Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (Devils peli varmaankin simulointiin, kun Moiski pisti paikalla ollessaan että huomenna klo 20.00. Mulle ei tuolloin sovi, koska töissä enkä pääse huomenna koko päivänäkään pleikalle)
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Anaheim pahoittelee Dallasille ja toteaa, ettei pääse vielä nyt viideltä askiin. Olen mahdollisesti illalla puoli kymmenen tienoilla paikalla, mutta kuten sanottu, tää viikko on todella kovaa liitoa ja pelit on toissijaisia nyt, valitettavasti.

Tämä selvä, koitetaan sitten sillon puol kymmeneltä. :) Oon kyllä koko päivän linjoilla et jos jossain vaiheessa pääset pleikkarille ni kutsua vaan. :p

Ja HUT_Kingille; Tuo jatkuva ruinaaminen ja spämmääminen tuskin edesauttaa liigaan pääsyäsi, veikkaisin vaikutuksen olevan päinvastainen.. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (Devils peli varmaankin simulointiin, kun Moiski pisti paikalla ollessaan että huomenna klo 20.00. Mulle ei tuolloin sovi, koska töissä enkä pääse huomenna koko päivänäkään pleikalle)
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo

Florida pelistä tulikin sitten vähän vaikeampi, kun Sbisa lähti saikulle heti pelin toisessa vaihdossa. 6 peliä huilia, eli kaveri on poissa juuri kaikki loput runkosarjapelit, ikävä isku noin 7. sijaa ajatellen..

Ai nii, nyt kun tilanne näyttää miltä se näyttää nii pitää alkaa lämmittään jo vähän play off tunnelmaa..

Voidaan joskus ottaa peli Matrim , sä voit pelaa Vancouverilla, ja mä pelaan Phoenixilla ja voin lyödä vetoa, että voitan 9 peliä kymmenestä.

Joo.., ei mulla muuta :cool:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Joo se on hyvä vähän nostatella playoff-tunnelmaa. Kukas muu sieltä vois vastaan tulla JOS sinne playoffeihin päästään. :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Harmi vaan ettei vanhan ajan järjestelmä ole enään voimassa, mikä antoi ranking 1. voittajalle myös 1. sijoituksen play offeissa. Kotietu olisi ollu nannaa 2. kierrokselle :(
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (Devils peli varmaankin simulointiin, kun Moiski pisti paikalla ollessaan että huomenna klo 20.00. Mulle ei tuolloin sovi, koska töissä enkä pääse huomenna koko päivänäkään pleikalle)
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo
18. Florida


Ei ainuttakaan pistettä panttereille tässä syklissä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (Devils peli varmaankin simulointiin, kun Moiski pisti paikalla ollessaan että huomenna klo 20.00. Mulle ei tuolloin sovi, koska töissä enkä pääse huomenna koko päivänäkään pleikalle)
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo
18. Boston
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (Devils peli varmaankin simulointiin, kun Moiski pisti paikalla ollessaan että huomenna klo 20.00. Mulle ei tuolloin sovi, koska töissä enkä pääse huomenna koko päivänäkään pleikalle)
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo
18. Boston
19. Philadelphia (2x pens simulointiin)
 
Penguins joutuu jättämään kauden kesken. Työkiireet ja perhe painavat ja joudun selvittelemään kaiken ohella petosta poliisin kanssa uhrin roolissa, niin mieli on aika maassa ja ei jaksa pelata. Silloinkin harvoin kun pleikan käynnistää niin ei tosiaan jaksa sopia mitään pelejä. Vetäydyn runkosarjasta ja pleijareista kokonaan, nostakaa joku pleijareihin minun tilalleni.

Pahoittelen todella paljon loppurunkosarjassa aiheuttamaani vaivaa kun pelejä ei ole saatu sovittua. Erityisesti Yakolevilta pyydän anteeksi tuplasimun takia ja kun en viikonloppuna vastaillut. Pahoittelen myös huonoa tiedotusta tälle foorumille. On yllämainittujen syiden takia taloudellisesti aika rankka tilanne päällä ja ei ole vain jaksanut hoitaa tätä asiaa..

