Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 5)

B3lowskia pyytelin tänään pelaamaan sen meidän keskeytyneen matsin. Sano että meidän matsit on pelattu. Sanoin että se on kesken ja haasta hupipelinä. Ei vastannu
mitään vaan häipy pleikalta

Ok, vai että sellasta :confused:. No b3lon toiminta ei nyt muutenkaan ole ollut "ihan" mallikelpoisen liigalaisen toimintaa :(... Tuota koetappa vielä laittaa kaverille yv:tä täällä & plegellä (kfinissa ei oo miestä kyllä näkyny) josko on vaan kyse väärinymmäryksestä. Tuokin peli on pelattava kunnialla loppuun ellette yhdessä toisin päätä. Jos ei mitään vastaile tai ei ota yhteyksiä niin katsotaan josko sitä vielä joutuu TJ ikäviin töihin, huoh!

Tän kauden vikat pelit pelattu eilen illalla. Nyt sitten kesälaitumille, nähdään NHL13-liigan (GM Connected?) parissa! Kiitos järjestäjille ja kanssapelureille :)
En edes viitsi arvailla, kuinka monta yhden maalin tappiota mulla oli tällä kaudella...

Tän kauden vikat pelit pelattu eilen illalla. Nyt sitten kesälaitumille, nähdään NHL13-liigan (GM Connected?) parissa! Kiitos järjestäjille ja kanssapelureille :)
En edes viitsi arvailla, kuinka monta yhden maalin tappiota mulla oli tällä kaudella...

Kiitokset vaan itsellesi ja hyvää kesää :)! Joo tosiaan täytyy tsekkailla, että mikä on tuo "liigamalli" tuossa uudessa änärissä kun siitä ei vielä ihan tarkkaa tietoa ole. Ja jos/kun liigaa järjestän, niin olet ehdottomasti tervetullut :)

Tälläisen bongasin, joka saattaa estää verkkopelaamista (ei kylläkään viimeksikään estänyt) joka kannattaa huomioida! Katsoin, että tälle illalle oli treffejä sovittuna...

"PlayStation Network pois käytöstä torstai-iltana

PlayStation Networkissa on tänään huoltokatkos, joka alkaa kello 18.00 ja jatkuu perjantaiaamuun kello 10.00 asti.Tavalliseen tapaan PlayStation Store sekä käyttäjätilien ylläpitopalvelut ja rekisteröinti ovat pois käytöstä. Verkkopelaaminen saattaa onnistua, mikäli verkkoon on kirjauduttu ennen katkoksen alkamista.Trophy-metsästystä voi jatkaa normaalisti, mutta muutokset päivittyvät verkkoon vasta kun palvelu on taas käytössä."

B3lo oli näemmä eilen yrittänyt haastaa vaikken ollu edes onlinessa. Nikolle laitoin eilen illalla täällä yvtä ja tänään kaveri pyynnön ja b3lolle pistin viestiä PSN tänään päivällä.

Olen tässä parisen tuntia vähän väliä päivystänyt ja edelleen olen onlinessa mutta EN OLE TÄLLÄ HETKELLÄ KONEEN ÄÄRESSÄ KUN TVTÄ KÄYTTÄÄ MUUTKIN!

Huutakaa tänne jos olette peli aikeissa, jos nyt ylipäätään tänne eksytte?!

Käyn luultavasti sillon tällön tsekkaan onko siellä kumpainenkaan...

Ei minun kalloon mene jakeluun miksi ei kävisi edes kerran päivässä vilkaseen mitä täällä tapahtuu taikka parin päivän välein, varsinki ku deadlineen on aikaa se 3 päivää...

PS. Äänestäkäähän Rinnettä NHL13 kanteen :D http://covervote.nhl.com/:b=firefox12/#/ballot

Tosiaan yksi ainoa peli jäljellä ja se on jeppepoita vastaan. En ole päivystämässä pleikalla tän viikon aikana yhtään ja odotan henkilön tulevan tänne ilmoittamaan milloin on itse linjalla. Tulen pelaamaan milloin tuo aika sitten onkin.

Tosiaan yksi ainoa peli jäljellä ja se on jeppepoita vastaan. En ole päivystämässä pleikalla tän viikon aikana yhtään ja odotan henkilön tulevan tänne ilmoittamaan milloin on itse linjalla. Tulen pelaamaan milloin tuo aika sitten onkin.
^

Joo mulla sama tilanne paitsi olisi vielä kaksi peliä jäljellä häntä vastaan. Täällä koittanut huudella moneen otteeseen eikä pleikallakkaan ole tullut vastausta, vaikka paikalla olikin yhtenä iltana.

