Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miksalle tiedoksi... allekirjoittanut ei saa pelejä pelattua koska herrat Jeppe,Petteri tai juuti eivät ole yrittäneet sopia aikoja täällä. Huomenna lähden viikoksi Kyproksen lämpimään ja palaan ensi maanantain sieltä! Eli tee minkä katsot parhaaksi. Pleijareihin ei allekirjoittaneella ole mitään asiaa. Palataan NHL 13:sta parissa ensi syksynä!
Miksalle tiedoksi... allekirjoittanut ei saa pelejä pelattua koska herrat Jeppe,Petteri tai juuti eivät ole yrittäneet sopia aikoja täällä. Huomenna lähden viikoksi Kyproksen lämpimään ja palaan ensi maanantain sieltä! Eli tee minkä katsot parhaaksi. Pleijareihin ei allekirjoittaneella ole mitään asiaa. Palataan NHL 13:sta parissa ensi syksynä!
Pair4You (2x) jonka osalta olen luovuttanut saada pelit pelattua. Viikonlopun (pe-su) joka päivä pommittanut monia kertoja, että sopiiko mutta ei koskaan kuulemma kerkeä. Kaverihan on 24/7 paikalla. Mikä siellä nyt vie niin paljon aikaa ettei kerkeä kahta verkkoliigan peliä pelata poijes? Varsinkin kun itsellä on tiukempi tilanne näiden pelien pelaamisen suhteen.
Et ole tosissasi? Sulta tullut ehkä 1 kutsu ja silloin oli peli kesken, jonka jälkeen heti haastoin. Perjantai-illasta kyllä tännekkin ilmoittelin, että tulee kavereita pelailemaan.
Taitanut liikaa änäri sauhuta.
Nojoo, mutta mulla on muutakin tekemistä kun alkaa tämmöisestä tappelemaan.
Kerkeiskö vielä tänään?
e. Vielä olis matsit baritonia, aawee:ta ja jamskua vastaan jäljellä. Koskas pääsisitte peleille? Itsellä vähän turhankin kiireistä opinnäytetyön ja duunien kanssa, mutta eiköhän me jostain joku sopiva rako löydetä?
Tuskin kerkeän ku bussi lähtee jo klo 2 yöllä! Röhnikselle tiedoksi että B-luokan reissu ku parempi puolisko lähtee mukaa
Joo eli jäljellä olis: juuti (1x), wekinho (1x), Marley_FIN (2x), baritoni (1x), jeppepoi (2x)
+ Pair4You (2x) jonka osalta olen luovuttanut saada pelit pelattua. Viikonlopun (pe-su) joka päivä pommittanut monia kertoja, että sopiiko mutta ei koskaan kuulemma kerkeä. Kaverihan on 24/7 paikalla. Mikä siellä nyt vie niin paljon aikaa ettei kerkeä kahta verkkoliigan peliä pelata poijes? Varsinkin kun itsellä on tiukempi tilanne näiden pelien pelaamisen suhteen.
Joo, mutta mites muut? Wekinhon kanssa saatu aina hyvin sovittua eli en pidä siinä niin kiirettä. Marley myös haasteli tuossa eilen, mutta oli tällöin kavereita pelailemassa enkä ollut itse pleikalla. Baritoninkin kanssa uskoisin myös saavan pelin järkättyä. Lähinnä siis juuti, jeppe ja marley voisi ilmotella, koska sopisi ottelu/ottelut.
Huomenna alkaa siis koeviikko eli ei näy kovin aktiivisesti, jonka takia olisi hyvä lyödä lukkoon tarkempia kellonaikoja milloin ehkä kerkeäisin muutaman pelin pelaamaan.
Korjataan minä olen pommittanut herraa perjantain ja lauantain. Valitettavasti tänään pelataan Helsingissä jotain höntsäkisoja, niin ei ole ollut aikaa pelata.
Vilbertto se ei meidän pelin pelaamista auta, että spämmäät 20 pelikutsua.
Et ole tosissasi? Sulta tullut ehkä 1 kutsu ja silloin oli peli kesken, jonka jälkeen heti haastoin. Perjantai-illasta kyllä tännekkin ilmoittelin, että tulee kavereita pelailemaan.
Taitanut liikaa änäri sauhuta.
Nojoo, mutta mulla on muutakin tekemistä kun alkaa tämmöisestä tappelemaan.
Mutta laittakaa, vaikka yv:tä marley, juuti, jeppe ja voi myös baritonikin ja wekinhokin. Sovitaan siellä aikataulut ettei tätä täytetä kaikella mahdollisella kuralla. =)
Perjantaina sekä lauantaina kyselin ihan viesteillä, että pelataanko matsit pois.
Jos et täällä jaksa tapella niin voit jättää nuo henkilökohtaiset provotkin pois.