Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Edmonton aloittaa turpajuhlat tänään, tulkaa hakemaan puoli-ilmaisia pisteitä. :D

Anaheim otti sitten 3 selkäsaunaa putkeen. Kaks tuli miksalta tiukkojen vääntöjen jälkeen ja sluibalta tuli sitten kunnolla turpaan. Nyt täytyy vaan koota rivit ja illalla kalpan matsin jälkeen uudella sykkeellä matseihin

TIEDOTUS!

juhna96 poistettu liigasta. Osmose voit poistaa idästä kun ehdit. Syynä:

1) se että kolmoskaudella esiintynyt perseily (olikohan wekinhoa vastaan?) jatkui meidän välisessä matsissa, kun johdin 6-1 kolmannen erän alussa. Veskaa vedettiin pois, takas jne. Kaverin selitys oli se, että kuulemma kivempaa hävitä 8-3 kuin 8-1 :confused:. Mun logiikkaan ei mahdu että veska vedetään maalista koko erän ajan (mukaan lukien av:lla), no ottelu päättyi 8-1 mutta helposti 5 maalia olisin voinut tehdä jos olisin halunnut. Periaatteesta en halunnut.

2) Ottelun jälkeen kaveri ilmoitti, ettei ole motivaatiota jatkaa, poistin yhteisestä konffista kokonaan --> Näin ollen idässä vapautuu paikka uudelle liigapelurille, ja juhnaa vastaan pelatut ottelut on mitätöity. Täytyy alkaa kyselemään varapelaajilta halukkuutta liigajäille...

että tällästä :(

e. Aikamankille, SmKetulle ja KeXa:lle laitettu yv:tä. Katsotaan kuka on nopein ja saa juhnan paikan vai haetaanko tilalle joku muu pelaaja.

Pätkäs kolmannessa erässä juhnan kans yhteen alotukseen että se meni koko ajan takas siihen alotukseen. Pistettiin yhteinen lopetus 17.30 jälellä 5-1 kuonoon tulossa. Ajattelin että pelataan peli heti pois alta mutta jostain ***** syystä kaveri lähtee pelaamaan Miksaa vastaan toista peliä??? Ei mullakaa oo loputtamasti aikaa! Sitte ite matsiin..

Miten huono tuuri voi olla että yhdessä matsissa loukkaantui tuohon aikaan mennessä jo kolme pelaajaani ja sitten vielä oma maali? Ihan kun tässä ei muuten jo menis tarpeeksi huonosti niin hannu ***** hanhi tulee vielä potkimaan monolla päähän :D + sitten Pavelec imi muutaman turhan vedon sisään.

Sitte uusintojen katselemiseen.. Ei mulla ole ennen hirveenä haitannu jos joku on sattunu kahtomaan maalin tai kaks korkeintaan (itse katson yleensä monttu auki jotain käsittämättömiä lörppy maaleja jotka meni omiin), mutta minun mielestä tuo on jo suunnilleen puhasta vittuilua että joka ikisen maalin uusinnat pitää kahtoa viimeiseen tippaan saakka. Tämä vaan alko pistämään jo silmään ku kukaan muu aikaisemmin Miksan liigan aikana ei ole näin tehnyt. Suurin osa peleistä menee niin että kumpikaan ei katso yhtäkään uusintaa. Ne voi katsoa halutessa pelin jälkeen.

Pahoittelen ja ymmärrän kyllä että tämä näyttää jo kauhealta itku viestiltä mutta kun sapettaa joku asia niin sapettaa.

Vielä viimeiseksi että en ole peleillä ehkä hetkeen kun hoksasin (vihdoinki) tuossa kun loukkaantumisraportti tuli, niin en näe edes koko ruutua pelistä :D Pikaisesti tästä pääteltynä, pelit voisi onnistua pikkusen paremmin jos näkisi edes koko ruudun. Viime kauden lopusta asti scartilla pelaillut mutta pakko koittaa saada nyt tuo hdmi pelittään että saisi loppukaudeksi hieman laadukkaampia pelejä aikaiseksi!

14 matsia 7 pinnaa wohoo!

E. Damn Miksa veit multa 2 pistettä :D Ja uusinta vittuilut menee minun mielestä samaan kastiin..

Viimeksi muokannut moderaattori:

tsekkaa Yakolev ylempi viesti, juhna poistettu liigasta :(...

JA JOS JOLLAIN ON LUOTETTAVA PELIKAVERI JOLLA ON AIKAA PELATA JA TAITOAKIN SAISI OLLA NIIN MULLE PRIVALLA VOI EHDOTTAA :)! Minkään tuuliviirien kanssa ei jaksa enää vääntää...

tsekkaa Yakolev ylempi viesti, juhna poistettu liigasta :(...