Taitaa jepellä olla vielä muitakin, kuin minua ja Matrimia vs jäljellä? Alkaa näyttämään ettei häntä kiinnosta ja kohta on melkein turhakin pelailla häntä vastaan, kun joka tapauksessa hänelle jää pelejä pelaamatta ja pelatut pelit on silloin yhtä tyhjän kanssa.

Mulle sopii huomenna ja viikonloppuna pelit, kun suurin osa koeviikon kokeista nyt suoritettu huomisen jälkeen.

2. wekinho----- 30 23 7 0 128 63 +65 46
3. Vilbertto----- 29 21 5 3 107 61 +46 45
4. Pair4You----- 28 21 7 0 106 52 +54 42

7. MatrimC---- 30 14 12 4 70 71 -1 32
8. jamsku----- 27 12 14 1 72 96 -24 25

Siinä tähän väliin suppea läntisen konferenssin sarjataulukko, siinä siis top8-sijoitukset jotka voivat vielä muuttua. 7. ja 8. sija näyttävät kyllä aika selvältä. Sijat 2-4 voidaan vielä joutua ratkaisemaan maali-erojen perusteella. Lopullinen taulukko tulee kun pelit on pelattu.

Jamskun kanssa katkes läntisessä 1-1 tilanteessa toisen erän alussa. EA merkkas 3-0 jamskulle, pelattii hupipelinä loput ja lukemat Kingseille 4-2.

Joo kyllä minä taidan kyttäilyn jo lopettaa. En tiedä mitä kommunikointi ongelmia b3lolla on mutta minä en pleikkarilla enää päivystä millon kaveri haluaa pelata. About 19.30-20.30 hän oli onlinessa ainakin, laitoin samantein viestiä että mihin asti oot onlinessa että mulla on yks meno niin passaako sen jälkeen noin 20.30. Ei mitään vastausta, pääsinkin takaisin jo noin 20.15 odotin että hänellä on joutilas tila päällä ja haastoin. Tästä noin viitisen minuuttia ja kaveri oli offlinessa.

HUOM. Eikä hän edes vastannut tuntia aikaisemmin laittamaani viestiin.

Menkööt sitte miten menee mulla alkaa käpy palamaan tän pelleilyn takia. Pelaan jos ilmottavat jotain mutta minä en enää paljoa asian eteen vaivaa näe.

Joo kyllä minä taidan kyttäilyn jo lopettaa. En tiedä mitä kommunikointi ongelmia b3lolla on mutta minä en pleikkarilla enää päivystä millon kaveri haluaa pelata. About 19.30-20.30 hän oli onlinessa ainakin, laitoin samantein viestiä että mihin asti oot onlinessa että mulla on yks meno niin passaako sen jälkeen noin 20.30. Ei mitään vastausta, pääsinkin takaisin jo noin 20.15 odotin että hänellä on joutilas tila päällä ja haastoin. Tästä noin viitisen minuuttia ja kaveri oli offlinessa.

Menkööt sitte miten menee mulla alkaa käpy palamaan tän pelleilyn takia. Pelaan jos ilmottavat jotain mutta minä en enää paljoa asian eteen vaivaa näe.

Joo onhan tuo ihan perseestä suoraan sanottuna. Mulla kävi tuuri kyseisen kaverin kans, spämmäsin sitä pelikutsuilla varmaan 10 kertaa niin sit se tais hermostuu ja tuli peliin :D Sitä ennen viesteihin ei mitään vastauksia.

B3lo oli näemmä eilen yrittänyt haastaa vaikken ollu edes onlinessa. Nikolle laitoin eilen illalla täällä yvtä ja tänään kaveri pyynnön ja b3lolle pistin viestiä PSN tänään päivällä.

Olen tässä parisen tuntia vähän väliä päivystänyt ja edelleen olen onlinessa mutta EN OLE TÄLLÄ HETKELLÄ KONEEN ÄÄRESSÄ KUN TVTÄ KÄYTTÄÄ MUUTKIN!

Huutakaa tänne jos olette peli aikeissa, jos nyt ylipäätään tänne eksytte?!

Käyn luultavasti sillon tällön tsekkaan onko siellä kumpainenkaan...

