Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Nyt belowski hyväksynyt ja sovittiin, että pelit starttaa 20.00 aikoihin.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Saattaa tehdä kyllä tiukkaa tuon sarjan kanssa, mutta koitan illalla päästä. Jos tässä oli mahkut saada päivä lisäaikaa, niin mikäli Sluiballe sopii huomenna, niin olis kyllä hyvä? Mutta koitan tänään illalla kuitenkin päästä, ehtisikkö tehdä liigan valmiiksi?

Dodiin .. :) tänään illalla tuskin kerkeän meidän poffeja pelaamaan.. pleikkarilla kyllä olen , mutta EHL turneen pleijari pelit painaa päälle :) Mutta huomenna saadaan meidänkin pleijarisarja taputeltua. Sen lupaan ! :)



Edit: Hurrit eivät pystykkään pelaamaan tänään, joten voidaan yrittää pelata poffit jo tänään illalla :)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Sori kaikille viivytyksistä.En ole vastannut tänne kun en ole sitä yksinkertaisesti voinut.Joku mennyt sekasin,eikä tämä palsta antanut tehdä mitään vaikka olin kirjautunut sisään.Tänään ylläpito korjasi vian ja kiitos siitä heille!

Tänään joudun vilin murjottavaksi mutta ei se haittaa vaikka kipeää tekee. :) Ja kyllä,osallistun ensi kaudelle jos miksa tj mut vain sinne ottaa.Toivon,ettet ole kovin suuttunut eläkeukolle. ;)



-b3lo
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Kommentti luokkaa "ym.": Kuka tää sijalla p10 kaveri on? :D

Toisena pointtina voidaankin sitten heittää haastetta azllun suuntaan, kun täällä on vieläkin jotakin hampaankolossa. Runkosarjassa nähdään taas! ;)



kyllä ne sun patoutumat hellitttäää nhl 15 aikoihin :)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Joo täytyy nyt yö nukkuneena kommentoida tätä....

Eli b3lowski oli samaan aikaan online eilen kun sä (on mulla kaverilistalla) ja laitoin kaverille viestiä asiasta -> sain seuraavan vastauksen:

"Olen valehtelematta 6h päivässä online ja käyn tunnin välein katsomassa onko vilbertto online. Luulis riittävän. Enkä ole sulle mitään yksityisviestin estoa laittanut. Ainoa "synti" jonka nyt kokee tehneensä on se, että ei ole kirjoitellut foorumille."

Ja TJ:n kanta on seuraava:

Otetaan kaikki liigalaiset kaverilistalle tai jos ei millään esim. mahdu, niin sitten ekstra-aktiivisuutta foorumilla ja/tai liigan chatissa (johon olen kaikki kutsunut). Ei voi toimia näin, että on plegellä mutta ei yritä sopia peliaikaa mitään kautta varsinkaan jos toinen laittaa viestiä & ystäväkutsua tulemaan! Mikä järki on "päivystää" koneella? Ei tänne ketjuun kirjoittaminen tai yksityisviestin lähettäminen vie kuin puoli minuuttia varsinkaan kun vastapuoli tänne kirjoitellut tanssikutsuja jo usemman kerran :confused:. Eiköhän tuo palvele molempia osapuolia kun pyrkii sopimaan molemmille soveltuvan peliajan? Vilbertto onkin näin (vanhana liigalaisena) jo toiminut. Ei täällä foorumilla asua tarvi, mutta minimissään täytyy nyt pelien sopimiset hoitaa ja poffien tulokset ilmoittaa jne. Ei minusta liikaa vaadittu vai mitä muut on asiasta mieltä?

Ja tosiaan syystä tai toisesta sulle b3lowski nyt ei ainakaan viime viikolla ole voinut yv:tä lähettää :confused:. Liekkö joku täppä sulla vahingossa päällä vai sekoileeko foorumi? Siitä en tiedä mutta vaikeaa tämä kommunikointi jos et ketjua käytä enkä saa yv:tä perille. Se nyt vaan tässä pointtina.

Tänään deadline tosiaan klo 24 = sarjat pelattuna siihen mennessä. (Eli vilbertto-B3lowski ja sluibailija - sammug pelaamatta)

Ilmoittakaa ketjuun viipymättä mikäli ei pelien peluu onnistu tänään, niin päivän verran voin "hätätapauksessa" lykätä deadlinea.

Tämä puusilmä oletti vilin olevan kavereissa enkä sen takia edes osannut tarkasti kattoa listaa,ihmettelin vaan kun ei kaveria näy.Ja tosiaan olen tätä lukenut mutta kun en ole jostain syystä ole voinut vastata.Tänään ylläpito korjasi asian ja kuten huomaatte,b3lo on elossa. Olen todella pahoillani ylimääräisestä vaivasta ja jos pääsen seuraavalle siisonille ja minusta sen sujuminen on kiinni,niin se pelataan alta viikossa. ::::D JOTEN SORI AIHEUTTAMANI MIELIPAHA!


