Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Eioo kuulunu Jbbsr:stä mitään ainakaan 2-3 päivään?:confused: oon pelannu kaikki mun pelit aikoja sitten paitsi Pittsburghia vastaan :o
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Ei vaan kukaan vihu vastaa??? Eli jos ei oo kukaan vastannu että pääseekö klo 20 maissa pelaamaan niin käyn pleikalla kattomassa sillon ja jos ei näy vihuja niin lyön koneen kiinni ja jää matsit huomiselle. 4 matsia ois
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Ei vaan kukaan vihu vastaa??? Eli jos ei oo kukaan vastannu että pääseekö klo 20 maissa pelaamaan niin käyn pleikalla kattomassa sillon ja jos ei näy vihuja niin lyön koneen kiinni ja jää matsit huomiselle. 4 matsia ois

Itse täällä oottele kun paikalle pääset. Laita vaan viesyiä kun voit pelata.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Jonkunhan se pitää hävitäkin, eikö näin ole? Jatkuvat perseraiskaukset ei varmaan ole sellaisia mitä tarvitsisi kestää 80 matsia putkeen, mutta kyllä muuten hävitä voi kuin mies. (ja vaikka itkeä sitten itsensä uneen.

Aika hyvin tiivistettynä Phoenixin GM:n samansuuntaiset ajatukset. Omasta mielestäni näissä peleissä on ihan oma fiiliksensä verrattuna yksittäisiin online-peleihin. Vaikkakin tasaseen tahtiin noita tappioita tulee tappioiden perään niin pakko myöntää ettei mua ainakaan kaduta olla messissä vaikka helvetin pitkä kausi onkin eikä menestystä ole liiemmin herunut. Voin kuvitella, että jotenkin olis vähän tyhjä olo, jos tätä änäriä pelailisi vaan frendien kanssa tai netissä silloin tällöin randomeita vastaan ilman mitään panosta eikä pääsisi purkamaan sitä suunnatonta v*tutusta foorumille kun Smith imasee räkäsen rannarin siniviivalta jälleen kerran. Vaikkakin on havaittavissa pientä ylimielisyyttä ja myöskin turhautumista niin muistetaan kuitenkin, et tää on vaan peliä :)

Phoenix on menettänyt toivonsa pleijareista jo aikoja sitten, mutta pyritään nyt kuitenkin selviytymään kaudesta kunnialla loppuun ja hämmentämällä pakkaa kaikilla mahdollisilla tavoilla, jotta vastapuolen peluritkin saisivat joskus niitä vitutuksen tunteita "pohjajengin" aiheuttamana. ;)

Erittäin hyvin kyllä ylläolevissa viesteissä tuotu esille se, miksi itse en suurimman ketutuksenkaan keskellä ole aidosti ajatellut itse lopettaa. Omalla kohdalla suurin kipinä tälle kaudelle on poissa, koska poffipaikka oli ehdoton tavoite, ja sen saavuttaminen on hyvin epätodennäköistä (ellei jotain ihmeheurekaa löydy pelaamiseen kauden toiselle puoliskolle :D)
MUTTA aion kunnialla pelata kauden loppuun, tuli mitä tuli (ja jatkaa komissaarina myös kaudella 2 ;) ). Positiivisesti ajatellen mitään hävittävää ei enää ole, ja hyviä vääntöjä on vielä luvassa runsaasti :). Täytyy iloita niistä pisteistä, jotka saa paremmiltaan ryöstettyä.Kuten baritoni yllä mainitsikin, että jonkun se täytyy hävitäkin ja ottaa rehdisti se vastaan.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Eioo kuulunu Jbbsr:stä mitään ainakaan 2-3 päivään?:confused: oon pelannu kaikki mun pelit aikoja sitten paitsi Pittsburghia vastaan :o
Olin linjoilla la-su klo 19-07 mutta eipä kuulunut haasteita.. Nyt taas linjoilla ja toivottavasti keretään pelata peli pois.

Alkaa hitusen vituttamaan pari asiaa. Ensinnäkin se, että noin puolet peleistä katkeaa kun 3. erä on melkein lopussa ja sit joutuu "idlaamaan" kokonaisen pelin että saa tuloksen. Ja toinen, jos ette osaa tehdä maalia muulla tavoin kuin rysty-kämmen-etukulma niin suksikaa suohon.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

jos ette osaa tehdä maalia muulla tavoin kuin rysty-kämmen-etukulma niin suksikaa suohon.