Kiitos kaikille huipusta liigasta. Toivottavasti tapaamme vielä NHL:n äärellä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (Devils peli varmaankin simulointiin, kun Moiski pisti paikalla ollessaan että huomenna klo 20.00. Mulle ei tuolloin sovi, koska töissä enkä pääse huomenna koko päivänäkään pleikalle)
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo
18. Boston
19. Philadelphia (2x pens simulointiin)
20. Florida

Oltiin pairin kanssa samaan aikaan liikenteessä :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Penguins joutuu jättämään kauden kesken. Työkiireet ja perhe painavat ja joudun selvittelemään kaiken ohella petosta poliisin kanssa uhrin roolissa, niin mieli on aika maassa ja ei jaksa pelata. Silloinkin harvoin kun pleikan käynnistää niin ei tosiaan jaksa sopia mitään pelejä. Vetäydyn runkosarjasta ja pleijareista kokonaan, nostakaa joku pleijareihin minun tilalleni.

Pahoittelen todella paljon loppurunkosarjassa aiheuttamaani vaivaa kun pelejä ei ole saatu sovittua. Erityisesti Yakolevilta pyydän anteeksi tuplasimun takia ja kun en viikonloppuna vastaillut. Pahoittelen myös huonoa tiedotusta tälle foorumille. On yllämainittujen syiden takia taloudellisesti aika rankka tilanne päällä ja ei ole vain jaksanut hoitaa tätä asiaa..

Kiitos kaikille huipusta liigasta. Toivottavasti tapaamme vielä NHL:n äärellä.

Peliähän tämä kuiten vaan on ja ku veikkasinki että varmaan oikeasta syystäki. Ei tässä pahalla aleta muisteleen. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (Devils peli varmaankin simulointiin, kun Moiski pisti paikalla ollessaan että huomenna klo 20.00. Mulle ei tuolloin sovi, koska töissä enkä pääse huomenna koko päivänäkään pleikalle)
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo
18. Boston
19. Philadelphia (2x pens simulointiin)
20. Florida
21. Dallas
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo
18. Boston
19. Philadelphia (2x pens simulointiin)
20. Florida
21. Dallas
22. Anaheim

Joopa joo taas mitä settiä. 0-3 tappioasemasta tasoihin vain siksi, että kaveri voi tehdä voittomaalin 3 sek ennen loppua. ***** mä vihaan tätä peliä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo
18. Boston
19. Philadelphia (2x pens simulointiin)
20. Florida
21. Dallas
22. Anaheim
23. Islanders (2x pens simulointiin)

Pikkasen ketuttaa noi simuloinnit, niin pelihän tämä vaan. Täytyy vaan toivoa että kukaan ei joudu saikulle. Muutenkin 3 kärkihyökkääjää sivussa. Siitä huolimatta sykli meni puhtaalla pelillä 6-0-0.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Varajäsen olin minäkin hetkisitten, kunnes sain tietää,että ensi kaudelle Harmaahylje ei jatka, joten sain hänen paikkansa, mutta eikös se paikka menisi minulle ensin, koska minähän olen vielä ns 1# varajäsen??

Itseasiassa sinua ennen oli jo 6 kappaletta GM:ta (samitzu, Yarbba, Osmose, Sakeminherttua, Selarit ja Samsonai17) jotka hyväksyttiin varasijoilta liigaan = Sieltä varasijalistan alkupäästä aletaan paikkaa eka tarjoamaan JOS päätetään pingujen tilalle rekrytä uusi GM...

Mutta sä saat pelaa koko 2 kauden mulle ei välttämättä tule mahdollisuutta pelata, koska sä oot Harmaahylkeen takia jo mukana siellä, mut mä oon vasta varajäsen ni mun mielestä olis reiluu jos saan pelaa nyt tän loppuu ja sä pelaat sit koko 2 kauden :)



Ei pahalla mutta voisitko kysellä Miksalta ihan yv:llä, eikä lähetellä vähän väliä viestiä ketjuun että jookos jookos. En aikonut aluksi kommentoida mitään, mutta on se nyt typerän näköistä kun kaveri ruinaa oman laskujen mukaan 8 viestillä alle vuorokaudessa paikkaa liigassa. Viestit kun ei oikeastaan liigaan kuulu kerta yv:llä tainnut rekry aina toimia pääasiassa.

Anteeksi jos aiheutin mielipahaa.