Ei minun kalloon mene jakeluun miksi ei kävisi edes kerran päivässä vilkaseen mitä täällä tapahtuu taikka parin päivän välein, varsinki ku deadlineen on aikaa se 3 päivää...

PS. Äänestäkäähän Rinnettä NHL13 kanteen :D NHL13 Cover Vote Presented by BlackBerry

Joo tuolla menolla tulee b3lolle potkua persuksille ja lujasti :(. En tiedä mistä rautalangasta tämän liigan säännöt pitäis väännellä, että ne jokainen ymmärtäis :confused:. Tiedoksi, että TJ harkitsee vakavasti kyseisen herran poistamista liigasta kokonaan jo nyt ihan vaan täysin naurettavan perseilevän käytöksen ja erittäin epäaktiivisen foorumilla olon takia. Eipähän ole millään tavalla kyseinen kaveri reagoinut myöskään TJ:n viesteihin...

^

Joo mulla sama tilanne paitsi olisi vielä kaksi peliä jäljellä häntä vastaan. Täällä koittanut huudella moneen otteeseen eikä pleikallakkaan ole tullut vastausta, vaikka paikalla olikin yhtenä iltana.

Taitaa jepellä olla vielä muitakin, kuin minua ja Matrimia vs jäljellä? Alkaa näyttämään ettei häntä kiinnosta ja kohta on melkein turhakin pelailla häntä vastaan, kun joka tapauksessa hänelle jää pelejä pelaamatta ja pelatut pelit on silloin yhtä tyhjän kanssa.

Mulle sopii huomenna ja viikonloppuna pelit, kun suurin osa koeviikon kokeista nyt suoritettu huomisen jälkeen.

Juurikin näin, eli teillä ei ole hätää, en teitä ole potkimassa missään tapauksessa. Jeppepoi tosiaan hävinnyt kuin pieru saharaan ja myös tämän kaverin kohdalla alkaa kärsivällisyys olla tapissa myös TJ:n toimesta :(. Jos ei tässä ala kohta näitä veijareita kuulumaan foorumille niin menee sarjataulukot TAAS uusiksi, mutta saadanpahan runkkari lähelle päätöstä / päätökseen...

2. wekinho----- 30 23 7 0 128 63 +65 46
3. Vilbertto----- 29 21 5 3 107 61 +46 45
4. Pair4You----- 28 21 7 0 106 52 +54 42

8. jamsku----- 27 12 14 1 72 96 -24 25

Siinä tähän väliin suppea läntisen konferenssin sarjataulukko, siinä siis top8-sijoitukset jotka voivat vielä muuttua. 7. ja 8. sija näyttävät kyllä aika selvältä. Sijat 2-4 voidaan vielä joutua ratkaisemaan maali-erojen perusteella. Lopullinen taulukko tulee kun pelit on pelattu.

Tiukalta näyttää Lännessä, huikea runkkarin loppu tulossa ja varmaan vielä huikeammat poffit :cool:

Jamskun kanssa katkes läntisessä 1-1 tilanteessa toisen erän alussa. EA merkkas 3-0 jamskulle, pelattii hupipelinä loput ja lukemat Kingseille 4-2.

Tämä kirjattu!

Joo ymmärrän täysin ja tälläinen perseily ei ole missään vaiheessa ollut tän liigan tarkoitus vaan päin vastoin. Mielellään nyt ton Nikon kanssa jos saisitte pelattua niin muut pelit Idässä onkin sitten vs. B3lowskia kaikki = mahdollisilla potkuilla ratkennee ne matsit...

1. juuti
2. Pair4You----- 31 24 7 0 115 57 +58 48
3. wekinho----- 31 23 8 0 129 65 +64 46
4. Vilbertto----- 29 21 5 3 107 61 +46 45
5. Sluibailija
6. Mifoni
8. jamsku

Päivitystä.

Minäkin pyytelin pelaamaan meidän viimeisen matsin niin herra antoi minulle luovutusvoiton. Ei taida peli haluja olla. Eli Miksalle tiedoksi keskeytynyt matsi tamballe luovutuksella. Ei näin :mad:

TJ tiedottaa!

B3lowski ja Jeppepoi poistettu liigasta pysyvästi epäaktiivisuuden vuoksi!