JA JOS JOLLAIN ON LUOTETTAVA PELIKAVERI JOLLA ON AIKAA PELATA JA TAITOAKIN SAISI OLLA NIIN MULLE PRIVALLA VOI EHDOTTAA :)! Minkään tuuliviirien kanssa ei jaksa enää vääntää...

Ainakin ff2 liigan aikaan mukana ollut Lucciukki saattas olla kiinnostunut hyppää taas mukaan.

e. noh ei tullu privana :)

Ainakin ff2 liigan aikaan mukana ollut Lucciukki saattas olla kiinnostunut hyppää taas mukaan.

e. noh ei tullu privana :)

Joo lucci vois olla hyvä vaihtoehto, tosin taitaa fifaliigat pitää kiireisenä... Laitahan kaverille terkkuja että jos pelit kiinnostaa niin yhteyttä tännepäin :)

Nonii... nyt se romahdus sitten tuli. Eipä oo ikinä menny peli niin päin **lvettiä kuin meni Vilberttoa vastaan. Siis koko pelihistorian aikana. :D Propsit kuitenkin Vilbertolle...

e: ja lähes yhtä huonoa tekemistä petteriäo vastaan... en taida ennen myöhäisiltaa koskea peliin ollenkaan. mihin se toissapäiväinen hyvä fiilis katosi? tais olla joku suonenveto...

e2: voi turhautuminen ja tuska... :D hektisen työpäivän jälkeen ei kai pitäis pelailla ollenkaan...

e3: irtoshan sieltä lopulta taas pisteitäkin, vähän valoa risukasaan :)

Jos sä laitat haasteen nii odotteleppa edes hetken aikaa et kerkee liittyä siihen peliin :D

Olitko toronto? Mulla tuli kokoajan "vastustaja on poistunut pelistä", kun haastoin sut. Kolmannen kerran ajattelin, että koitit viestittää jotain että et halua pelata ja haastoin wekinhon. :D

Olin juu, mulle taas joka kerta tuli se "tämä peli on päättynyt" tjsp vaikkakin vastasin ainakin kahteen vikaan haasteeseen melkein heti.

Hellou! Eli liityn mukaan liigoihin ja joukkueena Ottawa super-senators. Osalle olenkin vanha tuttu ja onkin mukava päästä taas vääntämään sarjamuodossa hokia. Psn: Lucciukki (saa lisätä kaveriks). Pelit aloittelen huomenissa klo. 16 jälkeen.

Ottelu keskeytyi aaweeFIN- osmose_76 välillä. (Minnesota - Boston)

Missä konfissa ottelu pelattiin? (itä, länsi, yhteinen)

Yhteisessä konffissa

Missä tilanteessa ja missä ajassa ottelu keskeytyi?

1. erässä, 0-0, 3minuuttia jäljellä erää.

Miten EA merkkasi ottelun sarjataulukkoon ja kummalle?

EA merkkasi osmose_76:selle 3-0 voiton

Miten päättyi ottelu hupipelinä pelatun uusinnan jälkeen?

Ottelu päättyi aaweeFIN (Minnesota) 3-1 voittoon

aaween kanssa keskeytyi matsi 0-0, merkkasi bostonille 3-0, oikea tulos 3-1 minnesotalle/aaweelle... Alkaa bruinssin alkulento loppua, ei järjen häivää taas omassa pelissä!!

Hellou! Eli liityn mukaan liigoihin ja joukkueena Ottawa super-senators. Osalle olenkin vanha tuttu ja onkin mukava päästä taas vääntämään sarjamuodossa hokia. Psn: Lucciukki (saa lisätä kaveriks). Pelit aloittelen huomenissa klo. 16 jälkeen.

Joo tosiaan NHL11:ssa tuli pelattua Lucciukin kanssa monta kautta ff2-liigaa, ja tämä kaveri on todellakin sopiva tämän liigan pelaajaksi. Tästä TJ antaa takuun :D. Mukava saada osaava ja luotettava vanha seppä takas liigavääntöihin, tervetuloa!

aaween kanssa keskeytyi matsi 0-0, merkkasi bostonille 3-0, oikea tulos 3-1 minnesotalle/aaweelle... Alkaa bruinssin alkulento loppua, ei järjen häivää taas omassa pelissä!!

Tämä merkattu!

e.Boston - San Jose: Mulla ja osmosella katkes ottelu tokassa erässä tilanteessa 3-1 mulle. EA merkkasi 3-0 osmoselle. Hupipelin tulos 7-3 Joselle.

Tilttas MatrimC_:n kanssa läntisessä konffissa 3. erässä tilanteessa 2-2, aikaa jäi 10.45. EA merkkas Matrimille voiton 3-0. Pelattiin hupipelinä ne 10.45 pois ja oikee tulos 4-2 Detroit.

Ylös Bottom