Vaikka tuleekin heti meidän pelin jälkeen, tää ei varmaan ollu mulle, koska mähän tein yhden runnomismaalin, yhen laitanousun veskan ohi ja jatkoaikamaalin tyylipuhtaalla one-timerilla ;)

Mutta jatkaakseni listaa, ei kukaan saa myöskään mielestäni tehdä maaleja mua vastaan...
...suoralla vedolla
...etukulmasta ranteella
...läpiajosta
...tai millään muulla tavoin

Ainahan näistä voi valittaa, mutta tosiasia on se, että maalinteko tässä pelissä on helvetin vaikeaa, ellei osaa jotain veivikikkoja - mitä esim itse en osaa. Täten, jos saan läpiajon, teen siitä maalin just niinkun osaan, oli se sitten rysty-kämmen-etukulma tai polvet-varpaat-peräreikä :)

Mutta luulenkin, että ärtymyksessä on yleensä kyse siitä, että joku hakee pelkkää yhtä kikkaa. Sitä nyt tapahtuu niin peränpitäjien kuin kärkipelaajienkin pelissä, eikä siihen voi sanoa muuta kuin puolustakaa pois. Niin mäkin teen, heikoin tuloksin.

Edelleen, jos joku haluaa opettaa, miten niitä maaleja tehdään suorilla vedoilla, niin otan vinkkejä ilomielin vastaan.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Vaikka tuleekin heti meidän pelin jälkeen, tää ei varmaan ollu mulle, koska mähän tein yhden runnomismaalin, yhen laitanousun veskan ohi ja jatkoaikamaalin tyylipuhtaalla one-timerilla ;)
No, tuli osittain sulle tuo viesti, laskepa maalisi uudelleen. Peli päättyi 4-3 jatkoajalla sulle, sulla 1 huitomalla kiekko mokelta, 2 rysty-kämmen-maalia (toinen etu ja toinen takakulmaan) ja jatkoajalla onetimeri. Ilman noita veivailuja jatkoaika olisi ollut haave vain. Enkä nyt tarkoita pahalla, mua vaan ärsyttää niin helvetisti tuo paskamaali joka kerta kun joku sen vääntää.

Kiitos HarmaaHylkeelle aivan loistavasta pelistä vaikka hävisinkin 0-1, sua vastaan on ilo pelata kun siellä ei haeta mitään etukulmaa vaan väännetään fyysistä lätkää ja lauotaan kuin tilanne vaatii. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

No, tuli osittain sulle tuo viesti, laskepa maalisi uudelleen. Peli päättyi 4-3 jatkoajalla sulle, sulla 1 huitomalla kiekko mokelta, 2 rysty-kämmen-maalia (toinen etu ja toinen takakulmaan) ja jatkoajalla onetimeri. Ilman noita veivailuja jatkoaika olisi ollut haave vain. Enkä nyt tarkoita pahalla, mua vaan ärsyttää niin helvetisti tuo paskamaali joka kerta kun joku sen vääntää.

Kiitos HarmaaHylkeelle aivan loistavasta pelistä vaikka hävisinkin 0-1, sua vastaan on ilo pelata kun siellä ei haeta mitään etukulmaa vaan väännetään fyysistä lätkää ja lauotaan kuin tilanne vaatii. :)

Saanko kysyä miten sen maalin saa sitten tehdä jos puolustus pissii ja päästää hyökkääjän nokikkain maalivahdin kanssa? :) Kaikilla ei oo Malkineita jotka rannaa b-pisteen takakaareltakin joka toisen reppuun. ;) (älä ota kauhean vakavasti)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. San Jose
2. Buffalo
3. Detroit
4. Blues
5. Toronto
6. Rangers
7. Dallas
8. Winnipeg
9. Calgary
10. Edmonton
11. Nashville
12. Chicago
13. Phoenix
14. Minnesota
15. LA
16. Vancouver
17. Boston
18. Columbus

Joukkueen ainoana valopilkkuna Artem Anisimov. Jospa nuo treidit toisivat jotain kivaa lisää.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

No, tuli osittain sulle tuo viesti, laskepa maalisi uudelleen. Peli päättyi 4-3 jatkoajalla sulle, sulla 1 huitomalla kiekko mokelta, 2 rysty-kämmen-maalia (toinen etu ja toinen takakulmaan) ja jatkoajalla onetimeri. Ilman noita veivailuja jatkoaika olisi ollut haave vain. Enkä nyt tarkoita pahalla, mua vaan ärsyttää niin helvetisti tuo paskamaali joka kerta kun joku sen vääntää.

