Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Spämmätään vielä vähän lisää tätä ketjua samalla aiheella. 3 matsia ois runkosarjaa jäljellä vielä. (Dharry82 x 2 & Naur1s x 1) Milloinkas herroille sopisi matsit?
Onko kyseinen herra pelannut yhtään peliä lännessä alkuviikolla tai yrittänyt niitä sopia?
Moiski sai pelattua viimeisen pelin ikonee vastaan ja kunniakkaasti hoiti Montreal homman. Ei tullu jatkopeli paikkaa, mutta ensi kautta odotellessa
Moiski sai pelattua viimeisen pelin ikonee vastaan ja kunniakkaasti hoiti Montreal homman. Ei tullu jatkopeli paikkaa, mutta ensi kautta odotellessa
Spämmätään vielä vähän lisää tätä ketjua samalla aiheella. 3 matsia ois runkosarjaa jäljellä vielä. (Dharry82 x 2 & Naur1s x 1) Milloinkas herroille sopisi matsit?
Tilttas peli Athleticon kanssa minun 3-1 johdossa 7min ennen loppua. EA merkkasi minulle 3-0 ja sovittiin, että minulle 3-1 voitto.
edit. Runkosarja omalta osalta pelattu, jos Dharrya vastaan pelaamatonta peliä ei lasketa.
Omasta pelistä runkosarjassa yksi ainoa kommentti: VMP!
Ok, tämä merkattu muistiin. Ja Dharrya ei ole vielä suljettu sarjasta, mutta kyllä vahvasti näyttää että siihen mennään. Palaan asiaan huomenna. Paljonkos Dharryllä pelejä tällä hetkellä?