Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Hylkeen Washingtonia vastaan menee simuun, jossei kaveri tänään linjoille tule. Lomamuuttujat ensi viikolla, joten saatta mennä vika sykli sitten viikonloppuun/alkuviikkoon.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Mihis aikaan Buffalo ja Tampa pääsis tänään peleille? Mulle sopii millon vaan.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pens ja jbbsr kadonnut mystisesti, kun ei päiväkausiin ole näkynyt plegellä eikä täällä???

Rangersin sykli ollut muilta osin pelattuna jo pitkään... No toivon mukaan pian alkaa kuulumaan tai kauden eka simulointi kutsuu, kun alkuviikolla huonohkosti aikaa peleille :(. No 75 matsia putkeen ilman simua :D

Samaa miestä on täälläkin odoteltu joku muutaman päivän. Eilen oli kaveri änärissä ja jonku muun pelin parissa mutta ei siltikään saanut mitään vastausta vaikka useampia viestejä olin laittanut. Kaks peliä olis häntä vastaan ja jos nää molemmat menee simulointiin niin voi jo viimestään unohtaa playoffit koska Sidney ja Jevgeni sieltä pinnat 100-varmasti vie.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Young en kerkee puoleks millään, mutta koitan tulla peleille niin nopiasti kun pääsen.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Joo ei siinä mitään, jos ei peleille ennätä aina, MUTTA jotain infoa vois asiasta laittaa tänne/plegellä :(! No jospa kaveri vielä ilmaantuu... Näitä simuja on tässä liigassa ollut viime aikoina kasvavana trendinä ja se on kyllä huono juttu varsinkin kun jotkut ratkoo poffipaikkojen kohtaloa... Ei todellakaan mene oikein jos ne ratkotaan EA-arvonnalla!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Joo ei siinä mitään, jos ei peleille ennätä aina, MUTTA jotain infoa vois asiasta laittaa tänne/plegellä :(!

Se kai se isoin juttu ois että ilmottais ees jotain mutta ei. Pleikkarilla ja täällä itse oon viestiä laittanu mutta ei oo mitään kuulunut. Eilen oli sentään ensimmäistä kertaa viikkoon pleikkarilla mutta ei siltikään vastausta, kuka sitten lie olikaan hänen pleikkarilla.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Buffaloa vajaa olis sykli. Nyt alkaa näyttää jo aika hyvältä poffien suhteen, jos ei ihan jokaista viimeistä matsia tupeksi. 6 matsia jäljellä, 1 peli enemmän kuin 9. sijalla mutta 9 (!?) pinnaa edellä. Kovat on kyllä viimeisten matsien vastustajatkin.

Jos sinne päästään niin ihan sama kuka tulee vastaan, ei oo kuin voitettavaa.

Huomennako vai koska se MatrimC meinas pelailla?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Buffaloa vaille ois Floridankin sykli pelattu. Tasaseen tahtiin tulee turpaan, ei yhtään voittoo tässä syklissä.
Tämän kauden jälkeen eläkkeelle jäävä Gm toivottaa onnea seuraavalla laivan kapteenille jo tässä vaiheessa. Ei oo enää hiuksia päässä :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pahoitteluni kaikille jotka tuolla mua on huudellu, uusi duuni alko tällä viikolla aika ryminällä ja joka päivä painanu ylitöiksi ja vuorot kun loppuu tuolla vasta kello 23:n tienoilla ni ei vaan oo jaksanu enää tulla tahkoamaan ku seuraavana aamuna joutunu painaa töihin taas. Mut joo Nyt torstaihin asti vapaata ja mielellään jos vaan Carolina,Buffalo ja Islanders ehtis peleille huomenna klo 16 eteepäin oon online. Tänää en enää tuu ku onlineen!

Ilmoitan tännekkin vielä, että ei toiselle kaudella tällä rytmillä riitä aikaa, ehkä ens syksynä ois aikaa peleille! Kiitoksia kaikille pelikavereille. Miksalle loistavasti järjestetystä ja kaitsetusta kaudesta! Tälläkin kertaa porukka oli loistavaa ja matsit tiukkoja!!!! kaikkia uusia ei ehtinyt edes kohdata, mutta reilulla meiningillä mentiin kyllä tämäkin vuosi!
 
Ylös Bottom