Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 5)

Moiskin kans jaettiin pisteet tasan 3-3. Ensimmäisen vei rankkareilla Moiski 3-2 ja toinen tuli minulle lukemin 2-1 rankkareilla myös.

Enää olisi Niko kerran ja b3lowski kahdesti. Saisivat alkaa nostamaan jo päätään pesästään ku heillä on nyt enemmän pelejäkin jäljellä.

Näissä kahdessa matsissa kädet hikos ihan kunnolla. Oli tunnelataus ihan kohdallaan. Huikeet väännöt

Jeppepoi koska pelataan matsit pois? Tietääkseni mun viimiset matsit, mutta en pääse nyt pleikallekkaan varmistamaan asiaa.

Täytyy nyt kyllä avautua sen verran, että IHMETTELEN SUURESTI miksi nämä muutamat pelaajat eivät hoida ruutujaan kunnialla loppuun asti :confused:. Sen ymmärrän paremmin kuin hyvin ettei joka päivä pääse peleille, mutta kun ei kirjoitella viikkokausiin ketjuun mitään, ei lähetetä pelikutsuja yv:llä eikä vastata pelikutsuihin myöskään plegen puolella niin on tää ny ihme säätämistä :mad:, sattumaanko meinasitte luottaa näin 5 päivää ennen deadlinea? Jokainen tähän liigaan liittynyt tiesi tasan tarkkaan, mihin lähti mukaan... Mutta silti sitten kadotaan kokonaan ruudusta kun olisi tarve hoitaa matsit alta pois :(.

Jos ei hoida pelejään ja/tai ei hallitse edes sitä alkeellista kommunikaation tasoa, jota tässä liigassa vaaditaan niin voi olla aika hiljasta päästä mukaan tuleville kausille!

Edellisen sivun viimeiseen viestiin päivitin Idän sarjataulukkoa.

Heissan täältäkin, 4 matsia uupuu (2x Jamsku, Pair ja ?joku?). Pahoittelut Pairille, etten oo täällä vastaillu. Menny ihan tuubassa viimepäivät töissä. Tässä seuraavien päivien aikoja, jos joku kävis kyseisille jampoille:

Ke klo 22-> (ehkä aikasemminkin)
To klo 18-> (ehkä aikasemminkin)
Pe klo 14->
La ja Su hyvin aikaa

Ilmottelen vaikka tänne heti kun tänään ja huomenna pääsen pleikan ääreen. Tiukka taisto näyttää olevan kotiedusta meijän konffissa! Oma tavoite 2. sija :cool:

No nii Marley ja b3lowski koskas hoidetaan matsit alta pois????
Oletko paikalla tänään illalla? 22:30 olen pleikkarin ääressä! Perjantainakin pystyn pelaamaan näillä näkymin, la aamupäivällä myös.
Wekinho, sopisko sulle tällaiset ajankohdat?

Ois hyvä jos sais molemmat matsit tänään pelattua pois ni ei tarvi vknloppuna enää miettiä.

Oletko paikalla tänään illalla? 22:30 olen pleikkarin ääressä! Perjantainakin pystyn pelaamaan näillä näkymin, la aamupäivällä myös.
Wekinho, sopisko sulle tällaiset ajankohdat?

Ois hyvä jos sais molemmat matsit tänään pelattua pois ni ei tarvi vknloppuna enää miettiä.

Olen pleikalla klo 22.30 niin saadaan heti sitten hoidettua meidän matsi pois

Tänää loput matsit pois taas vaikka 20--> pairi ja numerosarjaniko oli ainakii pelaamatta.

Toki nytkin voin pelailla.

Chicago nyt linjoilla tovin, jos Wekinho tai Moiski pääsis...

Jeppeltä kaipaisin tietoa, koska pelataan 2 peliä pois alta (mun viimeiset). Ei ole pleikankaan viesteihin vastannut tai tänne mitään kirjoittanut.

Ei mikään älyttömän kiire vielä, mutta voitaisiin lyödä lukkoon aikataulu silti.

Päivitys

Epävirallinen sarjataulukko (ITÄ)

(myös keskeytyneet huomioitu, poislukien TBL-WSH hupi pelaamatta, merkattu WSH 3-0!)

*********O V H JAH ***TM PM**ME **P
Bahrain**
31 25 3 3 ***114 57 +57****53
Miksa81**
31 24 5 2 ***132 68 +64****50
azllu****
31 22 7 2 ***141 85 +56****46
b3lowski*
26 17 8 1 ****90 61 +29****35 (1 kesk.)
Kissaku**
31 14 15 2 ***79 100 -21***30
Moiski***
31 12 15 4 ***95 106 -11****28 (1 kesk.)
Julbero**
31 13 16 2 ***92 125 -33***28
Yakolev**
28 12 15 1 ***70 84 -14****25
-----------------------------------------------------------------
PetteriFIN
31 6 24 1 ****65 173 -108***13
niko*****
30 3 23 4 ***50 118 -68****10
Space***
31 3 27 1 ***28 114 -86*****7

Jäljellä olevia otteluita idän pelaajilla seuraavat:

Yakolev - Niko
Yakolev - b3lowski
b3lowski - Yakolev
b3lowski - ??
b3lowski - ??
b3lowski - ??