B3lolla oli koko 2 kautta kestäneen liigailun aikana jatkuvalla syötöllä ongelmia kommunikoinnin suhteen (= sitä ei ollut käytännössä laisinkaan :mad:). Ei kirjoittanut foorumille, ei vastannut privaviesteihin kfinissä eikä plegellä kuin ei myöskään useinkaan pelikutsuihin. Kaikki nämä ovat vastoin liigan sääntöjä. Lisäksi pelaamattomia pelejä oli vielä deadlinen lähestyessä liikaa jäljellä (myös 4. kaudella sama mies odotutti muita ollen viimeinen jolla vielä oli pelejä pelaamatta). Jälkikäteen ajatellen olin kyllä ihan liian pitkämielinen tämän kaverin suhteen, pelitaitoja kyllä on mutta vuorovaikutustaidot vaikuttavat olevan pyöreät 0.

Jeppepoi tuli tälle kaudelle liigaan uutena pelaajana ja pelasi kauden suurimmilta osin hyvin. Valitettavasti kaveri teki huonoimpaan mahdolliseen aikaan katoamistempun ja on kohtuutonta odotuttaa kaikkia muita siksi ettei viitsi käydä foorumilla eikä vastaile pelikutsuihin plegen puolella :( + että myös hänellä useita otteluita pelaamatta deadlinen lähestyessä.

Kumpaakaan herraa ei taatusti tulla näkemään minun järjestämissäni liigoissa jatkossa.

--> Olen poistanut b3lon sekä idästä että yhteisestä konffista. Jeppepoi on poistettu yhteisestä konffista ja Mifoni poistaa kaverin huomenna lännestä. Katsoin että yhteisessä konfissa on näiden poistojen jälkeen pelattu kaikilla kaikki ottelut. Itäisessä konffissa jäljellä enää Yakolev - Niko ja tiedän että nämä herrat ovat matsiajankohtaa järkkäilemässä. Molempien konferenssien lopulliset sarjataulukot julkaistaan suurella todennäkoisyydellä jo huomenna (PE). Poffit ovat siis joka tapauksessa jo nurkan takana :). Palaan asiaan!

e. Mifoni on poistanut jeppepoin liigasta, ja lännessä vielä yksi ottelu pelaamatta.

--> Eli Jäljellä: Yakolev - Niko ja Jamsku - AaweeFIN.. Ilmoittakaahan nämä herrat tänne foorumille että milloin olisi tarkoitus pelata ja otteluiden lopputulokset, niin voidaan ynnäillä ne suoraan sarjataulukoihin. Idän taulukko on minulla jo hallussa ja Mifoni hoitaa lännen vastaavan kunhan ehtii. Julkaisen ne sitten täällä ketjussa poffipareineen ja aikatauluineen heti kun voin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ilmottelen tuloksesta ja ilmottelen vähän että millon ois treffit tiedossa kunhan saan nikon puolelta vastausta aikatauluista

Milloin Jamsku peliä?
Minulle kelpaa milloin vain paitsi nyt heti, kun lähretään kauppaa.

5. Kauden pleijarit alkavat!

Eli nyt on saatu (osin ikävien tapahtumien kautta) liigan runkosarja päätökseen, ja poffiparit selville:

Idän lopullinen sarjataulukko (Keskeytyneet huomioitu)

*****O V H JAH TM - PM ME P
Bahrain 28 22 3 3 101 - 53 +48 47
azllu 28 21 5 2 131 – 73 +58 44
Miksa81 28 21 5 2 120 – 66 +54 44
Kissaku 28 14 12 2 74 – 85 -11 30
Moiski 28 12 13 3 88 – 94 -6 27
Julbero 28 13 14 1 84 – 108 -24 27
Yakolev 27 11 15 1 64 – 79 -15 23
PetteriFIN 28 6 21 1 61 – 156 -95 13
-------------------------------------------------------
niko 27 2 21 4 46 – 108 -62 8
Space 28 3 24 1 26 – 99 -73 7

HUOM! Yakolev – Niko voidaan jättää pelaamatta!

Idässä poffiparit ovat seuraavat:

(1) Bahrain – PetteriFIN (8)
(2) azllu – Yakolev (7)
(3) Miksa81 - Julberoo(6)
(4) Kissaku – Moiski (5)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lännen lopullinen sarjataulukko (Keskeytyneet huomioitu)

****O V H JAH TM – PM ME P
juuti 28 24 3 1 132 – 60 +72 49
wekinho 28 21 7 0 116 – 55 +61 42
Pair4You 28 21 7 0 92 – 52 +40 42
vilbertto 28 20 5 3 103 – 59 +44 41
Sluibailija 28 17 8 3 115 – 76 +39 37
Mifoni 28 14 9 5 76 – 61 +15 35
MatrimC_ 28 12 12 4 63 – 69 -6 28
jamsku 27 11 15 1 68 – 95 -27 25
-------------------------------------------------------
MarleyFIN 28 6 20 2 51 – 103 -52 14
aawee 27 7 20 0 36 – 91 -55 14

HUOM! jamsku – aaweeFIN voidaan jättää pelaamatta!

