Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

En viiti ihan kylmiltään täytyy ottaa pari versusta alle, että pysyy jotenkin mukana. :D Taitaa kumminkin mennä huomisen puolelle. Sopiiko silloin?

pussy.. nyt olis liigat valmiina ja kaveripyyntökin odottelee. otetaan edes pari nyt, koska varmaks ei pysty sanomaan että huomenna kerkeis sarjan pelaamaan :)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Hoi Sammug ! Mihis aikaan pystyisit pelaamaan noi poffit... ?? Mä en nimittäin pysty pelaamaan 21:30-23:30 aikavälillä noita liigapelejä.. Sillä EHL play-offit painaa päälle :) Ja ne menee kuitenkin etusijalle.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Noniin saatinha se pelattua- Sluiba vei puhtaasti 3-0.
Samalla tässä ilmotan, jotta jään ensi kaudelta pois. Oli jo ennen kauden alkua juttua Miksan kanssa, että ei ehkä ehdi tällekään kaudelle, mutta saatiinhan se kuitenkin pakettiin. Jos myöhemmille kausille sitten, jos vaan vapaita paikkoja sillon on.

Kiittoos ja kumarrus!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Noniin saatinha se pelattua- Sluiba vei puhtaasti 3-0.
Samalla tässä ilmotan, jotta jään ensi kaudelta pois. Oli jo ennen kauden alkua juttua Miksan kanssa, että ei ehkä ehdi tällekään kaudelle, mutta saatiinhan se kuitenkin pakettiin. Jos myöhemmille kausille sitten, jos vaan vapaita paikkoja sillon on.

Kiittoos ja kumarrus!

Onnea sluiballe jatkoon :). Välierissä vastaan luistelee sitten Bahrain ja PE klo 24 mennessä tahkottava välierät.

Sammugille isot kiitokset mukanaolosta liigassa :). Toki oot aina tervetullut mun liigoihin myös tulevaisuudessa, tosin varmaan menee sit NHL 13 puolelle :D.

Otan yhteyksiä varapelaajiin ja ilmoitan sammugin korvaajan kaudelle 5 heti kun se on tiedossa.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

HUOMIO KAIKKI!!!

Koska sammug ei jatkakkaan liigassa ensi kaudella, niin myös aiemmit ilmoitetut lohkojaot menevät uusiksi (koska rankinglistan sijoitukset muuttuvat).

--> Uudet näyttävät tältä:


Konf. 1. (12 pelaajaa)

p1 azllu
p2 Miksa81
p3 Yakolev
p4 Julberooo
p5 moiski
p6 bahrain
p7 PetteriFIN
p8 Spacemonkey-77_
p9 baritoni
p10 Lucciukki
p11 b3lowski
p12 varapelaaja (selviää lähiaikoina)





Konf. 2. (12 pelaajaa)

p1 Pair4You
p2 sluibailija
p3 wekinho
p4 jamsku
p5 Hylje
p6 Vilbertto
p7 aawee
p8 Marley
p9 Kirwaa
p10 MatrimC_
p11 Mifoni
p12 juuti_

Varapelaajalistan jokaiselle kaverille laitettu yv:ä ja se joka nopeimmin mulle siihen vastaa saa tuon sammugin paikan 5.kaudelle (uusi pelaaja sijoitetaan konf. 1).

Palaan asiaan hetimmiten kun asia selvillä.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Noniin saatinha se pelattua- Sluiba vei puhtaasti 3-0.
Samalla tässä ilmotan, jotta jään ensi kaudelta pois. Oli jo ennen kauden alkua juttua Miksan kanssa, että ei ehkä ehdi tällekään kaudelle, mutta saatiinhan se kuitenkin pakettiin. Jos myöhemmille kausille sitten, jos vaan vapaita paikkoja sillon on.

Kiittoos ja kumarrus!

Noniin Phillynkin pleijarit saatiin vihdoin käyntiin, ja ihan hyvinhän ne alkoi , sillä Sammugin Tampa kaatui suoraan kolmessa ottelussa ( 0-4, 4-3 JA , 2-6 ) .

