Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Olen pahoillani tästä viivytyksestä. :( Todennäköisesti tänään kaveri tuo töiden jälkeen pelin takaisin ja pääsen hoitamaan nuo kaksi peliä alta pois, jos ei niin patikoin itse hakemaan.

Tänään sit Detroit hoidetaan pelit pois niin saadaan uus kiekka käyntiin!

Ei vaihtoehtoja, et Miksa kerkee pyöräyttään uuden kierroksen..

Pystyn pelaan about 20.00 eteenpäin, ilmaannu onlineen.. Pelin kanssa :)

Kyllä syyhyttäis päästä jo pikkuhiljaa uuteen jaksoon... Peliä poijjaat peliä!

Olen pahoillani tästä viivytyksestä. :( Todennäköisesti tänään kaveri tuo töiden jälkeen pelin takaisin ja pääsen hoitamaan nuo kaksi peliä alta pois, jos ei niin patikoin itse hakemaan.

Joo syyhyttäis se täälläkin päästä taas askiin liigapelien merkeissä (tosin tällä viikolla en välttämättä enää peleille ehdi ollenkaan kun reissua pukkaa...). Hieno homma olis kuitenkin muitten liigalaisten kannalta, jos tänään saisitte pelit alta pois, sillä tänään ehtisin tod. näk. vielä myöhäisillassa pyöräyttää liigan seuraavaan sykliin... Huomisen tilanne on täysin auki, joten on mahdollista että jos ei tänään ole pelit pelattuna, niin menee ens viikkoon 4. syklin startti...

Detroitia odotetaan myös täällä, viimeistä peliä odotellen. Oon tänä iltana luultavasti aika hyvin pelivalmiudessa. :)

Detroit sitten on todennäköisesti 22 eteenpäin äärellä. Kun kaveri pääsee 21 töistä ja riippuen tuoko hän pelin vai haenko sen itse niin menee tovi vielä siinä prosessissa.

Detroit sitten on todennäköisesti 22 eteenpäin äärellä. Kun kaveri pääsee 21 töistä ja riippuen tuoko hän pelin vai haenko sen itse niin menee tovi vielä siinä prosessissa.

EI EI EI!!! Nyt on ihan vääränlaista toimintaa kun on kyseessä niinkin kuningas peli kuin änäri. Sitä ei missään nimessä lainailla kesken kauden vaan sanotaan kaverille että osta oma :D

EI EI EI!!! Nyt on ihan vääränlaista toimintaa kun on kyseessä niinkin kuningas peli kuin änäri. Sitä ei missään nimessä lainailla kesken kauden vaan sanotaan kaverille että osta oma :D

My precious ;) joo ei kyllä ihan helpolla kaverille lainata.

Samaa mieltä..

Eka hoidetaan ainakin jakson omat pelit pois ja sitten vasta EHKÄ lainataan peliä..

Otetaan sitten 22 jälkeen..

Kato sitten etten odottele sua viel 23.30.. Tosin en kyl odottele yömyöhään :)

Heh, no kieltämättä ei tulisi olisi muuten tullut mieleen lainata, mutta olin itse viettämässä toisaalla iltaa lauantaina joten päätin yhdeksi illaksi kun halusi kaveri päästä hakkaamaan. Sitten ei mennytkään sunnuntaina aikataulut yhteen joten viivästyi pelin takaisin saaminen.. :< Mutta kohta se hoituupi.

Nyt enää pingviinejä vastaan, oisko jbbsr peleillä nyt? kauaa en voi odotella tässä enää tänä iltana. :/

Jos tää viimesin lista niin:

1.Nashville
2.Columbus
3.Montreal
4.Philadelphia
5.Los angeles
6.Ottawa
7.Vancouver
8. Rangers
9.Colorado
10.Edmonton
11. Winnipeg
12. Phoenix
13. Islanders
14. Dallas
15. Boston
16. Anaheim
17. Minnesota
18.Carolina
19. Tampa Bay
20. Toronto
21. ST Louis
22. Washington
23. Florida
24. Chicago
25. San Jose
26. Buffalo
27. Calgary

Eli Calgary sai 6 ottelun jakson hoidettua.. Jaksoon kuului 4vierasottelua mutta 6 matsista saatiin taisteltua 5 voittoa..