Lännessä poffiparit ovat seuraavat:

(1) juuti_ - jamsku (8)
(2) wekinho – MatrimC_ (7)
(3) Pair4You – Mifoni (6)
(4) VilberttoCarlos – Sluibailija (5)

-----------------------------------------------------------------------------------------

Muistin virkistykseksi vielä pleijareiden säännöt:

- Luodaan 2hlön liiga, jossa laitetaan pelikierroksien määräksi 10 ottelua. (käytetään näitä "sarjakierroksia" poffipeleinä.)
--> Mikäli ottelu etenee jatkoajalle, niin pelataan se 5min ja ennen rankkuja otetaan "yhteinen lopetus".
--> Aloitetaan seuraava ottelu (joka siis jatkoaikaa edelleen) jolloin ekana maalin tehnyt on voittaja.

- Pelataan paras viidestä

- Kotietu paremmin runkosarjassa menestyneellä (vaihtuu joka otteluun)

- Jos ottelu keskeytyy, menetellään kuten runkosarjassa

ILMOITTAKAA TAAS TÄNNE KETJUUN POFFISARJOJEN TULOKSET VIIPYMÄTTÄ NIIN KIRJAAN NIITÄ TUONNE AVAUSVIESTIIN! POFFEISSA VOIDAAN TUTTUUN TAPAAN PELATA JO SEURAAVAA VAIHETTA KUNHAN SEURAAVA VASTUSTAJA ON VARMISTUNUT!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

5. Kauden pleijareiden aikataulut (löytyvät myös etusivulta):

Konferenssipuolivälierien deadline: PE 1.6 klo 24

Konferenssivälierien deadline KE 6.6 klo 24

Konferenssifinaalien deadline: TI 12.6 klo 24

Stanley Cup – finaalien deadline: SU 17.6 klo 24

---------------------------------------------------------------------------------------------

Eli nuo kaksi ottelua jotka ovat jäljellä ovat tässä uudistuneessa sarjataulukossa täysin merkityksettömiä joten TJ:n poikkeusluvalla ne voidaan jättää pelaamatta kun tiedän että siellä sellaisia liigan luottomiehiä kyseessä että varmasti ne tulisi kuitenkin hoidettua. -> Poffit alkakoon ja kannujahtiiin MARS :D !

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oliko aiempiin sarjataulukkoihin tullu joku virhe, kun virallinen näyttää:

MatrimC_ 28 12 14 4 :confused:

Kun aiemmin oli vain 11 tappiota, nii ei kait niiden pitäis lisääntyä sillon ku tiputetaan muita joukkueita ulos sarjasta. Tuohan ei millään omaan sijoitukseen vaikuta, mut on se kivempaa ku olis tilastot oikein :D

P.s. tuostahan tulee vielä yhteensä 30 peliä, jos lasken oikein. 28 pitäis olla :)

P.s.s. Millos wekinholle käy tanssikutsu?

Oliko aiempiin sarjataulukkoihin tullu joku virhe, kun virallinen näyttää:

MatrimC_ 28 12 14 4 :confused:

Kun aiemmin oli vain 11 tappiota, nii ei kait niiden pitäis lisääntyä sillon ku tiputetaan muita joukkueita ulos sarjasta. Tuohan ei millään omaan sijoitukseen vaikuta, mut on se kivempaa ku olis tilastot oikein :D

P.s. tuostahan tulee vielä yhteensä 30 peliä, jos lasken oikein. 28 pitäis olla :)

P.s.s. Millos wekinholle käy tanssikutsu?

Joo vähän on näemmä silmät harittaneet kun olen näitä hikipäässä ynnännyt lyhyellä matikalla :p, mutta nyt on tilastot korjattu! Tosiaan tuohon tappiosarakkeeseen oli 2 ylimääräistä tappiota tullut mutta kaikki muut numerot oli sentään oikein :D

e, Ja siis kyllä taulukoissa on sulla 13 tappiota, joista sitten yks käänty voitoksi hupipelillä = 12 tappiota.

Ylös Bottom