Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Miksa ja Vilbertto on molemmat vissiin reissun päällä, mut millons herrat yrjoo, bahraini & matrimc haluis pelaa pelinsä pois?

Capsit hyppäsikin jo nyt laatikkoon. Hallilla heilutaan aina tonne klo 17:sta asti ainakin!

Edit eikö ketään ole peleille nyt???

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miksa ja Vilbertto on molemmat vissiin reissun päällä, mut millons herrat yrjoo, bahraini & matrimc haluis pelaa pelinsä pois?

Joo reissussa olen, ja aikaisintaan sunnuntai-myöhäisillassa peleillä ( ellei mene sukset ristiin paremman puoliskon kanssa ennen sitä :p ). Laitan myöhemmin tarkempaa viestiä et miten olen ens viikolla linjoilla, mutta myöhäisillassa n. välillä 22.30-01 oikeestaan joka päivä :)

Marley ei millään vastaa viesteihin täälä tai PSN..

Ehkä kaveri on viettämässä lomaa..

Eli jos en kerkee ennen huomista klo 12 hänenkaa pelata, jää meidän välinen peli sitten ensi viikon la-su väliselle ajalle..

Tuo on siis ainoo jäljellä oleva matsi tässä jaksossa..

Marley ei millään vastaa viesteihin täälä tai PSN..

Ehkä kaveri on viettämässä lomaa..

Eli jos en kerkee ennen huomista klo 12 hänenkaa pelata, jää meidän välinen peli sitten ensi viikon la-su väliselle ajalle..

Noniin, mitäs helvettiä nyt taas, vastasinhan mä PSN:ssä, täällä mennyt ohi. Olishan mulle sopinut torstaina, mutta sulla tuli kauppareissu :)
Pelataanko huomenna aamupäivällä vaikka klo 11 hujakoilla?

Isoja neuvotteluita tänä viikonloppuna. Carolinan tukipilari Ward on joutunut siirtohuhjen kohteeksi, myös kesän ykköshankinta Semin joutuu jännittämään. Joukkueen suomalaiset Ruutu ja Jokinen ovat julkisesti kaupan. Skinner ja Staalin veljekset ovat koskemattomia, eli heistä joutuu maksamaan "ylihintaa".

Carolinan alkukauden rynnistys on laantunut dramaattisesti, sitä vasten isojakin pelaajakauppoja on tehtävä. Nyt on niin tasokas liiga, että pistemenetyksiin ei ole varaa. Ei voi liikaa myöskään hehkuttaa kaikkien joukkueiden pelitapaa, todella rehtiä peliä.

Huomenna illasta voisin mielellään pelata kaikki syklin pelit pois mikäli vain vastustajat pääsevät linjoille. Viikostako en tiedä pääsenkö kovinkaan usein pelaamaan niin sen takia ois kiva jos sais pelit loppuun huomenna.

Huutelen vielä tänne tarkemman kellon ajan huomenissa. Vastustajat oli Boston, Philadelphia, Tamba Bay, St Louis, Buffalo ja vancouver jos nyt oikeen muistin :)

Noniin, mitäs helvettiä nyt taas, vastasinhan mä PSN:ssä, täällä mennyt ohi. Olishan mulle sopinut torstaina, mutta sulla tuli kauppareissu :)
Pelataanko huomenna aamupäivällä vaikka klo 11 hujakoilla?

joo 15min kauppareissu riisti loppuillan pelimahdollisuuden :)

Mut hei otetaan huomenna pois!

Toivottavasti pääset tuolloin tai vaikka aikasemminkin..

Kiitos kun ilmoitit

1. Nashville

Nashvillen kierroksen pelit pelattu. Hyviä vääntöjä mahtu taas mukaan, kiitokset vaan vastustajille. Over and out.

Montreal tosiaan palannut jo matkoilta. Näyttää olevan tämä jakso aika kiireinen (2 peliä) :D Eli Vancouveria ja Tampaa vastaan pelit.

Ne kenellä on St louis kohtaamatta niin matsia vaikkapa?
Olisiko klo 17 jälkeen? Hyvä aika..?
Muistaakseni kohtaamatta tässä syklissä vielä:
New York Islanders PSN: bahrain12345
Washington Capitals PSN: Harmaahylje?
Ainakin.. :)

mites jamskun sharks, otettaisko tänään peli pois kuleksimasta? Ite linjoilla aikalailla koko päivän.

1. Nashville
2. Calgary

Kiitokset vastustajilla, että saatiin pelit nopeasti pois alta..

Eli jos seuraava kiekka alkaa aikaisemmin kuin 29.10 niin olen peleillä aikasintaa vasta ensi viikon la-su (27-28 pvä)..

Huom Syklin vastustajat!

On tullut näemmä paljon viestiä psn kun en ole juuri itse ollut paikalla taikka kavereiden kanssa ollut kaljaväännöt menossa. Koitan tänään jossain välissä ottaa matsia jos sattuu porukkaa linjoilla olemaan. Periaatteessa joka päivä tässä nyt on pelivalmiudessa kun syyslomaa pukkaa.. Koko aikaa en aina pleikkarin ääressäkään tietenkään ole vaikka se päällä on.

Vastassa oli Ottawa Winnipeg Toronto Rangers ja Islanders

Hylje palannut työn ihmeellisestä maailmasta takaisin pleikkarin ääreen ja hyppää laatikkoon nyt! moneen asti olen linjoilla en pysty sanomaan! Tulkaas ne jotka piston tuntee sydämessään ni linjoille!

Tampa Baylle vastustajaa tälle päivälle? Vastassa muistaakseni Montreal, Ottawa, Detroit ja Florida.

Nyt ois sinne 18:30 asti aikaa pelata matseja pois, sitten illalla noin ysistä eteenpäin lissää. Laittakaa vaikka tänne yv:tä jos pystytte nyt pelaa niin hyppään pleikalle en jaksa päivystää..

Washintonin vastustajat Huomio! Palaan linjoille varmaankin tuolla puol 11:sta aikoihin silloin voisin ottaa matseja pois. Laittakaa YV:tä täällä jos pelit silloin käy, muuten menee huomiselle.

Ylös Bottom