-b3lo
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Sori kaikille viivytyksistä.En ole vastannut tänne kun en ole sitä yksinkertaisesti voinut.Joku mennyt sekasin,eikä tämä palsta antanut tehdä mitään vaikka olin kirjautunut sisään.Tänään ylläpito korjasi vian ja kiitos siitä heille!

Tänään joudun vilin murjottavaksi mutta ei se haittaa vaikka kipeää tekee. Ja kyllä,osallistun ensi kaudelle jos miksa tj mut vain sinne ottaa.Toivon,ettet ole kovin suuttunut eläkeukolle.

-b3lo

Mukaan pääset kyllä, kunhan hommat sujuu :). Ja tarkennetaan nyt vielä, että olen kyllä tyytyväinen ollut muuten suhun liigalaisena. Tämä vilbertto-case nyt vaan alko närästämään veteraani-TJ:tä kun tullut tässä painittuja vuoden aikana jos jonkinlaisten probleemien kanssa (lue. pelaajien jotka ei noudattaneet sääntöjä:( ). Ei oikein liikenisi semmoiseen aikaa, kun muutenkin kädet täynnä hommia ja 3 liigaa tulilla siinä sivussa :D



Tämä puusilmä oletti vilin olevan kavereissa enkä sen takia edes osannut tarkasti kattoa listaa,ihmettelin vaan kun ei kaveria näy.Ja tosiaan olen tätä lukenut mutta kun en ole jostain syystä ole voinut vastata.Tänään ylläpito korjasi asian ja kuten huomaatte,b3lo on elossa. Olen todella pahoillani ylimääräisestä vaivasta ja jos pääsen seuraavalle siisonille ja minusta sen sujuminen on kiinni,niin se pelataan alta viikossa. JOTEN SORI AIHEUTTAMANI MIELIPAHA!


-b3lo

Joo hyvä että selvisi tuokin homma, ja tosiaan tuosta lienee johtunut ettei yv:t menneet sulle perille (kun tuli vaan lukemaan että valittu käyttäjä on estänyt viestin lähettämisen tjsp.) Puhtaalta pöydältä jatketaan, ja GAME ON Columbus ;)

Mielenkiinnolla odottelen raportteja ottelupareista :D
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

MOISKILLA ILMOITUS ASIAA MIKSALLE!!! Nettipelit testailtu elisalla ja todella hyvin potkii. Eli kuvioissa ollaan myös ensi kaudella!!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Paremmalle hävisin mutta silti mua vituttaa tässä pelissä nyt yksi asia,mutta en enempää purkaudu etten leimaidu huonoksi häviäjäksi.Joka pelissä kaveri oli parempi,ei ollu mun päivä.
Onnea Vilille jatkooan.


-b3lo

p.s 3-0 voitoin kuokkaan mulle.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Juu tosiaan 3-0 voitoin jatkoon, vaikka tiukkia kaikki pelit olivatkin.

No joo tuo etukulma on vähän tuollainen NHL kahdentoista "ominaisuus". Versuksissa ja myös tässäkin liigassa aika arkipäivää nuo maalit. Itse olen kumminkin oppinut aika hyvin pelaamaan sen pois. Se on vähän niin kuin one timer, että jos sitä ei pidä niin siitä isketään heti. Onhan se toisaalta aika perseestä, mutta itse en ainakaan osaa pelata niin että ei yrittäisi sitä. Sen verran se on takaraivoon juurtunut, että paikan tullen sitä käytän.

Etukulmalla pääsin muutamaankin otteeseen tasoihin, mutta mitäs siinä sitten keksii laidalla kun tie on vapaa etukulmalle asti ja one timer mies on aisoissa.

Toivottavasti tuo kuitenkin kolmeentoista korjataan ja perusvedot sais upota paremmin.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Juu tosiaan 3-0 voitoin jatkoon, vaikka tiukkia kaikki pelit olivatkin.

No joo tuo etukulma on vähän tuollainen NHL kahdentoista "ominaisuus". Versuksissa ja myös tässäkin liigassa aika arkipäivää nuo maalit. Itse olen kumminkin oppinut aika hyvin pelaamaan sen pois. Se on vähän niin kuin one timer, että jos sitä ei pidä niin siitä isketään heti. Onhan se toisaalta aika perseestä, mutta itse en ainakaan osaa pelata niin että ei yrittäisi sitä. Sen verran se on takaraivoon juurtunut, että paikan tullen sitä käytän.

Etukulmalla pääsin muutamaankin otteeseen tasoihin, mutta mitäs siinä sitten keksii laidalla kun tie on vapaa etukulmalle asti ja one timer mies on aisoissa.