Viimenen matsi Detroitissa päättyis Calgaryn 6-1 voittoon..

Seuraavaa jaksoo odotellessa..

Toivotaan, että vika peli saadaan pois ennen huomista..

Pääsis Moiski (toivottavasti) kans peleille..

Vielä 10min odottelen, jos ei pinkviinit ilmaannu (jbbsr oli kyllä online kun aloitin youngbloodin kanssa pelaamaan, mutta meni offlineen juuri kun peli päättyi) niin pakko jättää huomiseen sitten.. Jos joku tuntee kaverin paremmin ja pystyy laittamaan viestiä jotain kautta niin sanokaa että time is now.

Ok, vielä kun Detroit ja Pens saa matsinsa pelattua, niin mr. Komissaari rykäsee liigan seuraavaan sykliin :). Laittakaahan viestiä ketjuun kun homma hoidettu!

Nyt tuli lähtö. :( Laitoin jbbsr:lle viestiä tuossa aiemmin myös täällä konsolifinin puolella kun oli online muttei näy eikä kuulu. Pahoitteluni omasta puolestani jos homma pitkittyy tämän takia. Huomenna kyllä pystyn tähystämään pidemmän aikaa peliä.

Nyt tuli lähtö. :( Laitoin jbbsr:lle viestiä tuossa aiemmin myös täällä konsolifinin puolella kun oli online muttei näy eikä kuulu. Pahoitteluni omasta puolestani jos homma pitkittyy tämän takia. Huomenna kyllä pystyn tähystämään pidemmän aikaa peliä.
Just löin pleikan päälle ja pelin sisään kun näkyi että menit offlineen! :( Oon huomenna illalla klo 21 jälkeen pleikkarilla, niin pelataan sitten. Tai nyt jos pääset vielä takaisin! :)

Tosiaan kissaku jos vaan mitenkään pääset vielä online, niin säästyis koko liigalta viikon odotusjakso...

Joo, taisi Kissaku painia unten maille.. :( Yritin klo 17 alkaen päivystää, milloin Kissaku tulisi onlineen, ja sattui olemaan linjoilla juuri kun olin tekemässä ruokaa ja vaimoke tuli kotiin.. Ja sattui lähtemään juuri kun taas palasin pleikkarille. Tosi huonoa tuuria, ei voi muuta sanoa. Pyritään pelaamaan peli sitten huomenna.

Pahoittelut muille minunkin puolestani, kun ei (ilmeisesti) saada liigaa pyörähtämään viikonlopuksi eteenpäin. :(

Päivystän varmuuden vuoksi pleikkarilla vielä vajaan tunnin..

No voi kele!!!! Tässä on jo puoltoista viikkoo ootettu että pääsis ehkä pelailemaan itsekkin. Nyt kissaku pitää visusti sen pelin kotona ettei enää käy näin!!!

Joo-o olipahan huonojen sattumien summa koko tämä homma :(... Ei menny niinku strömsöössä :D. Herra komissaari on nyt kabinetissaan posket lommolla sikaria imeskellen pohtinut tilannetta, ja tullut seuraavaan päätökseen:

Uusi sykli pyörähtää käyntiin aivan hetken kuluttua! = ottelu Detroit - Pittsburgh tullaan simuloimaan :(.

Ettei tule vääriä päätelmiä, niin tämä EI ole rangaistus teille Kissaku & jbbsr. Mielestäni on vaan hyvin ikävää, että 28 jengiä joutuu venaamaan yhtä ottelua vajaan viikon = liiga ei etene :(. Oma osani on minullakin, kun reissua pukkaa mutta joskus näitä menoja on liigan pyörittäjälläkin ja ajattelen vain liigan etua... Toivottavasti ymmärrätte :) .Tämä on kuitenkin pitkä sarja, ja 1 ottelu 82:sta simuloituna ei toivon mukaan ole maailmanloppu :).

--> Uusi sykli pyörähtää siis käyntiin tuota pikaa, ja deadline kyseiselle syklille on MA 29.10!

e. Uusi sykli käynnissä! Toivon mukaan moiskin jumi poistui nyt...

Ylös Bottom