Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville

Tässä syklissä peloteltiin GMää oikeen olan takaa. Ekoissa peleissä lähti S. Kostitsyn saikulle ja viimesissä peleissä Kovalchuk teki miehelle seuraa. Onneks molemmat oli vaan sellasia 5-8 pelin loukkaantumisia, eli kaikkien (Ovechkin mukaanlukien) pitäis toipua ens syklin aikana. Ei taklailla niitä staroja jookos ;)


E. Niin ja kiitokset Hylkeelle reiluista peleistä, ens version parissa sitten taas! ( Mikäli ruskeiden kuorten sisältö on Miksan mielestä riittävä..)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pahoitteluni kaikille jotka tuolla mua on huudellu, uusi duuni alko tällä viikolla aika ryminällä ja joka päivä painanu ylitöiksi ja vuorot kun loppuu tuolla vasta kello 23:n tienoilla ni ei vaan oo jaksanu enää tulla tahkoamaan ku seuraavana aamuna joutunu painaa töihin taas. Mut joo Nyt torstaihin asti vapaata ja mielellään jos vaan Carolina,Buffalo ja Islanders ehtis peleille huomenna klo 16 eteepäin oon online. Tänää en enää tuu ku onlineen!

Ilmoitan tännekkin vielä, että ei toiselle kaudella tällä rytmillä riitä aikaa, ehkä ens syksynä ois aikaa peleille! Kiitoksia kaikille pelikavereille. Miksalle loistavasti järjestetystä ja kaitsetusta kaudesta! Tälläkin kertaa porukka oli loistavaa ja matsit tiukkoja!!!! kaikkia uusia ei ehtinyt edes kohdata, mutta reilulla meiningillä mentiin kyllä tämäkin vuosi!


Todella harmi että jäät pois, kiitos itsellesi esimerkillisestä liigailusta ja lukuisista hyvistä matseista :). Jos itse järkkään liigoja ens versiossa, niin takuulla on ovi liigaan auki GM hylkeelle :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Millos Marley_FIN ja MatrimC kerkeis peleille? Ite tossa 17:00 pintaan himassa, ja päivystän johonkin 22:00 asti todennäkösesti. :o Sama aikataulu huomenna.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tänään illalla käy mihin aikaan tahansa ja huomenna periaatteessa koko päivä aikaa, pois lukien näillä näkymin klo 19:30 - 21:30

Mulle käy tänään ennen viittä ku sit pitää lähtee töihin ja huomenna klo 13-17 välisenä aikana
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Capsit tulee onlineen nyt ja onlinessa aina tuonne kello 19 asti!

Niin tulitko vielä sitten myöhempään tänään? Mulla kasin jälkeen pelit moiskia ja vilberttoa vastaan niin ois hyvä että meidänkin pelit sais samalla hoidettua ? Ite pääsen 20-24 välissä millon vaan. Sitten ois vielä Pitspurghx2 joka menee varmaan simulointiin kun kaverista ei kuulu mitään :(
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Niin tulitko vielä sitten myöhempään tänään? Mulla kasin jälkeen pelit moiskia ja vilberttoa vastaan niin ois hyvä että meidänkin pelit sais samalla hoidettua ? Ite pääsen 20-24 välissä millon vaan. Sitten ois vielä Pitspurghx2 joka menee varmaan simulointiin kun kaverista ei kuulu mitään :(

Yritän tulla jossai 23:n pintaa online otetaa toi matsi pois alta sitten! Laitan vielä myöhemmin tietoa!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Näyttäisi menevän 2xpittsburgh myös simulointiin kerta ei ole miestä näkynyt.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Millos Marley_FIN ja MatrimC kerkeis peleille? Ite tossa 17:00 pintaan himassa, ja päivystän johonkin 22:00 asti todennäkösesti. :o Sama aikataulu huomenna.
Tänään linjoilla 22:30 tienoilla, huomenna saatan olla klo 17:00, mutta pakko lähteä 17:30. Eli siinä välissä pitäis pelata.

Varoituksena nyt sen verran vikaa jaksoa varten, että mulla on ihan kaaos-hektik viikko, ens vkon alussa lähtö reissuun ja miljoona asiaa toimitettavana. Yritän pelata kaikki matsit, mutta olen siis tosi huonosti linjoilla ja silloin kun sattuu, vaikea sopia tarkkoja aikoja.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Buffalon manageri kotiutui vasta tänään eilisen loppiaisen vuoksi ja tuossa kerkesi jo ottaa pari peliä pois syklistä. 4 peliä jäljellä, Winnipeg, Toronto, Florida ja Tamppa. Pleikka on tuossa auki koko illan nyt ja nään jos sinne tulee pm tästä koneelta... Huomenna kerkeää myös koko päivän noin klo 19 saakka.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tänään linjoilla 22:30 tienoilla, huomenna saatan olla klo 17:00, mutta pakko lähteä 17:30. Eli siinä välissä pitäis pelata.

Varoituksena nyt sen verran vikaa jaksoa varten, että mulla on ihan kaaos-hektik viikko, ens vkon alussa lähtö reissuun ja miljoona asiaa toimitettavana. Yritän pelata kaikki matsit, mutta olen siis tosi huonosti linjoilla ja silloin kun sattuu, vaikea sopia tarkkoja aikoja.

Ok, voi olla että jaksan roikkua tuohon 22:30 asti tänään linjoilla (en lupaa mitään :o), mutta jos ei tänään pelata niin huomenna onnistuu kyllä tuolloin viideltä. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tänään illalla käy mihin aikaan tahansa ja huomenna periaatteessa koko päivä aikaa, pois lukien näillä näkymin klo 19:30 - 21:30

Pystytkö yhtään tarkentamaan mistä lähtien iltaa? Saisin tuon viimeisen matsin alta pois.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pystytkö yhtään tarkentamaan mistä lähtien iltaa? Saisin tuon viimeisen matsin alta pois.

Äsken tulin online 10min sen jälkeen kun olit lähtenyt :) Eli ainakin nyt tästä eteenpäin valmiina peleille ainakin pari tuntia ja tarpeen vaatiessa kauemminkin.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg

5-1-2 meni sykli ja 5 matsia jäljellä. Suht. vankalta alkaa playoff-paikka näyttämään. Jes!
 
Ylös Bottom