Toivottavasti tuo kuitenkin kolmeentoista korjataan ja perusvedot sais upota paremmin.

Onnea Vilbertolle jatkopaikasta :)!

Eli välierissä vastakkain siis azllu - Vilbertto ja pelit saa pelata heti kun ehtii. Kuitenkin viimeistään Pe 13.4 iltaan klo mennessä!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Juu tosiaan 3-0 voitoin jatkoon, vaikka tiukkia kaikki pelit olivatkin.

No joo tuo etukulma on vähän tuollainen NHL kahdentoista "ominaisuus". Versuksissa ja myös tässäkin liigassa aika arkipäivää nuo maalit. Itse olen kumminkin oppinut aika hyvin pelaamaan sen pois. Se on vähän niin kuin one timer, että jos sitä ei pidä niin siitä isketään heti. Onhan se toisaalta aika perseestä, mutta itse en ainakaan osaa pelata niin että ei yrittäisi sitä. Sen verran se on takaraivoon juurtunut, että paikan tullen sitä käytän.

Etukulmalla pääsin muutamaankin otteeseen tasoihin, mutta mitäs siinä sitten keksii laidalla kun tie on vapaa etukulmalle asti ja one timer mies on aisoissa.

Toivottavasti tuo kuitenkin kolmeentoista korjataan ja perusvedot sais upota paremmin.

Joo huomasin kun toisaalla yritit kanssa käyttää noita paikkoja, mut pistin kauheeta sumppua siihen etukulmalle koko ajan. :D Eli kyllä sen voi pelata pois, toki vähän muu puolustaminen siinä sitten kärsii.

Itse en kyllä montaa maalia kehtaa sillä tavalla tehdä, vaikka paikkaa oliskin. Tai no... jos ei ole mitään merkkejä tulla puolustamaan sitä pois niin ei kai siinä oikein voi muutakaan tehdä kuin pistää kiekon häkkiin.

ps. oon valitellut noita lagiongelmia siellä ja täällä mutta vilberttoa vastaan peli toimi ihan hyvin?! Go figure.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Itseasiassa mulle yritettiin niitä eilen ensimmäistä kertaa ihan kunnolla,enkä oikein osannut niitä sitten odottaa.No,seuraava kerta on seuraava kerta.Vanha mies on pitkään katkera :).Olin huono eilen,enkä malta odottaa,että pääsen seuraavalla kaudelle....
Kaikenhan pystyy puolustamaan pois ja ihan varmasti ei tule seuraavalla kerralla uppoamaan.Nyt on sitten tuokin maali koettu.Mutta se siitä.

Ei muuta kuin kovat loppupelit pystyyn pojat!


-b3lo
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Itseasiassa mulle yritettiin niitä eilen ensimmäistä kertaa ihan kunnolla,enkä oikein osannut niitä sitten odottaa.No,seuraava kerta on seuraava kerta.Vanha mies on pitkään katkera :).Olin huono eilen,enkä malta odottaa,että pääsen seuraavalla kaudelle....
Kaikenhan pystyy puolustamaan pois ja ihan varmasti ei tule seuraavalla kerralla uppoamaan.Nyt on sitten tuokin maali koettu.Mutta se siitä.

Ei muuta kuin kovat loppupelit pystyyn pojat!


-b3lo

Joo kyllä kaikki on puolustettavissa, vai mitä Vilbertto :p (en mitenkään viittaa viime kauden poffeihin :D). Mutta ei muuta kuin "veteraanille" uus numerolappu rintaan ja ens kaudelle sitten kosto mielessä :D. Ensi viikolla sitä sitten taas alkaa uusi kausi...
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Detroit - San Jose
otteluvoitot: 3-1


Wingsit jatkoon suvereenilla esityksellä. Ei jääny hirveesti jossiteltavaa. Sharksien hetket oli aka harvassa tuossa ottelusarjassa jos ei ekaa matsia lasketa lukuun (Jossa Howard imuroi kaiken 9maalia 19 vedolla). Huonolla pelillä tulee yleensä huono lopputulos, kuten nytkin. Mutta kaikki kunnia vastustajalle, joka kyllä jatkopaikkansa ansaitsi :). Ei auta kun sulatella pettymystä (kuten joka kauden jälkeen :D) ja suunnata vielä kohti yhtä sellaista.

San Jose over & out.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Joo kiitokset Miksalle hyvistä peleistä, tiukkoja vääntöjä oli kaikki matsit! Detroit lähtee keskittymään seuraavaan koitokseen.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Mites manolo vilbertto?
pääsisin linjoille viim. tunnin päästä n. klo 17.30.

tule peleille silloin?
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

En viiti ihan kylmiltään täytyy ottaa pari versusta alle, että pysyy jotenkin mukana. :D Taitaa kumminkin mennä huomisen puolelle. Sopiiko silloin?
 
Ylös Bottom