Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Montreal tulossa linjoille 22.30 aikoihin.
Ei vaan kukaan vihu vastaa??? Eli jos ei oo kukaan vastannu että pääseekö klo 20 maissa pelaamaan niin käyn pleikalla kattomassa sillon ja jos ei näy vihuja niin lyön koneen kiinni ja jää matsit huomiselle. 4 matsia ois
Jonkunhan se pitää hävitäkin, eikö näin ole? Jatkuvat perseraiskaukset ei varmaan ole sellaisia mitä tarvitsisi kestää 80 matsia putkeen, mutta kyllä muuten hävitä voi kuin mies. (ja vaikka itkeä sitten itsensä uneen.
Aika hyvin tiivistettynä Phoenixin GM:n samansuuntaiset ajatukset. Omasta mielestäni näissä peleissä on ihan oma fiiliksensä verrattuna yksittäisiin online-peleihin. Vaikkakin tasaseen tahtiin noita tappioita tulee tappioiden perään niin pakko myöntää ettei mua ainakaan kaduta olla messissä vaikka helvetin pitkä kausi onkin eikä menestystä ole liiemmin herunut. Voin kuvitella, että jotenkin olis vähän tyhjä olo, jos tätä änäriä pelailisi vaan frendien kanssa tai netissä silloin tällöin randomeita vastaan ilman mitään panosta eikä pääsisi purkamaan sitä suunnatonta v*tutusta foorumille kun Smith imasee räkäsen rannarin siniviivalta jälleen kerran. Vaikkakin on havaittavissa pientä ylimielisyyttä ja myöskin turhautumista niin muistetaan kuitenkin, et tää on vaan peliä
Phoenix on menettänyt toivonsa pleijareista jo aikoja sitten, mutta pyritään nyt kuitenkin selviytymään kaudesta kunnialla loppuun ja hämmentämällä pakkaa kaikilla mahdollisilla tavoilla, jotta vastapuolen peluritkin saisivat joskus niitä vitutuksen tunteita "pohjajengin" aiheuttamana.
Olin linjoilla la-su klo 19-07 mutta eipä kuulunut haasteita.. Nyt taas linjoilla ja toivottavasti keretään pelata peli pois.Eioo kuulunu Jbbsr:stä mitään ainakaan 2-3 päivään? oon pelannu kaikki mun pelit aikoja sitten paitsi Pittsburghia vastaan
jos ette osaa tehdä maalia muulla tavoin kuin rysty-kämmen-etukulma niin suksikaa suohon.
No, tuli osittain sulle tuo viesti, laskepa maalisi uudelleen. Peli päättyi 4-3 jatkoajalla sulle, sulla 1 huitomalla kiekko mokelta, 2 rysty-kämmen-maalia (toinen etu ja toinen takakulmaan) ja jatkoajalla onetimeri. Ilman noita veivailuja jatkoaika olisi ollut haave vain. Enkä nyt tarkoita pahalla, mua vaan ärsyttää niin helvetisti tuo paskamaali joka kerta kun joku sen vääntää.Vaikka tuleekin heti meidän pelin jälkeen, tää ei varmaan ollu mulle, koska mähän tein yhden runnomismaalin, yhen laitanousun veskan ohi ja jatkoaikamaalin tyylipuhtaalla one-timerilla
No, tuli osittain sulle tuo viesti, laskepa maalisi uudelleen. Peli päättyi 4-3 jatkoajalla sulle, sulla 1 huitomalla kiekko mokelta, 2 rysty-kämmen-maalia (toinen etu ja toinen takakulmaan) ja jatkoajalla onetimeri. Ilman noita veivailuja jatkoaika olisi ollut haave vain. Enkä nyt tarkoita pahalla, mua vaan ärsyttää niin helvetisti tuo paskamaali joka kerta kun joku sen vääntää.
Kiitos HarmaaHylkeelle aivan loistavasta pelistä vaikka hävisinkin 0-1, sua vastaan on ilo pelata kun siellä ei haeta mitään etukulmaa vaan väännetään fyysistä lätkää ja lauotaan kuin tilanne vaatii.
No, tuli osittain sulle tuo viesti, laskepa maalisi uudelleen. Peli päättyi 4-3 jatkoajalla sulle, sulla 1 huitomalla kiekko mokelta, 2 rysty-kämmen-maalia (toinen etu ja toinen takakulmaan) ja jatkoajalla onetimeri. Ilman noita veivailuja jatkoaika olisi ollut haave vain. Enkä nyt tarkoita pahalla, mua vaan ärsyttää niin helvetisti tuo paskamaali joka kerta kun joku sen vääntää.
Kiitos HarmaaHylkeelle aivan loistavasta pelistä vaikka hävisinkin 0-1, sua vastaan on ilo pelata kun siellä ei haeta mitään etukulmaa vaan väännetään fyysistä lätkää ja lauotaan kuin tilanne vaatii.
No vaikka suoralla vedolla, kämmensiirtovedolla, rystyllä, kämmen-rysty-kynällä, säbäranteella, valelaukauksella, takaperinluistellen.. tapoja riittää ja niitä itse myös käytän, mutta melkein joka ikinen vastustaja tekee jokaisessa mahdollisessa tilanteessa rysty-kämmen-etukulman, kun vain voi. Alkaa palamaan käämit. Luulin pelaavani hauskanpitoliigassa enkä missään "pakkotehdämaaliedesnäinkunenmuutenpärjää"-liigassa.Saanko kysyä miten sen maalin saa sitten tehdä jos puolustus pissii ja päästää hyökkääjän nokikkain maalivahdin kanssa? Kaikilla ei oo Malkineita jotka rannaa b-pisteen takakaareltakin joka toisen reppuun. (älä ota kauhean vakavasti)
No vaikka suoralla vedolla, kämmensiirtovedolla, rystyllä, kämmen-rysty-kynällä, säbäranteella, valelaukauksella, takaperinluistellen.. tapoja riittää ja niitä itse myös käytän, mutta melkein joka ikinen vastustaja tekee jokaisessa mahdollisessa tilanteessa rysty-kämmen-etukulman, kun vain voi. Alkaa palamaan käämit. Luulin pelaavani hauskanpitoliigassa enkä missään "pakkotehdämaaliedesnäinkunenmuutenpärjää"-liigassa.
Pääsetkö jbbsr nyt linjoille?
Ja ilman mun pakit jämähdystä paikalleen veskan tielle, olis sun tasotus ollut haave vainNo, tuli osittain sulle tuo viesti, laskepa maalisi uudelleen. Peli päättyi 4-3 jatkoajalla sulle, sulla 1 huitomalla kiekko mokelta, 2 rysty-kämmen-maalia (toinen etu ja toinen takakulmaan) ja jatkoajalla onetimeri. Ilman noita veivailuja jatkoaika olisi ollut haave vain. Enkä nyt tarkoita pahalla, mua vaan ärsyttää niin helvetisti tuo paskamaali joka kerta kun joku sen vääntää.