Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)
Pätkäs kolmannessa erässä juhnan kans yhteen alotukseen että se meni koko ajan takas siihen alotukseen. Pistettiin yhteinen lopetus 17.30 jälellä 5-1 kuonoon tulossa. Ajattelin että pelataan peli heti pois alta mutta jostain ***** syystä kaveri lähtee pelaamaan Miksaa vastaan toista peliä??? Ei mullakaa oo loputtamasti aikaa! Sitte ite matsiin..
Miten huono tuuri voi olla että yhdessä matsissa loukkaantui tuohon aikaan mennessä jo kolme pelaajaani ja sitten vielä oma maali? Ihan kun tässä ei muuten jo menis tarpeeksi huonosti niin hannu ***** hanhi tulee vielä potkimaan monolla päähän

+ sitten Pavelec imi muutaman turhan vedon sisään.
Sitte uusintojen katselemiseen.. Ei mulla ole ennen hirveenä haitannu jos joku on sattunu kahtomaan maalin tai kaks korkeintaan (itse katson yleensä monttu auki jotain käsittämättömiä lörppy maaleja jotka meni omiin), mutta minun mielestä tuo on jo suunnilleen puhasta vittuilua että joka ikisen maalin uusinnat pitää kahtoa viimeiseen tippaan saakka. Tämä vaan alko pistämään jo silmään ku kukaan muu aikaisemmin Miksan liigan aikana ei ole näin tehnyt. Suurin osa peleistä menee niin että kumpikaan ei katso yhtäkään uusintaa. Ne voi katsoa halutessa pelin jälkeen.
Pahoittelen ja ymmärrän kyllä että tämä näyttää jo kauhealta itku viestiltä mutta kun sapettaa joku asia niin sapettaa.
Vielä viimeiseksi että en ole peleillä ehkä hetkeen kun hoksasin (vihdoinki) tuossa kun loukkaantumisraportti tuli, niin en näe edes koko ruutua pelistä

Pikaisesti tästä pääteltynä, pelit voisi onnistua pikkusen paremmin jos näkisi edes koko ruudun. Viime kauden lopusta asti scartilla pelaillut mutta pakko koittaa saada nyt tuo hdmi pelittään että saisi loppukaudeksi hieman laadukkaampia pelejä aikaiseksi!
14 matsia 7 pinnaa wohoo!
E. Damn Miksa veit multa 2 pistettä

Ja uusinta vittuilut menee minun mielestä samaan kastiin..