Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Hai jakaa persettä ja pisteitä, tule ottamaan omasi. Ensimmäinen matsi Edmonttonia vastaan kertoi jo sen että kun otat, et puolusta :D

Joo sen verran jurrissa ollaan tässä osoitteessa, että jos tänään kohta linjalle eksynkin, niin EN TODELLAKAAN PELAA LIIGAA TÄNÄÄN :D!!! Ei oikein huvita pilata voittoputken tynkää nyt, kännipeliä saattaa kylläkin olla luvassa jos jaksan, hik ;)

Buffalo peleille valmiina. Sammugin kanssa saatiin pelit alta pois, hyvin se vetää Floridalla.

Oli kyl hyvät pelit. Ensimmäinen Floridassa, Buffalo iskee 3-0 toisen erän loppuun mennessä. Hirviä taistelu ja kotijoukkue nousee tasoihin kun kolmatta n. 1,9s jälellä. Rankuilla vedeltiin vuoronperään maaleja, molemmat teki varmaan aböyt kuus häkkiä. Buffalo varasti pisteet. Toisessa pelissä Panthers oli valmiimpi ja 1-3 vierasvoitto. Sota-alueelta ja tahdolla maalit runnottiin suurimmaksi osaksi, tätä pelitapaa ei Floridan GM tule muuttamaan. Tosin Samuelsson joutuu siniviiva-luisteluun koko yöksi, kaveri haastaa tappeluun ja kyllähän sen kaikki tietää miten ruotsalaisen käy.

Joo sen verran jurrissa ollaan tässä osoitteessa, että jos tänään kohta linjalle eksynkin, niin EN TODELLAKAAN PELAA LIIGAA TÄNÄÄN :D!!! Ei oikein huvita pilata voittoputken tynkää nyt, kännipeliä saattaa kylläkin olla luvassa jos jaksan, hik ;)

:) Täälläkin vähän aikaa sitten korkattu, ja siitä tulikin mieleeni jotta olisko liigalaisista känni eashl-vedoille? Ite voisin sentteriä tahi pakkia huitoa. Pientä offia, mutta eikai se mitn..

Julberoolla oudot käytöstavat. Haastoin eka, joten mun kuuluis kaiketi olla kotijoukkue? No tää pistää mulle haastetta, laitan uudestaan sille, kun ajattelin että mä oon kotijoukkue. No sitten tää on jo haastellu moiskia siinä välissä ja taas haastoi mut. No pelasin sen kanssa sitte ite vierasjoukkueena ja 10s ennen loppua tilttas sen 3-2 johdossa.

Ei v!!!U oikeesti EA! Muokkasin tuossa ketjuja tarkemmin uuteen uskoon ja sit huomasin, että eihän mulla ole Taylor Hall koko joukkueessa mukana:mad: !! Muutenkin jämä jengillä joutuu vetää ja sit puuttuu ton tason jätkä, huoh! Otan oman bap ukon tilalle:D

edit: Edmontonilla oli hyvä 4 voiton putki menos,mut sit hävittiin vieraissa buffalolle 2-0 joka ei kyllä parasta peliä ollut meiltä. Vanha herra Smyth on kauheessa vireessä tällä hetkellä ,oisko vetäny 7 pelii kaheksan häkkiä. Nuoret poijjat puristaa pikkasen mailaa,mut eiköhän se siitä pikku hiljaaaa. Nyt >olutta>

Montrealin veskarit olis ainakin hetken aikaa valmiina imuroimaan helpotkin vedot!

e. on se price sellanen... tykkää imuroida :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tein mitä lupasin, pisteitä annoin ja persettä jaoin. Juuri nämä illat johtaa siihen että koskaan en ole pleijareissa. Silti sanon että tää kiekko on vähän ku biljardia että kun on oikeat olot niin kaikki onnistuu ja sit ku se kusee niin kaikki kusee. Huomenna linjoilla aamupäivästä ja sitten sunnuntaina koko hela fittan dagen.

Calgary kävi kokeilemassa ilman känniä. Saldona sammugille 2-1 tappio. Lisäksi julberon kanssa väännöt eka mulle 3-2 ja toinen julberolle 3-1. Alkaa vähitellen itekkin oppimaan että pitää myös puolustaa :)

Tulipa hyvä matsi San Josea vastaan. Kaveri 3-1 johossa, Gagne ja Williams tasottaa 3-3 viimisellä minuutilla ja ranuilla voitto. Bernierillä hyvä peli jatkaa maalissa.

Torontoa ei tänään liiga kentillä nähdä, koko ilta pyhitetty EASHL.

Julberoolla oudot käytöstavat. Haastoin eka, joten mun kuuluis kaiketi olla kotijoukkue? No tää pistää mulle haastetta, laitan uudestaan sille, kun ajattelin että mä oon kotijoukkue. No sitten tää on jo haastellu moiskia siinä välissä ja taas haastoi mut. No pelasin sen kanssa sitte ite vierasjoukkueena ja 10s ennen loppua tilttas sen 3-2 johdossa.

Joo tämäkin lukee kyllä säännöissä jos vaan viitsii sen 5 min käyttä lukemiseen (siis julbero)... eli olet oikeassa mutta tuosta nyt en sanktioita jaa joskaan en hyvällä katso. Mitä tohon keskeytyneeseen matsiin tulee niin tuskin onnistuu uusiksi pelata samanlaisista "olosuhteista! joten nuo numerot jäävät voimaan. Miten merkkasi EA? Se tieto AINA ILMOITETTAVA :)

Nyt kaljapalloa... pannahan mies kentälle :o

Naur1s haastelin sua kyllä jo aikaisemmin sit yhtäkkiä rupee kutsuu tulemaan..
Vielä kun sulla kovempi jengi niin kotietu olis ollut tyrmäävä..
Ehkä sit seuraavalle kaudelle tehdään kaksinkertainen sarja jossa molemmille kotietu olisi..

Ei v!!!U oikeesti EA! Muokkasin tuossa ketjuja tarkemmin uuteen uskoon ja sit huomasin, että eihän mulla ole Taylor Hall koko joukkueessa mukana:mad: !! Muutenkin jämä jengillä joutuu vetää ja sit puuttuu ton tason jätkä, huoh!

Nyt >olutta>

Devilsillä 5 pakkia kokoonpanossa, kivaa se on sentterillä pakin paikkaa pelata... :) eli jotain häikkää noissa kai on mut pitää yrittää pärjätä ilman...

Itsellä oli yhdessä vaiheessa kaksi Simon Gagnea kokoonpanossa oli varmaan jtn häikkää koska kun "käynnistin" liigan uudelleen kaksoisolento oli poissa.

Minä lähen tänään reissuun ja palaan maanantaina joten minua ei näy liigassa ennen maanantai iltaa

Askissa varmaankin iltapäivällä. Saas nähä monta muuttoapukaljaa menee että miten limppu liikkuu vai ollaanko pisteautomaatti vieläkin.

Askissa varmaankin iltapäivällä. Saas nähä monta muuttoapukaljaa menee että miten limppu liikkuu vai ollaanko pisteautomaatti vieläkin.

Parin kolmen jälkee kiekko liikkuu yleensä (itsellä) hyvin, sen jälkee ei oo ku yks suunta ja se ei ainekaa oo ylöspäin... :p

Devils yrittää ehtiä tänää jossain vaiheessa linjoille.

Boston potee pään räjäyttävää krapulaa, niin ei varmaan tänään tuu pelattua :D
Huomenna sitten taas peliä!

Ylös Bottom