Kiitokset Sammugille hyvistä väännöistä! :) Ja onnea jatkoon , mitä ikinä lähdetkään tekemään ! ;)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Sluiba millonkas sopis pelailla pelit ? Mulle kävisi vaikka tänään päivästä tai sit illasta.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

HUOMIO KAIKKI!!!

Koska sammug ei jatkakkaan liigassa ensi kaudella, niin myös aiemmit ilmoitetut lohkojaot menevät uusiksi (koska rankinglistan sijoitukset muuttuvat).

--> Uudet näyttävät tältä:


Konf. 1. (12 pelaajaa)

p1 azllu
p2 Miksa81
p3 Yakolev
p4 Julberooo
p5 moiski
p6 bahrain
p7 PetteriFIN
p8 Spacemonkey-77_
p9 baritoni
p10 Lucciukki
p11 b3lowski
p12 Kissaku


Konf. 2. (12 pelaajaa)

p1 Pair4You
p2 sluibailija
p3 wekinho
p4 jamsku
p5 Hylje
p6 Vilbertto
p7 aawee
p8 Marley
p9 Kirwaa
p10 MatrimC_
p11 Mifoni
p12 juuti_

Varapelaajalistan jokaiselle kaverille laitettu yv:ä ja se joka nopeimmin mulle siihen vastaa saa tuon sammugin paikan 5.kaudelle (uusi pelaaja sijoitetaan konf. 1).

Palaan asiaan hetimmiten kun asia selvillä.

Varapelaajista mukaan nousee psn: Kissaku (sama nimim. myös kfinissa) :). Tervetuloa liigakartalle ;)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

2 konfrenssissa tulee taas olemaan allekirjoittaneella kylmää kyytiä :D...
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

2 konfrenssissa tulee taas olemaan allekirjoittaneella kylmää kyytiä :D...

Joo kova on lohko, mutta kyllä nuo molemmat konffit on kovatasoisia --> hirveetä vääntöä tarvitaan edes poffeihin selviytymiseen kun nimilistoja kattoo :eek:. Ja pelataanhan kuitenkin kaikkia vastaan matseja (=mahkut ryöstää pinnoja toisestakin konffista) että eiköhän poffeihin mene ne parhaat pelurit konffista riippumatta :).
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Sluiba millonkas sopis pelailla pelit ? Mulle kävisi vaikka tänään päivästä tai sit illasta.

Tänään passaa oikein hyvin ! :) saavun tässä ihan justiinsa pleikkarille, ja eiköhän siinä tule sitten istuttua useampi tunti.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Hei kaikki!

Onni potkaisi ja pääsin varasijalta mukaan tulevaan 5. kauteen, joten tässä pienimuotoinen esittely millainen kaveri kyseessä.

Olen 23v Porvoolainen mies jonka harrastuksiin kuuluu Kendo, Go, Riichi-Mahjong sekä luonnollisesti NHL-12 ankara hakkaaminen. Kilpailuviettiä löytyy huima annos, mutta häviöistä en rupea itkemään vaan otan opiksi ja yritän välttää samoja virheitä seuraavalla kerralla. NHL:ää tullut pelattua kavereiden kanssa viimeiset 3 vuotta muutamana iltana viikossa vähintään. Pokaalitaistoja olemme pelanneet ahkerasti kaveripiirissäni ja minulla melko hyvät voittoprosentit nykyään (suurinpiirtein 18 peliä 20:stä) jos oikein hyvä draivi päällä. Porukasta suurin osa pelannut taaperosta asti kyseistä pelisarjaa. Itse omistanut konsolin ja pelin vasta muutaman kuukauden mutta online -otteluita tullut jo tahkottua huolella sekä tällä hetkellä Nopeatempoisen NHL-12 Verkkoliigan puolivälierissä. Toivottavasti pääsen kokemaan hyviä otteluita sekä oppimaan lisää kovilta änäripelaajilta, aion laittaa täyden vaihteen päälle näihin peleihin! :)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Uusi joukkue Scoutattu ja se selviää kun drafti alkaa!! Vaadin Uuden kauden alotusta... alkaa vituttaa tää toimettomana olo vapaapäivillä! Prkl..!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Uusi joukkue Scoutattu ja se selviää kun drafti alkaa!! Vaadin Uuden kauden alotusta... alkaa vituttaa tää toimettomana olo vapaapäivillä! Prkl..!