Ja HUT_Kingille; Tuo jatkuva ruinaaminen ja spämmääminen tuskin edesauttaa liigaan pääsyäsi, veikkaisin vaikutuksen olevan päinvastainen.. :rolleyes:

Joo ei todellakaan paranna osakkeita tälläinen räikeä spämmääminen ja jonossa etuilu :mad:. Et oikein vaikuta kaverilta, joka sopisi tähän liigaan (ei millään pahalla :o)

Toisaalta JOS näin kävisi että pingut tarvitsee uuden gm:n niin ei ihan vääryys olisi ottaa playoff-vaiheessa tilalle lännen 9. sijalla olevaa GM:ää... siellä on kuitenkin koko kausi tahkottu alle sitä palkintoa odotellessa? (toki meneekö simuun loputkin pelit/miten muuten etenee... aika jännää olis ihan kylmä GM:kin ottaa tilalle mutta onneksi en oo komissaari. :D )

Joo mutta minäpä vaan olen komissaari :D, ja tämä ajatus on kyllä ollut vakavassa harkinnassa. Ainut vaan, että tuota liigasta eroamista ja uudelleen liittymistä ei tosiaan ole testattu (mut veikkaisin, että onnistuu kun vaan komissaari hyväksyy liittymispyynnön). Sit toinen juttu on se, että itse olen tähän vähän jäävi päättämään kun tuo sija 9 voi vielä teoriassa osua omallekin kohdalle... Mutta harkitsen tätä vielä ainakin huomiseen, ja mieluusti ottaisin muitten mielipiteitä päätöksen tueksi :).

Penguins joutuu jättämään kauden kesken. Työkiireet ja perhe painavat ja joudun selvittelemään kaiken ohella petosta poliisin kanssa uhrin roolissa, niin mieli on aika maassa ja ei jaksa pelata. Silloinkin harvoin kun pleikan käynnistää niin ei tosiaan jaksa sopia mitään pelejä. Vetäydyn runkosarjasta ja pleijareista kokonaan, nostakaa joku pleijareihin minun tilalleni. Kiitos kaikille huipusta liigasta. Toivottavasti tapaamme vielä NHL:n äärellä.Pahoittelen todella paljon loppurunkosarjassa aiheuttamaani vaivaa kun pelejä ei ole saatu sovittua. Erityisesti Yakolevilta pyydän anteeksi tuplasimun takia ja kun en viikonloppuna vastaillut. Pahoittelen myös huonoa tiedotusta tälle foorumille. On yllämainittujen syiden takia taloudellisesti aika rankka tilanne päällä ja ei ole vain jaksanut hoitaa tätä asiaa..

No siis todella ikävä kuulla, mutta kuten edellä mainittiin niin tää on vaan peliä :), että no hard feelings . Melkeinpä tuon kyllä arvasi, että jotain tuon tyyppistä on taustalla. Voimia sinne suuntaan, ja toivottavasti kaikki asiat järjestyy. Eiköhän me vielä joskus askissa tavata ;)

--> Penguinsin GM siis menee tämän johdosta vaihtoon, ja komissaari vetäytyy vielä päiväksi miettimään miten edetään.

--> Sitten tähän jaksoon:

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (MTL-NJD simulointiin)
15. Phoenix
16. Minnesota (Minnesota-San Jose simuloidaan)
17. Buffalo
18. Boston
19. Philadelphia (2x pens simulointiin)
20. Florida
21. Dallas
22. Anaheim
23. Islanders
24. Rangers (NYR-PIT simulointiin)
25. Toronto (TOR-PIT simulointiin)
26. Washington (WSH-CAR simulointiin)
27. Carolina (WSH-CAR simulointiin)
28. San Jose (MIN-SJ simulointiin
29. New Jersey (MTL-NJD simulointiin)

Pittsburghin kaikki matsit simulointiin.

Siirrän liigan viimeiseen jakson hetken kuluttua...


e. jbbsr poistettu liigasta!
- Komissaari
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Joo mutta minäpä vaan olen komissaari :D, ja tämä ajatus on kyllä ollut vakavassa harkinnassa. Ainut vaan, että tuota liigasta eroamista ja uudelleen liittymistä ei tosiaan ole testattu (mut veikkaisin, että onnistuu kun vaan komissaari hyväksyy liittymispyynnön). Sit toinen juttu on se, että itse olen tähän vähän jäävi päättämään kun tuo sija 9 voi vielä teoriassa osua omallekin kohdalle... Mutta harkitsen tätä vielä ainakin huomiseen, ja mieluusti ottaisin muitten mielipiteitä päätöksen tueksi :).

Olisihan se kaiken oikeudenmukaisuuden mukaan ainoa ratkaisu että sieltä 9. sijan GM pääsee pingujen puikkoihin. Uusilla tulee näytön paikka sit ensi kaudella, tässä on kuitenkin sen verran jokainen pelejä tahkonnut että ei se olisi oikein päästää kylmiltään ketään uutta kaveria suoraan poffeihin, joita kaikki tämän kauden konkarit ovat hiki otsassa tavoitelleet. Detroitin elämään tällä ei vaikutusta kun eri konferenssissa majaillaan, joten mielipiteeni on puolueeton. :)
 
Ylös Bottom