Vanekin hattutempun siivittämän ja varmistivat vähintään runkosarjan viidennen sijan!

Pudotuspelejä odotellessa..

Tosiaan en muistanutkaan laskea katkenneiden matsien pisteitä taulukkoon eli onhan mulla äärettömän pien mahdollisuus jatkoon :eek:

Joka ilta melkein olen ollut linjoilla ja varmaan olen loppuviikonkin n. klo 20 jälkeen.

Marley_FIN tänään illalla linjoilla joskus ysin jälkeen (ellei tapahdu jotain ylittämätöntä estettä). Päivälläkin paikalla silloin tällöin, esim NYT.

youngblooodia 1x, nyt olis pantterit laatikossa! pelataan peli alta poies...

Tilttas peli Athleticon kanssa minun 3-1 johdossa 7min ennen loppua. EA merkkasi minulle 3-0 ja sovittiin, että minulle 3-1 voitto.

edit. Runkosarja omalta osalta pelattu, jos Dharrya vastaan pelaamatonta peliä ei lasketa.
Omasta pelistä runkosarjassa yksi ainoa kommentti: VMP!

Onko Dharry siis suljettu sarjasta?? Jos on niin meikäläisenkin runkosarja oli sitten siinä.

Pelit myös pelattu. Löyty Sharksien kanssa hyvä vire, joka piti koko runkkarin. Toivottavasti pysyy pleijareissa, 2 pelaajaa muuttuu siellä treidien myötä, eli ei nyt niin radikaalia muutosta.
Kauttaaltaan hyviä pelejä!

Tilttas peli Athleticon kanssa minun 3-1 johdossa 7min ennen loppua. EA merkkasi minulle 3-0 ja sovittiin, että minulle 3-1 voitto.

edit. Runkosarja omalta osalta pelattu, jos Dharrya vastaan pelaamatonta peliä ei lasketa.
Omasta pelistä runkosarjassa yksi ainoa kommentti: VMP!

Ok, tämä merkattu muistiin. Ja Dharrya ei ole vielä suljettu sarjasta, mutta kyllä vahvasti näyttää että siihen mennään. Palaan asiaan huomenna. Paljonkos Dharryllä pelejä tällä hetkellä?

Ok, tämä merkattu muistiin. Ja Dharrya ei ole vielä suljettu sarjasta, mutta kyllä vahvasti näyttää että siihen mennään. Palaan asiaan huomenna. Paljonkos Dharryllä pelejä tällä hetkellä?

Oiskohan puolet jälellä.

Marley roikkuu nyt linjoilla ainakin tunnin, pelailen yksinpeliä, joten heittäkää (youngblood, roniyo, juha96) haastetta tai viestiä jos haluatte pelata.

Ylös Bottom