Pelsun mies odottelee ny vaan kiltisti maanantaihin, "kesäloman” pitääkin tuntua vähän pitkältä ;)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Muistutus!

Konffivälierien deadline tänään (PE) klo 24! Jos peliajat ei natsaa niin viestiä ketjuun heti.

Tilanne 4.kauden konferenssivälierissä:

länsi:

wekinho - Miksa 3-1 --> wekinho jatkoon.

azllu - vilbertto 0-0

itä:

bahran - sluibailija 0-0

baritoni - jamsku 0-0


Jään odottelemaan raportteja & tuloksia ;). Itse vaihtelevasti pääsen vkonlopun aikana foorumille, mutta välierien voittajat nyt luonnollisesti konffifinaaleihin jotka saa pelata heti kun vastus selvillä (viimeistään KE 18.4 mennessä).
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Muistutus!

Konffivälierien deadline tänään (PE) klo 24! Jos peliajat ei natsaa niin viestiä ketjuun heti.

Tilanne 4.kauden konferenssivälierissä:

länsi:

wekinho - Miksa 3-1 --> wekinho jatkoon.

azllu - vilbertto 0-0

itä:

bahran - sluibailija 0-0

baritoni - jamsku 0-0


Jään odottelemaan raportteja & tuloksia ;). Itse vaihtelevasti pääsen vkonlopun aikana foorumille, mutta välierien voittajat nyt luonnollisesti konffifinaaleihin jotka saa pelata heti kun vastus selvillä (viimeistään KE 18.4 mennessä).

Jamskun kanssa sovittu eilen pelitreffit tälle illalle. Pelicansin miehet taistelee paikasta parrasvaloissa.

ps. Tervetuloa vaan Jypille tänne Lahteen (jäämään jyrän alle)! Katsomossa ollaan seuraamassa tuota selkäsaunaa maanantaina.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Jamskun kanssa sovittu eilen pelitreffit tälle illalle. Pelicansin miehet taistelee paikasta parrasvaloissa.

ps. Tervetuloa vaan Jypille tänne Lahteen (jäämään jyrän alle)! Katsomossa ollaan seuraamassa tuota selkäsaunaa maanantaina.

Hyvä homma, mielenkiinnolla odotan tuloksia peleistä :).

Ei tarvi lähtee edes katsomaan Lahteen kun pelikaani kyykkää kuitenkin jo kotonaan, Kuusela imuroi joka kudin kuitenkin :p, joo no ei vaan tiistaina lähden itsekin hallille jykylän päässä :). Tiukka sarjahan siitä tulee mutta kyllä se vuoden 2009 mestaruus saa jatkoa tänä vuonna JYP:n toimesta, sorry :cool:
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Muistutus!

Konffivälierien deadline tänään (PE) klo 24! Jos peliajat ei natsaa niin viestiä ketjuun heti.

Tilanne 4.kauden konferenssivälierissä:

länsi:

wekinho - Miksa 3-1 --> wekinho jatkoon.

azllu - vilbertto 0-0

itä:

bahran - sluibailija 0-0

baritoni - jamsku 0-0


Jään odottelemaan raportteja & tuloksia ;). Itse vaihtelevasti pääsen vkonlopun aikana foorumille, mutta välierien voittajat nyt luonnollisesti konffifinaaleihin jotka saa pelata heti kun vastus selvillä (viimeistään KE 18.4 mennessä).

Viliberrttoo pääsetkö tänään linjoille?
 
Ylös Bottom