+ Moiski - B3lowski keskeytynyt ottelu

B3lowskia ei kuulu ei näy foorumilla, mutta pelejä kertyy kuitenkin hyvää tahtia... Enää 6 matsia (+ tuo keskeytyny matsi) jäljellä idän puolella ja homma paketissa :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ovat näköjään olleet pelailemassa, mutta voisivat ehkä sanoa jotain tännekkin tjsp? En minä ala pleikkarilla kyttäämään 24/7 että millon herrat nyt sattuu pelailemaankaan..

Itse huomenna 15.00-17.00 aikoihin ainakin peli valmiudessa, myöhemmin samana päivänä ehkä kans mutta en ala menojani järjestämään sen takia että OLISIKOHAN joku linjoilla sillon ja sillon. Perjantaina noin 15.00-18.00 peli valmiudessa mutta vkl en osaa luvata vielä mitään.

Toivottavasti saajaan huomenna/perjantaina pelattua.

Infoa tänne kiitos!

Sain tuossa läntisen konferenssin sarjataulukon valmiiksi, mutta sitten lähetysvaiheessa herjaa sisäänkirjautumisesta ja viesti häviää. **tuttaa, ei ole ihan pieni homma. Pitäisi vissiin seivata fallout-malliin;).

No sen verran väliaikatietoa, että sijat 1.(juuti) 5.(Sluibailija) ja 6.(Mifoni) ovat selvät, jos ei porukkaa enempää poistu/poisteta. Sijoista 2-4 on todella kova vääntö Pairin, Wekinhon ja Vilbertton kesken. Jeppepoilla on vielä seitinohuet mahdollisuudet pleijareihin, mutta käytännössä Matrim ja jamsku ratkaisevat sijat 7-8.

Ovat näköjään olleet pelailemassa, mutta voisivat ehkä sanoa jotain tännekkin tjsp? En minä ala pleikkarilla kyttäämään 24/7 että millon herrat nyt sattuu pelailemaankaan..

Itse huomenna 15.00-17.00 aikoihin ainakin peli valmiudessa, myöhemmin samana päivänä ehkä kans mutta en ala menojani järjestämään sen takia että OLISIKOHAN joku linjoilla sillon ja sillon. Perjantaina noin 15.00-18.00 peli valmiudessa mutta vkl en osaa luvata vielä mitään.

Toivottavasti saajaan huomenna/perjantaina pelattua.

Infoa tänne kiitos!

Tästä aiheesta juuri nikon kanssa yv:tä vaihdeltiin tänään ja odotellaan että alkaako sopimaan aikaa... nikolla enää yks matsi, että laita vaikka täällä yv:tä kaverille ja ilmoita jos ei mitään ala kuulumaan... B3loa olen pyydellyt plegeviestillä myös foorumille mutta eipä herraa näy ei kuulu, miksiköhän :confused:. Pelejä kuitenkin pelaa...

Sain tuossa läntisen konferenssin sarjataulukon valmiiksi, mutta sitten lähetysvaiheessa herjaa sisäänkirjautumisesta ja viesti häviää. **tuttaa, ei ole ihan pieni homma. Pitäisi vissiin seivata fallout-malliin;).

No sen verran väliaikatietoa, että sijat 1.(juuti) 5.(Sluibailija) ja 6.(Mifoni) ovat selvät, jos ei porukkaa enempää poistu/poisteta. Sijoista 2-4 on todella kova vääntö Pairin, Wekinhon ja Vilbertton kesken. Jeppepoilla on vielä seitinohuet mahdollisuudet pleijareihin, mutta käytännössä Matrim ja jamsku ratkaisevat sijat 7-8.

Joo ei tosiaan ole mitään pienitöistä hommaa, I know :D. Jeppepoi on kadonnut totaalisesti tutkalta, yv:tä laitettu myös siihen suuntaan...

Heissan täältäkin, 4 matsia uupuu (2x Jamsku, Pair ja ?joku?). Pahoittelut Pairille, etten oo täällä vastaillu. Menny ihan tuubassa viimepäivät töissä. Tässä seuraavien päivien aikoja, jos joku kävis kyseisille jampoille:

Ke klo 22-> (ehkä aikasemminkin)
To klo 18-> (ehkä aikasemminkin)
Pe klo 14->
La ja Su hyvin aikaa

Ilmottelen vaikka tänne heti kun tänään ja huomenna pääsen pleikan ääreen. Tiukka taisto näyttää olevan kotiedusta meijän konffissa! Oma tavoite 2. sija :cool:

Taistellaan huomenna siis hyvä. :)

Mites jamsku on linjoilla? Itse lähden perjantaina reissuun ja reissusta takaisin tulen sunnuntaina. Mukava olisi pelit saada pakettiin jo ennen viikonloppua.

Taistellaan huomenna siis hyvä. :)

Mites jamsku on linjoilla? Itse lähden perjantaina reissuun ja reissusta takaisin tulen sunnuntaina. Mukava olisi pelit saada pakettiin jo ennen viikonloppua.

Tuun linjoille 10- 15min päästä.
Torstaina 19-?
perjantaina 16-?
la & su #ei mitään tietoa#

B3lowskia pyytelin tänään pelaamaan sen meidän keskeytyneen matsin. Sano että meidän matsit on pelattu. Sanoin että se on kesken ja haasta hupipelinä. Ei vastannu
mitään vaan häipy pleikalta

Ylös Bottom