Kiitos HarmaaHylkeelle aivan loistavasta pelistä vaikka hävisinkin 0-1, sua vastaan on ilo pelata kun siellä ei haeta mitään etukulmaa vaan väännetään fyysistä lätkää ja lauotaan kuin tilanne vaatii. :)

Oli kyllä hyvä vääntö ja ois voinu kääntyä kummalle tahansa, mut onneks Nikke oli hyvä tänää. Maali oli sitten taas sellanen perus paska maali, jostain bugisesti veskarin päältä :D. Sori muuten noista kahesta loukkaantumisesta, joista toista en huomannut edes aiheuttaneeni! Pavelski sen sijaan lähti rehellisesti pääeellä laitaa päin tosin myös hyökkääjällä vastuu tästä koska käänsi tarkoituksella selän taklaajalle!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Saanko kysyä miten sen maalin saa sitten tehdä jos puolustus pissii ja päästää hyökkääjän nokikkain maalivahdin kanssa? :) Kaikilla ei oo Malkineita jotka rannaa b-pisteen takakaareltakin joka toisen reppuun. ;) (älä ota kauhean vakavasti)
No vaikka suoralla vedolla, kämmensiirtovedolla, rystyllä, kämmen-rysty-kynällä, säbäranteella, valelaukauksella, takaperinluistellen.. tapoja riittää ja niitä itse myös käytän, mutta melkein joka ikinen vastustaja tekee jokaisessa mahdollisessa tilanteessa rysty-kämmen-etukulman, kun vain voi. Alkaa palamaan käämit. Luulin pelaavani hauskanpitoliigassa enkä missään "pakkotehdämaaliedesnäinkunenmuutenpärjää"-liigassa.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Onkos SammyG milloin linjoilla omien hurrikaaniensa kanssa, olisi kiva pelata toi viimenenkin peli pois alta ettei tartte alkaa simuloimaan??
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Carolina koittaa tuosa 23-24 päästä luutimaan, siellä bahraini myös huuteli.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

No vaikka suoralla vedolla, kämmensiirtovedolla, rystyllä, kämmen-rysty-kynällä, säbäranteella, valelaukauksella, takaperinluistellen.. tapoja riittää ja niitä itse myös käytän, mutta melkein joka ikinen vastustaja tekee jokaisessa mahdollisessa tilanteessa rysty-kämmen-etukulman, kun vain voi. Alkaa palamaan käämit. Luulin pelaavani hauskanpitoliigassa enkä missään "pakkotehdämaaliedesnäinkunenmuutenpärjää"-liigassa.

Juuh ymmärrän. :) Itse en osaa yhtään varmaa kikkaa niin joutuu koko ajan häsläämään kaikkea mahdollista. Läpiajoissa tosin ei montaa kikkaa mulla ole... :cool:

Ja nimenomaan, hyviä pelejä varten pääasiassa pelaan. Ne joilla nuppi kiristyy niin kannattaa vähän relaa. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

No, tuli osittain sulle tuo viesti, laskepa maalisi uudelleen. Peli päättyi 4-3 jatkoajalla sulle, sulla 1 huitomalla kiekko mokelta, 2 rysty-kämmen-maalia (toinen etu ja toinen takakulmaan) ja jatkoajalla onetimeri. Ilman noita veivailuja jatkoaika olisi ollut haave vain. Enkä nyt tarkoita pahalla, mua vaan ärsyttää niin helvetisti tuo paskamaali joka kerta kun joku sen vääntää.
Ja ilman mun pakit jämähdystä paikalleen veskan tielle, olis sun tasotus ollut haave vain ;)

Mut joopa joo, siis jos annat mulle kaks läpiajoa, niin totta helvetissä veivaan niistä maalin just niin kuten osaan. Ja veivithän tuli eri puolilta ja toinen sitäpaitsi rystyllä. Eria asia on, jos hakisin pelkkää tota, mutta jatkuvasti yritin tehdä pakkien vedoista ohjauksia, onetimereita ja niitä perkeleen suoria laukauksiakin. Ja fyysistä peliäkään tuskin puuttui, jos taklauksia oli 29. Mutta kyllä mä ymmärrän kiukun, ihan samalla lailla mua korpeaa, kun joku veivaa kaarelta ranteen. Ne on tosin vähentynyt, kun olen oppinut puolustamaan niitä pois, ehkä siksi about kymmenestä viime pelistä on puolet voittoja. Tää peli olis silti paaaljon mukavampi pelata, jos maalinteossa olisi enemmän sattumaa ja täten monipuolisempia mahdollisuuksia maalata.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Montreal linjoilla. Puuttuisi vielä Carolina, New Jersey ja Philadelphia.

Pystyttekö tulla pelaamaan? Huomenna autokoulu yms pääsen linjoille varmaan vasta syklin vaihtuessa ehkä hieman ennen, mutta tiukalle menee.
 
Ylös Bottom