Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)
Varajäsen olin minäkin hetkisitten, kunnes sain tietää,että ensi kaudelle Harmaahylje ei jatka, joten sain hänen paikkansa, mutta eikös se paikka menisi minulle ensin, koska minähän olen vielä ns 1# varajäsen??
Itseasiassa sinua ennen oli jo 6 kappaletta GM:ta (samitzu, Yarbba, Osmose, Sakeminherttua, Selarit ja Samsonai17) jotka hyväksyttiin varasijoilta liigaan = Sieltä varasijalistan alkupäästä aletaan paikkaa eka tarjoamaan JOS päätetään pingujen tilalle rekrytä uusi GM...
Mutta sä saat pelaa koko 2 kauden mulle ei välttämättä tule mahdollisuutta pelata, koska sä oot Harmaahylkeen takia jo mukana siellä, mut mä oon vasta varajäsen ni mun mielestä olis reiluu jos saan pelaa nyt tän loppuu ja sä pelaat sit koko 2 kauden
Ei pahalla mutta voisitko kysellä Miksalta ihan yv:llä, eikä lähetellä vähän väliä viestiä ketjuun että jookos jookos. En aikonut aluksi kommentoida mitään, mutta on se nyt typerän näköistä kun kaveri ruinaa oman laskujen mukaan 8 viestillä alle vuorokaudessa paikkaa liigassa. Viestit kun ei oikeastaan liigaan kuulu kerta yv:llä tainnut rekry aina toimia pääasiassa.
Anteeksi jos aiheutin mielipahaa.
Ja HUT_Kingille; Tuo jatkuva ruinaaminen ja spämmääminen tuskin edesauttaa liigaan pääsyäsi, veikkaisin vaikutuksen olevan päinvastainen..
Joo ei todellakaan paranna osakkeita tälläinen räikeä spämmääminen ja jonossa etuilu
. Et oikein vaikuta kaverilta, joka sopisi tähän liigaan (ei millään pahalla
)
Toisaalta JOS näin kävisi että pingut tarvitsee uuden gm:n niin ei ihan vääryys olisi ottaa playoff-vaiheessa tilalle lännen 9. sijalla olevaa GM:ää... siellä on kuitenkin koko kausi tahkottu alle sitä palkintoa odotellessa? (toki meneekö simuun loputkin pelit/miten muuten etenee... aika jännää olis ihan kylmä GM:kin ottaa tilalle mutta onneksi en oo komissaari.
)
Joo mutta minäpä vaan olen komissaari
, ja tämä ajatus on kyllä ollut vakavassa harkinnassa. Ainut vaan, että tuota liigasta eroamista ja uudelleen liittymistä ei tosiaan ole testattu (mut veikkaisin, että onnistuu kun vaan komissaari hyväksyy liittymispyynnön). Sit toinen juttu on se, että itse olen tähän vähän jäävi päättämään kun tuo sija 9 voi vielä teoriassa osua omallekin kohdalle... Mutta harkitsen tätä vielä ainakin huomiseen, ja mieluusti ottaisin muitten mielipiteitä päätöksen tueksi
.
Penguins joutuu jättämään kauden kesken. Työkiireet ja perhe painavat ja joudun selvittelemään kaiken ohella petosta poliisin kanssa uhrin roolissa, niin mieli on aika maassa ja ei jaksa pelata. Silloinkin harvoin kun pleikan käynnistää niin ei tosiaan jaksa sopia mitään pelejä. Vetäydyn runkosarjasta ja pleijareista kokonaan, nostakaa joku pleijareihin minun tilalleni. Kiitos kaikille huipusta liigasta. Toivottavasti tapaamme vielä NHL:n äärellä.Pahoittelen todella paljon loppurunkosarjassa aiheuttamaani vaivaa kun pelejä ei ole saatu sovittua. Erityisesti Yakolevilta pyydän anteeksi tuplasimun takia ja kun en viikonloppuna vastaillut. Pahoittelen myös huonoa tiedotusta tälle foorumille. On yllämainittujen syiden takia taloudellisesti aika rankka tilanne päällä ja ei ole vain jaksanut hoitaa tätä asiaa..
No siis todella ikävä kuulla, mutta kuten edellä mainittiin niin tää on vaan peliä
, että no hard feelings . Melkeinpä tuon kyllä arvasi, että jotain tuon tyyppistä on taustalla. Voimia sinne suuntaan, ja toivottavasti kaikki asiat järjestyy. Eiköhän me vielä joskus askissa tavata
--> Penguinsin GM siis menee tämän johdosta vaihtoon, ja komissaari vetäytyy vielä päiväksi miettimään miten edetään.
--> Sitten tähän jaksoon:
1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (MTL-NJD simulointiin)
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo
18. Boston
19. Philadelphia (2x pens simulointiin)
20. Florida
21. Dallas
22. Anaheim
23. Islanders
24. Rangers (NYR-PIT simulointiin)
25. Toronto (TOR-PIT simulointiin)
26. Washington (WSH-CAR simulointiin)
27. Carolina (WSH-CAR simulointiin)
28. San Jose (MIN-SJ simulointiin
29. New Jersey (MTL-NJD simulointiin)
Pittsburghin kaikki matsit simulointiin.
Siirrän liigan viimeiseen jakson hetken kuluttua...
e. jbbsr poistettu liigasta!
- Komissaari